Rikoksen uhrina ja palikat hukassa

Rikoksen uhrina ja palikat hukassa

Käyttäjä Ammuttu aloittanut aikaan 10.02.2011 klo 23:33 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä Ammuttu kirjoittanut 10.02.2011 klo 23:33

Minut yritettiin tappaa ampumalla. Se että kirjoitan tässä nyt johtuu ystävästäni joka sai lyötyä ampujan käsille niin että luoti lävisti jalkani kahdesta kohtaa. Uni ei tule kuin vahvoilla lääkkeillä ja silti herään joskus painajaisiin tai siihen kun katsoin aseen piippua. Jalka paranee hyvää vauhtia mutta pelko, levottomuus ja en oikein tiedä mikä, mutta jokin painaa. Olen puhunut useaan kertaan ammatti-auttajan kanssa mutta hän kääntää keskustelun menneisyyteeni (vaikka tarvitsisin apua NYT) ja alkoholin käyttöön, joka ollut ajoittain runsasta. Mitä minä teen. Mitä minä teen. Onko kenelläkään kokemusta vastaavasta?

Käyttäjä Avulias kirjoittanut 11.02.2011 klo 17:32

Olen melko sanaton auttamaan sinua, olet kokenut kauhean kokemuksen. Älä jätä ammattiauttajan apua käyttämättä kaikesta epäilystäsi huolimatta. Voimia!

Käyttäjä White princess kirjoittanut 10.03.2011 klo 15:58

Hei!

Järkyttävää! Voin hyvin kuvitella, että tilanne on ollut traumaattinen, kun on ollut lähellä kuolemaa. Jäit kuitenkin henkiin. Minut yritettiin tappaa lääkkeillä. Ei haluttu myöntää, että eräs henkilö oli loukannut minua seksuaalisesti. Tämä traumaattinen kokemus tukehdutettiin syöttämällä lääkkeitä.
Olin enne hyvin kaunis, ja siksi myös kadehdittu ja haluttu. Nyt en ole enää uhka saatika haluttu.
Lähdin siitä, että olen hengisssä. Mutta tämä tapahtunut muutti elämäni. Tätä ei olisi tapahtunut jos minulla olisi ollut ystäväpiiri. Itselleni olen kuitenkin antanut anteeksi, armoa en pysty antamaan sille sosiaaliselle kuviolle joka tämän alunperin aiheutti. Mutta jäljellä minulla on yksi ystävä, joka kunnioittaa itseään naisena. Hän on työelämässä ja menee hyvin. Miestä en tällä hetkellä elämääni tarvitse , koska fyysinen peilini on särkynyt. En nää itseäni naisena miehen silmistä enää. Joskus on parempi elää yksin. Valinta kysymys. Sääliä en kuitenkaan ota vastaan. Kannan ja kokoan minäni ihan itse. Toivottavasti itse selviät. Jaksamista!

Käyttäjä White princess kirjoittanut 11.03.2011 klo 17:51

Tästä tarinastani vielä se, että oma isäni tämä minua loukannut mies ei todellakaan ollut. Senkin kuulemma tietää, jos olisi. Mutta kyllähän sitä oikeudessa valtaa voidaan eräissä piireissä käyttää miten tahansa, Kateus on siis todella kova... Rikos? Minusta kyllä, mutta sitten kun siitä selviää, niin sitä ei voi enää todistaa, eikä kannatakaan. Voidaanko poliisiakin ns. kusettaa.? Voi. Entä oikeussalla? Tietysti. Näin tämä organsiaatio toimii... Nimiä mainitsematta mikä.