Aikuisen elämää

1 päivä sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4597
Käyttäjä sinisiipinen aloittanut aikaan 06.05.2011 klo 21:13 kohteessa Aikuisen elämää

Miten siitä pääsee yli? Kun lähellä oleva ihminen ei tuekaan. Ei saa vastakaikua mihinkään. Kannustusta.. Elääkkö vain vierekkäin, tavallaan silti erillään? Tuntuu välillä tosi yksinäiseltä 😭

Käyttäjä repukka aloittanut aikaan 21.05.2011 klo 13:10 kohteessa Aikuisen elämää

Tätä erittäin vaikeaa vaihetta on nyt ollut muutama viikko. Toissailtana raahauduin vapisevin jaloin psykiatriseen päivystykseen ja olin päivystysosastolla yön. Nukuin lääkkeiden avulla 12h ja aamulla olo olikin jonkinverran parempi. Olisivat laittaneet mut osastolle, mutta halusin mieluummin tulla kotiin. Ajatuksella, että nyt nukun, lepään, hoidan itseäni ja stressaan mahdollisimman vähän. Nyt…

Käyttäjä äippä2 aloittanut aikaan 16.05.2011 klo 19:11 kohteessa Aikuisen elämää

Tyttäreni sairastaa kaksisuuntaista mielialahäiriöä. Tai niin ainakin epäillään, tutkimukset on kesken. Tyttäreni mentyä yläasteelle alkoivat ongelmat. Koulun käynti alkoi mennä alamäkeä, koulussa ongelmia opettajien kanssa. Pari kertaa käynyt opettajiin kiinni. Opettajat toivoivat että tyttäreni kavisi psygologin juttusilla, muttei hän halunnut. Pakottaa ei voi, sanoo laki. Siis kolme vuotta oli perheessä…

Käyttäjä Elisa84 aloittanut aikaan 28.03.2011 klo 22:14 kohteessa Aikuisen elämää

Olen uusi täällä tukinetissä, mutta nyt kaipaan ennen kaikkea jotain johon purkaa tunteitani. Elämässä vain tapahtuu nyt liian paljon, ettei enäää pienen ihmisen sietokyky tahdo jaksaa. Näin taustatietona sen verran, että olen nuori, alle kolmekymppinen, koulut on jo käyty ja ammatti hankittu, työelämässä olen ollut mukana koko aikuiselämäni. Olen erittäin…

Potkut

4
Käyttäjä LadyRed aloittanut aikaan 13.05.2011 klo 17:56 kohteessa Aikuisen elämää

No niin siinä kävi,että potkut tuli ja vielä koeajalla😠☹️ Toisaalta olen helpottunut,mutta toisaalta käärmeissäni.Helpottunut siksi,että hommasta ei tullut mitään,mutta vittuuntunut koska taas pitää aloittaa työnhaku alusta ja mahdollinen karenssi on tulossa.EI VAAN NYT JAKSA!Miten te muut olette selvinneet potkuista?

Käyttäjä Aamu82 aloittanut aikaan 15.05.2011 klo 01:57 kohteessa Aikuisen elämää

Pääni sisällä käy sellainen mylläkkä, että kohta ei enää jaksa. Olen siinä surullisenkuuluisassa ”viittä vaille valmis maisteri”-vaiheessa, ja olen jumissa graduni kanssa. Ja yleisesti ottaen koko elämäni kanssa. ”Kulissini” näyttää siltä, että kaikki on hyvin, ja jaksan ja jaksan, mutta tällä hetkellä totuus on aivan toinen. Tyhmäähän se on esittää,…

Käyttäjä soineli aloittanut aikaan 13.04.2011 klo 19:49 kohteessa Aikuisen elämää

Taustalla ja matkassa mukana on ollut aika paha masennus. Ja se kesti pitkään.. Kun tässä on tätä aikaa kulunut niin hiljalleen huomaa kuinka ne masennusjaksot ovat lyhentyneet ja jopa hieman helpottuneetkin mitä enemmän aikaa on kulunut. Jossain vaiheessa en uskonu että tästä enää noustaan. Edelleenkin epäusko meinaa iskeä usein. Onneksi…

Käyttäjä Elisa84 aloittanut aikaan 12.05.2011 klo 20:45 kohteessa Aikuisen elämää

Hei! En ole tänne vähään aikaan kirjoitellut, edes logannut sisään. Aikaa on kulunut, samat ongelmat vain kiertää kehää. Olen tässä välissä aloittanut terapiankin, mutta sekään ei oikein tunnu riittävän. Tällä hetkellä ongelmista ”tapetilla” on itseni vihaaminen. Minullahan on siis todettu ihan psykiatrin toimesta ”epänormaali suhde ruokaan” eli siis en virallisesti…

Käyttäjä punaväri aloittanut aikaan 09.03.2011 klo 12:32 kohteessa Aikuisen elämää

Olen 44-vuotias naimisissa oleva nainen. Olen sairastanut kaksi psykoosia, ensimmäisen 2005 ja toisen 2009. Olen terveydenhuoltoalalla. Nyt kuitenkin on sairaslomaa viime joulukuusta ensi heinäkuun loppuun. Olin tammikuussa kelan lähettämänä työkyvyn arvioinnissa ja terveydentilan määrityksessä. Siellä minulle suositeltiin alan vaihtoa ja ammatillista kuntoutusta. Pitkän miettimisen jälkeen keksin uuden alan, jota voisin…

Käyttäjä Karpalosuo aloittanut aikaan 13.05.2011 klo 20:20 kohteessa Aikuisen elämää

Ajattelin ensin kirjoittaa yksityisesti net-tukeen, mutta laitankin sittenkin palstalle, kun monilla voi olla samanlaisia kokemuksia. Olen siis 23 vuotias mies, kärsinyt masennuksesta arviolta jotain kymmenen vuotta, ja siitä ajasta noin puolet ollut kuntoutuksen piirissä. Välillä on parempia kausia, jolloin tuntuu että mikään ei ole vialla ja että voisi yrittää palata…

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: