Aikuisen elämää

1 päivä sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4597
Käyttäjä Kypsä aloittanut aikaan 22.07.2012 klo 17:02 kohteessa Aikuisen elämää

Jokin ajankohta, onko sillä väliä.. Olen ollut koko kouluaikani koulukiusattu eli kaiken kaikkiaan 11-vuotta. Kukaan ei siihen puuttunut ja se on sanellut oikeastaan koko loppuelämäni. Aikuisiällä olen ollut alkoholisti, isä ja aviomies. (nyt siis raitis, eronnut ja työtön) Töitä on tehty mutta aina samalla lopputuloksella, 3-12kk töissä jonka jälkeen parivuotta…

Käyttäjä suvi-87 aloittanut aikaan 14.07.2012 klo 12:15 kohteessa Aikuisen elämää

Mulla diagnosoitiin paranoidinen skitsofrenia vuonna 2008. Elämä on ollu välillä tosi vaikeeta kyseisen sairauden kanssa. Nyt onneksi vähän parempi vaihe menossa. Onko teillä kokemuksia kyseisestä sairaudesta? Tai onko joku läheinen sairastanu? Olisi kiva vaihtaa kokemuksia. Asiallista keskustelua kiitos!

Käyttäjä Dolorous aloittanut aikaan 13.07.2012 klo 01:48 kohteessa Aikuisen elämää

Eli tämän ketjun tarkoitus olisi koota yhteen vinkkejä kaikille ahdistuksesta kärsiville: mitä teette lievittääksenne ahdistusta 😑❓ ? Itselläni joskus auttaa suihku tai nukkuminen (jos nämä ovat mahdollisia), mutta kaipaisin vinkkejä mitä tehdä kun nämä eivät ole mahdollisia. Joskus olen lukenut, että tunteet pitäisi vain tuntea, eli tätä tulkitakseni, ahdistus pitäisi…

Käyttäjä Aino25 aloittanut aikaan 11.06.2012 klo 21:29 kohteessa Aikuisen elämää

Lapsuudenkodissani oli alkoholismia, väkivaltaa (ei tosin minuun kohdistuvaa, vaan äitiin), pelkoa, poliisiensoittamista, köyhyyttä jne. Lisäksi kukaan ei koskaan ollut läsnä, tukea, rakkautta ja hellyyttä antamassa. En muista, että minua olisi koskaan halattu, kosketettu tai sanottu tai muulla tavalla osoitettu että rakastetaan. Olen kuitenkin päättänyt pärjätä elämässä, vaikeuksien kautta olen saanut…

Käyttäjä Animi aloittanut aikaan 29.06.2012 klo 17:23 kohteessa Aikuisen elämää

hei ihmiset. Olen ihan uupunut enkä enää tiedä yhtään mikä johtuu mistäkin. pari päivää sitten selvis, että mun edellisessä kämpässä on olllut paha homeongelma, ja mähän toin sieltä sillon kaikki kamat tänne ja oon tuonu niitä pikkuhiljaa. Ja oon ollu tosi paljon kipeä. nyt sit aloin komeroita käydä läpi ja…

Käyttäjä memmu83 aloittanut aikaan 17.07.2012 klo 12:08 kohteessa Aikuisen elämää

Olen antanut oman esikoiseni pois. Tein mielestäni oikean valinnan ja tiedän että pojalla on todella hyvät ja rakastavat vanhemmat ja kasvupuitteet joihin itselläni tuskin koskaan olisi varaa. Ainut asia mitä kukaan ei muistanut kertoa oli se että minkälaisen revityn aukon se sydämeen jättää!!! 😭

Käyttäjä Jardin Prive aloittanut aikaan 17.07.2012 klo 17:05 kohteessa Aikuisen elämää

Hei. Onko kellään kokemusta viimevuosilta, minkälaista Vantaan Peijaksesssa oikeasti on? Vilkaisin jotain netin ketjua, ja kuulosti kauhealta. Eli kuinka masentunut potilas otetaan vastaan? Ja jos vielä sattuu olemaan itsetuhoinen tai ainakin itseä mahdollisesti vahingoittava?

Käyttäjä Rear Window aloittanut aikaan 26.06.2012 klo 07:28 kohteessa Aikuisen elämää

En tiedä alkoiko kaikki jo vuosia sitten vai onko tilanteeseen vain ajauduttu. Vuosia sitten seurustelimme puolisen vuotta, tulin raskaaksi, mies kosi, vastasin ”ei” kun en halunnut lapsen takia vain mennä yhteen. Mies katkeroitui tästä. Lapsi syntyi, tapaamiset yms sujuivat hyvin. Hän muutti toisen naisen kanssa avoliittoon, minä jatkoin sinkkuna välillä…

Käyttäjä lintunen-85 aloittanut aikaan 13.07.2012 klo 21:47 kohteessa Aikuisen elämää

Hei, Olen koko elämäni yrittänyt saada vanhemmiltani huomiota, hyvää tai pahaa. Olin 11-vuotias kun he erosivat riitaisasti ja eron jälkeen olin 3 viikkoa yksin kotona äidin ollessa töissä. Sitten äiti tuli kotiin ja oli viikon humalassa. Tuolloin menin iltaisin istumaan laiturille ja vannoin jonakin päivänä vielä näyttäväni kaikille ja että…

Käyttäjä IisaMari aloittanut aikaan 14.06.2012 klo 10:10 kohteessa Aikuisen elämää

Lapsuus oli minulle vankila, josta en päässyt pois, vaikka kuinka olisin halunnut. Perheeseemme kuuluu minun lisäkseni viisi ihmistä: isäni, äitini ja kaksi isoveljeä. Minä olen perheen kuopus. Isäni oli masentunut. Toisinaan hänen juomisensa riistäytyi käsistä niin, että koko perhe joutui pelkäämään. Kerran tilanne meni niin pahaksi, että jouduimme soittamaan poliisit…

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: