Aikuisen elämää

1 päivä sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4622
Käyttäjä ekita aloittanut aikaan 06.12.2012 klo 08:37 kohteessa Aikuisen elämää

Istun kirjoittamassa sähkökynttelikön valossa, muuten ei valosta tai joulutunnelmasta ole tietoakaan. Läheinen ihminen, jota olen vuosia hoitanut, on nyt siinä pisteessä, että edessä on siirtäminen laitoshoitoon. Suru sen vuoksi on musertava, sillä emme kumpikaan olisi halunneet joutua tähän tilanteeseen. Lisäksi itse tunnen putoavani tyhjän päälle. Jäin hiljattain vuodeksi töistä vuorotteluvapaalle…

Käyttäjä Pieniminä aloittanut aikaan 04.12.2012 klo 19:14 kohteessa Aikuisen elämää

Nyt en tiedä mitä tehdä. Miten olla. Olen kirjoitellut tänne paljon velkaongelmastani ja siitä, miten pohjalla olen aiheen vuoksi ollut. Itsetuhoinen teko ollut niin lähellä monesti. Kaikki ongelmat on tuntunut jo vuosia siltä, että kohta katkeaa selkä, viimeisillä voimilla menty jo pitkään. Sain sitten vihdoin kerrottua vanhemmilleni osan ongelmistani ja…

Käyttäjä kuunvalo aloittanut aikaan 13.11.2012 klo 21:58 kohteessa Aikuisen elämää

Olen alle 25-vuotias. Kaikki oli tuntunut olevan vuosia mallillaan, ihana perhe, hyviä pitkäaikaisia ystäviä sekä hyvä opiskelupaikka korkeakoulusta. Kaikki alkoi kuitenkin vähitellen murtua palasiksi, kun isäni teki itsemurhan raa-alla tavalla. Kukaan ei aavistanut mitään. Hän oli ihana ihminen, äärimmäisen tunnollinen ja huolehtivainen. Elämäni muuttui yhdessä päivässä. Tunnen olevani täysin loppu,…

Käyttäjä lilia aloittanut aikaan 19.09.2012 klo 19:56 kohteessa Aikuisen elämää

hei, olen uusi täällä. Löysin tieni googlen kautta. Ongelmani on ajoittan hiipivä masennus ja velkaongelmat, jotka kulkevat käsikädessä, kai. Kaikki alkoi jo oikeastaan 10v sitten, mutta nyt vasta ymmärrän mistä on kyse. Olen saanut lapsen nuorena, asunut vieraalla paikkakunnalla, hankala suhde, ei ystäviä, ei sukulaisia. Yritin pärjätä itse, kaikessa. Otin…

Käyttäjä Tuumaaja68 aloittanut aikaan 25.11.2012 klo 18:28 kohteessa Aikuisen elämää

Heitelkääs hyvät lähimmäiset jotain ideoita. Itse kun alkaa pyörimään omaa oravanpyöräänsä niin kannattaa kuunnella muita, olen huomannut. Sellanen ongelma olis että ihmisten ilmoille tarttis päästä. Nyt kun on tässä vuoden verran sairastanut, ja alkaa olemaan tautinsa hyväksynyt, niin jotain korviketta tuolle menetetylle työpaikalle tarttis kehittää. Ei se työnteko välttämättä aina…

Käyttäjä MentalGod aloittanut aikaan 02.12.2012 klo 04:34 kohteessa Aikuisen elämää

Olen suhteellisen nuori mieshenkilö ja on alkanut epäilyttämään on lääkityksessäni enää mitään rotia. Päivässä menee: Seroquel: 400mg aamulla 300mg päivällä ja 600mg illalla Serenase: 10mg aamulla 10mg illalla Abilify: 30mg aamulla Zyprexa: 20mg illalla Tenox: 40mg yöksi Xanor depot 2mg: 1 aamulla 1 päivällä 1 illalla ja 1 yöksi Olen…

Käyttäjä pikkuinen mörkö aloittanut aikaan 30.11.2012 klo 09:27 kohteessa Aikuisen elämää

Kuinka selviäisin arjesta? Olen 20 vuotias, melkein aikuinen. Siirryn pian aikuispuolelle myös psykiatrisen hoidon puolella. Ongelmani on se, ettei minlla ole voimia täyttää minulle annettuja älämän kriteerejä. Joka puolella painostetaan ja syyllistetään. Olen yötön ja sairauteni on vienyt voimat. Nyt eron takia olen vielä huonompana, eikä tällähekellä ole toivoakaan saada…

Käyttäjä ninni5 aloittanut aikaan 27.11.2012 klo 22:12 kohteessa Aikuisen elämää

olen loppu. niin väsynyt. jo monta vuotta olen ollut toinen nainen. kun suhde alkoi, en tiennyt miehen olevan naimisissa. kun asia tuli julki, olin jo niin rakastunut etten enää kyennyt poistumaan tilanteesta. ja jatkuvasti paha olo kasvaa. miehen vaimo tietää tilanteen, mutta kieltää asian itseltään, joten muutosta ei ole näköpiirissä.…

Käyttäjä Uneton2 aloittanut aikaan 27.11.2012 klo 12:29 kohteessa Aikuisen elämää

Löysin nämä sivut etsiessäni apua,vaikeaan elämäntilanteeseen.Olemme velkaantuneet pahoin on kulutusluottoja,pikavippejä,asunto ja autolainaa.Lopulta uskaltauduimme mieheni kanssa velkaneuvojalle ja muut vaihtoehtoa ei ole kuin velkajärjestely jossa voimme joutua luopumaan omasta kodistamme.Itkin vaan tuolla velkaneuvojalla,Itkin kotona enkä enää edes kyennyt töihin.Olen ihan loppu.Unettomia öitä takana.Puhelimeen tulee viestejä ja puheluita velkojilta,posti tuo kirjeitä ulosotosta…

Käyttäjä rrr aloittanut aikaan 28.11.2012 klo 15:30 kohteessa Aikuisen elämää

hei, Pääsin opiskelemaan yliopistoon, jossa olen opiskellut nyt toista vuotta. Opinnot päättyvät ensi kesänä työttömän omaehtoisella tuella. Sitten tapahtuu muutos eli muutoksella tarkoitan isoja päätöksiä ja luopumisiakin. Joudun päättäämään jatkanko opintoja. Oikeastaan päätös on tehtävä jo tänä päivänä eli jo esim. haettava asunto. Joudun muuttamaan ja luopumaan kaikista huonekaluistani (joita…

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: