Ei vaan lopu

Ei vaan lopu

Käyttäjä Pieniminä aloittanut aikaan 04.12.2012 klo 19:14 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä Pieniminä kirjoittanut 04.12.2012 klo 19:14

Nyt en tiedä mitä tehdä.
Miten olla.

Olen kirjoitellut tänne paljon velkaongelmastani ja siitä, miten pohjalla olen aiheen vuoksi ollut. Itsetuhoinen teko ollut niin lähellä monesti.
Kaikki ongelmat on tuntunut jo vuosia siltä, että kohta katkeaa selkä, viimeisillä voimilla menty jo pitkään.
Sain sitten vihdoin kerrottua vanhemmilleni osan ongelmistani ja he tarjoutuivat lainaamaan rahaa, jolla olisin kuitannut osan veloistani. Olin heille hyvin kiitollinen.
Raha tuli tililleni ja olin maksamassa muutaman laskun.

Yllätykseni olikin aikamoinen kun sain pankilta kirjeen, jossa vaan ilmoitettiin, että ” tilillänne olleet varat on kuitattu velkoihinne pankillemme”.
PANKKI SIIS VAIN OTTI TILINI TYHJÄKSI, 4000e, ILMAN MITÄÄN ENNAKKOVAROITUSTA !!!!!!!
Kaikki asiat aivan perseelleen taas, kaikki suunnitelmat tuhoutui, kaikki tuhoutui.
Lapussa vaan lukee että ” jos varat eivät olleet kuittauskelpoisia, tehkää asiasta vastine”.

En jaksa tehdä mitään vastinetta, en jaksa taistella enää yhtäkään taistelua, en jaksa enää selvitellä yhtään mitään. EN JAKSA.
EN JAKSA. EN JAKSA.

Vaikka ihminen miten yrittää, potkittua vaan potkitaan lisää kunnes se tajuaa lopettaa itsensä.