Helpottaako ahdistus koskaan?

Helpottaako ahdistus koskaan?

Käyttäjä Lourdes1978 aloittanut aikaan 09.12.2012 klo 21:24 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä Lourdes1978 kirjoittanut 09.12.2012 klo 21:24

Olen 34v. nainen ja olen yksinäinen. Ulkoisesti elämäni on kunnossa, mutta sisällä on suuri ahdistus. Olen sairastanut pahan työuupumuksen kolmisen vuotta sitten, mutta selvisin siitä. Vuosi sitten päätin muuttaa elämäni ja laihdutin useita kymmeniä kiloja. Kuvittelin, että jos olen laiha, löytäisin miehen ja minun ei tarvitsisi olla enää yksinäinen. Ja vielä mitä. Yhtä yksinäinen olen edelleen. Toki sutinaa on ollut enemmän, mutta miehet tuntuvat haluavan minulta vain seksiä. Pelkään, että minulle on tulossa alkoholista ongelma. Juon erittäin humalahakuisesti ja säädän sitten oikein urakala (ei liene siis ihme, että minua ei oteta vakavasti). Ystäväni ovat naimisissa ja perheellisiä. En jaksa kuunnella sitä hehkutusta ihanasta elämästä. Olen todella väsynyt kaikkeen… Sain muutama kuukausi sitten unelmieni työpaikan, ja olotilani tekee täysillä työhön panostamisen mahdottomaksi. Pelottaa, milloin koko homma räjähtää käsiin.