Aikuisen elämää

12 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4597
Käyttäjä Misery-81 aloittanut aikaan 26.12.2012 klo 10:53 kohteessa Aikuisen elämää

Hei kaikille Viime yönä oli aivan järkky ahdistuneisuuskohtaus… Huokaus. Valvoin silmät pelosta selällään, kun mieli teki temppujaan. Mulla on ollut tosi haastavaa viimeiset vuodet. Tai no koko elämä. Mutta viimeiset vuodet ovat mun mielestä olleet vaikeimpia. Pikaisesti: viimeisen 5 vuoden sisään olen käynyt läpi 3 raskautta, joiden tuloksena 2 lasta…

Käyttäjä Roikale aloittanut aikaan 10.11.2012 klo 15:34 kohteessa Aikuisen elämää

Olen kolmekymppinen mies, ja edessäni on työttömyys, ero ja elatusmaksut kahdesta pienestä lapsesta. Takanani ja aina läsnä vuosien vakava, diagnosoitu muttei juuri hoidettu masennus. Jään työttömäksi kuun lopussa ja tulen saamaan ansiosidonnaista n.1000e nettona. Vuokra-asunto, mielellään kaksio, pitäisi saada että lapsetkin voivat vierailla luonani. Minulla on eron jälkeen velkaa noin…

Käyttäjä Susi jo syntyessään aloittanut aikaan 25.12.2012 klo 22:57 kohteessa Aikuisen elämää

Mikä teitä pitää elämässä kiinni? Mistä te saatte voimia?

Käyttäjä Nymphalis Antiopa aloittanut aikaan 12.11.2012 klo 15:55 kohteessa Aikuisen elämää

Tiimarin ikkunassa oli mainos että joulu tulee tekemällä joka varmaan askarteluliikkeen yhteydessä tarkoittaa käsin tekemistä mutta tuosta aloin miettiä että miten se kellekin tulee… Minulle se tulee pikkuhiljaa kotia laittaen jo kauan ennen joulua, jouluvaloja katsellessa, kynttilöitä, koristeita… ihanaa 😉

Käyttäjä Elämääkö aloittanut aikaan 23.12.2012 klo 20:57 kohteessa Aikuisen elämää

Haluan toivottaa kaikille hyvää joulua! Ja tsemppiä tulevaan! Itse vietän joulun täydellisessä yksinäisyydessä, todennäköisesti puhumatta sanaakaan. Eikä tämä ole mikään poikkeus, päinvastoin. Yritän kuitenkin tehdä tästä ”juhlasta” itselleni niin siedettävän kuin mahdollista. Tulevaisuus näyttäytyy tätäkin ajanjaksoa painajaismaismpana, mutta yritän nyt olla sitä miettimättä ja elää jotenkin nykyhetkessä, kaikesta karuudesta huolimatta,…

Käyttäjä Tears aloittanut aikaan 21.12.2012 klo 13:08 kohteessa Aikuisen elämää

Olen kolmekymppinen nainen, avoliitossa, ei lapsia ja minulla ei ole täällä missä asun läheisiä ystäviä. En ole koskaan aikasemmin avautunut missään forumilla huonosta itsetunnostani, mutta nyt taitaa olla korkea aika. Huono itsetuntoni heijastuu pitkälti menneisyyteen. Pienestä pitäen mulla on ollut tulehtuneet väliin isään. Muistaa vieläkin sen päivän kun 5-vuotiaana isäni…

Joulu

2
Käyttäjä sarrukka aloittanut aikaan 18.12.2012 klo 20:32 kohteessa Aikuisen elämää

Masentaa ajatus joulusta.Ei yhtään joulumieltä. Kaikki hartaat joululaulut ahdistaa. Hautausmaan hiljainen rauha.Kynttilöiden valomeri. Sytytän kynttilän vanhempien ja kummitädin haudalle ja itken. On niin suunnaton ikävä. Kaikki ihanat muistot muistot heistä tulee mieleen. Mielen valtaa suunnaton ahdistus. Ehkä selviän tästäkin joulusta. Jos jotain löytyisi edes vähän joulumieltä ja tunnelmaa. Sitä todella…

Käyttäjä Pieniminä aloittanut aikaan 21.12.2012 klo 14:54 kohteessa Aikuisen elämää

Toivotan kaikille teille Hyvää ja ennenkaikkea rauhallista Joulua. Kaikki me käymme läpi vaikeita aikoja ja vaikeita asioita, siksi täällä olemme ja toisiamme tuemme. Yritetään jaksaa uskoa, että paremmat ajat koittaa. Nyt pyhinä voitaisiin yrittää edes helliä itseämme, jos ei muuten ole aihetta juhlaan, tai on yksin. Syödään jotain omaa herkkua,…

Käyttäjä Nellaella aloittanut aikaan 18.12.2012 klo 12:52 kohteessa Aikuisen elämää

Kirjoittelin pari päivää sitten tuosta elämättömästä elämästä, kiitos vastanneille. Voi kun vois unohtaa menneet ja katsella luottavaisin mielin tulevaisuuteen ja löytys jopa se oikea elämänkumppani. Saahan sitä haaveilla.. Ahdistus jostakin, nimettömästä on alkanu nostaa päätään. Illalla alan jännittämään seuraavaa aamua, soitetaanko töihin. Haluaísin kyl oikeasti käydä töissä, jos työpaikka olis…

Käyttäjä Sapphire aloittanut aikaan 09.12.2012 klo 22:09 kohteessa Aikuisen elämää

Olen 27-vuotias nainen, ja kärsin ihmisiä kohtaan tuntemastani luottamuspulasta. Asia nousi taas pintaan, kun erään ystäväni tuore tuttavuus oli sanonut minun olevan ”outo”. Pidän itsestäni huolta, minulla on korkeakoulututkinto, useita harrastuksia ja tätä nykyä myös ystäviä. Mutta minua itseäni kiusaa valtavasti se, että aina kun olen uusien ihmisten seurassa, sulkeudun,…

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: