Aikuisen elämää

17 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4597
Käyttäjä repukka aloittanut aikaan 18.05.2013 klo 10:51 kohteessa Aikuisen elämää

Harmittaa, että unohdin tulla siihen livekskusteluun, jonka aiheena oli uupumus. Tuo aihe todella sopii minuun. Olen kärsinyt uupumuksesta nyt vähän yli kuusi vuotta eikä loppua näy. Mikään lepääminen ei tunnu riittävän. Toisaalta vähättelen tekemisiäni ja ilmeisesti teen jatkuvasti liikaa suhteessa voimiini, jotka ovat sangen vähäiset. Perheellisenä en hirveästi voi karsia…

Käyttäjä White princess2 aloittanut aikaan 18.05.2013 klo 19:19 kohteessa Aikuisen elämää

Olen ihmisenä hyvä. Mistä maailman pahuus johtuu? Miksi ihmiset tekevät pahaa? Minä päätin, että muutun ihmisenä. En enää ajattele kuin ammattiauttajaopiskelija ensimmäisenä vuotena. Ihanteeni murtuivat. Kun se, mitä et ole tehnyt tuntemattomille kääntyy omaa perhettä vastaan en enää ymmärrä. Minun hyvyyteni ansaitsee vain yksi ihminen tällä hetkellä. Koska hän on…

Käyttäjä Ananaska aloittanut aikaan 11.04.2013 klo 17:49 kohteessa Aikuisen elämää

Niin, siinäpä se otsikossa tärkein asia tulikin. Kärsin masennuksesta, ilmeisesti aika lievästä lääkityksen vahvuudesta päätellen, mutta kärsin kuitenkin. Tätä ei moni osaa arvatakaan, sillä olen melkoisen hyvä näyttelemään että kaikki on ok. On viikkoja, jolloin kaikki sujuu ihan rutiinilla sutjakkaasti, mutta kun tulee pettymys tai huono uutinen, joka tuskin normaali-ihmistä…

Käyttäjä katinka3 aloittanut aikaan 24.05.2013 klo 15:16 kohteessa Aikuisen elämää

Olen lueskellut paljon päihdelinkin lopettajien keskustelupalstaa. Syystä että olen sortunut välillä pakenemaan omaa pahaa oloani ja vakavaa masennusta kotona yksikseni tissutteluun (lue: reippaaseen juomiseen ja usein). Sehän tietysti pahentaa masennusta ja taatusti hidastaa parantumista. No toistaiseksi en ole tissutellut. Mutta asiaan. Tuolla päihdelinkissä kärsitään myös monista mielenterveysongelmista ja sieltä löytyy…

Käyttäjä aloittanut aikaan 25.05.2013 klo 04:26 kohteessa Aikuisen elämää

Lainasin erään toisen kirjoittajan ajatusta, koska se mielestäni on hyvä kysymys meille kaikille? Itse olen taas terve fyysisesti ja sairauslomani loppui ja maanantaina palaan takaisin töihin. Minulla on sairaudet uusiintuneet vuodesta toiseen ja olen siihen tottunut jo. Mutta mitä, jos ne eivät nyt tule takaisin ja käyn joka kuukausi lääkärillä,…

Käyttäjä essukka aloittanut aikaan 20.05.2013 klo 23:56 kohteessa Aikuisen elämää

Olen 18v vasta valmistunut ammattiin ja työtön. Vaikka minulla on elämässä kaikki hyvin, on poikaystävä, perhe, katto pään päällä niin silti olen mahdollisesti masentunut, tätä pientä masista on jatkunut jo monta vuotta mutta nyt alkaa mennä tää tilanne semmoseks että en pysty tekemään muuta kuin makoilemaan sängyllä ja katson tyhjyyteen…

Käyttäjä YksinäistäOn aloittanut aikaan 23.05.2013 klo 01:24 kohteessa Aikuisen elämää

Nuori mies tässä kirjoittelee ikävissään… Kovin olen yksinäinen ja koitin etsiä keskustelupalstaa tai chattia mistä löytyisi kohtalotovereita, mutta mitään ei löydy 😑❓ Paha olo tässä tulee jatkuvasti. Ei ole ystäviä ja jostain syystä olen kuin ilmaa ihmisille. En ole ruma, en ole outo sen enempää kuin muutkaan… Olen kiltti ja…

Käyttäjä teeskentelijä aloittanut aikaan 22.05.2013 klo 00:46 kohteessa Aikuisen elämää

Olen 33-vuotias mies. Olen ollut sinkkuna kymmenen vuotta. Tänä aikana ei ole ollut edes irtosuhteita, lähinnä säälittäviä yrityksiä. Olen keskivertoa rumempi, lievästi ylipainoinen ja verbaalisesti lahjaton. En tykkää käydä baareissa ja työ täyttää kalenterin, joten harrastuksiakaan ei juuri ole. Olenkin hylännyt ajatuksen perheestä jo aikoja sitten. Kaikki hyvät kaverit on…

Käyttäjä Pieniminä aloittanut aikaan 06.05.2013 klo 20:43 kohteessa Aikuisen elämää

Tässä tulee iso avunhuuto teille kaikille. Ja vertaistuen. Olen ollut sairaslomalla nyt kuusi vuotta. Masennusta, ahdistusta ja paniikkia. Nyt olen kovasti yrittänyt kuntoutua ja yritän ottaa askelta takaisin työhön tai opiskelemaan. Ongelma on vaan se, että en saa mistään kiinni. En kertakaikkiaan MISTÄÄN. En keksi mitään alaa, mikä kiinnostaisi, en…

Käyttäjä Anksu aloittanut aikaan 19.05.2013 klo 09:49 kohteessa Aikuisen elämää

Äitini on sairastanut nyt reilun vuoden ja sairaus on pahentunut koko ajan. Nyt vihdoinkin tuli diagnoosi; ALS. Äiti ei pysty enää puhumaan, mutta kävely ja käsien käyttö onnistuu edelleen. Nyt iski itselle kauhea pelko äidin menettämisestä. Olen netistä lukenut, että kyseinen sairaus johtaa kuolemaan vääjäämättä. Onko täällä ketään, jolla olisi…

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: