Olen niin yksin..

Olen niin yksin..

Käyttäjä katinka3 aloittanut aikaan 23.06.2013 klo 03:20 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä katinka3 kirjoittanut 23.06.2013 klo 03:20

Olen niin yksin että seurani on vain täällä tukinetissä. Odotan koneella että joku kirjottaisi jotain, vaikka omista asioistaan muutta niitä lukiessa tunnen olevani läsnä jonkun kanssa.

Käyttäjä Autiotalon Kuunvalo kirjoittanut 23.06.2013 klo 07:41

Hei Katinka! Minä en ole tällä hetkellä yksin, mutta tiedän kyllä mitä on olla ihan yksin. Se on kamalaa ja piinaavaa. Eikö sinulla ole yhtään ketään? Äitiä tai Isää jos ei ystäviä? Sisaruksia? Ketään kelle soittaa tai mennä käymään? Ihan vilpittömästi kyselen, kun tiedän, että yksinoleminen on inhottavaa. En osaa nyt heti muuta sanoa, ennenkuin kuulen lisää tilanteestasi. Kirjoittele tänne, mietitään tilannetta. Halaus ja hyvää päivänalkua sinulle kaikesta huolimatta🙂

Käyttäjä Susi jo syntyessään kirjoittanut 23.06.2013 klo 17:06

Yksinäisyys ei ole kivaa, tiedän koska olen yksin. Yksinäinen ei kelpaa kenellekkään, ei edes toiselle yksinäiselle.

Käyttäjä sarrukka kirjoittanut 23.06.2013 klo 20:07

Ei todellakaan yksinäisyys ole kivaa. Sitä miettii mikä minussa on vikana
kun en kelpaa kenellekkään. Meitä yksinäisiä on paljon. Totta. Onneksi
edes tämä palsta johon voi kirjoitella.

Käyttäjä katinka3 kirjoittanut 23.06.2013 klo 21:00

Onhan mulla vanhemmat, sisarukset, omat lapset ja jokunen kaverikin. Mutta syy yksinäisyyteeni taitaa olla se etten ole koskaan oppinut puhumaan ja avautumaan melkein kenellekkään. Suhteet vanhempiinikin ovat pintapuolisia. Äitinikään ei ole koskaan puhunut ääneen mistään oikeista asioista. Täällä tukinetissä asia on toinen. Täällä en ole yksin.
Kiitos teille

Käyttäjä Leijonamieli kirjoittanut 25.06.2013 klo 20:09

Minäkin olen yksin. Ei ole ketään kenelle soittaa, eikä kukaan soita minulle. Olen ollut vuoden kotona työttömyyden ja sairasloman takia, ja sinä aikana en ole ihmisiä tavannut. Ainoastaan psykiatrian polilla, kaupassa ja kirjastossa. Joskus joku naapuri tervehtii rappukäytävässä.

Mä olen aina ollut huono tutustumaan ihmisiin. Odotan aina aloitetta toisilta. En uskalla aloittaa keskustelua kenenkään kanssa. Täällä netissä se on helpompaa. Tämä onkin varmaan monelle meille yksinäiselle ainoa paikka jutella jollekin.