Aikuisen elämää

3 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4597
Käyttäjä rumaija aloittanut aikaan 17.10.2013 klo 22:57 kohteessa Aikuisen elämää

Pahoittelut jo alkuun, en löytänyt oikeaa ryhmää tälle kysymykselle. On hankkimassa itselleni diagnoosia kunnallisen terveydenhuollon puolelta. Tapasin lääkärin ja hän kyseli ensin kysymyksiä ja tämän jälkeen varasi soittoajan kahden viikon päähän. Kun hän soitti, oli hän konsultoinut psykiatria ja pääsen jatkotutkimuksiin. KUITENKIN, joudun olemaan juomatta alkoholia puoli vuotta ja käymään…

Käyttäjä Epäjärjestys aloittanut aikaan 17.10.2013 klo 01:40 kohteessa Aikuisen elämää

Ajatuksena tämä ongelma saattaa olla ensialkuun pieni, mutta minulle tämä asia alkaa olla sen verran suuri että se alkaa vaikuttaa koko elämään. Ongelmani ovat moninaiset. Olen reilu kolmekymppinen perheellinen mies. En ole koskaan löytänyt paikkaani yhteiskunnassa. Käytännön tekniset ammatit tuntuvat kaikki olevan liian vaikeita tehdä ja teoreettisiin ammatteihin ei älykkyyteni…

Käyttäjä LiljaLaaksosta aloittanut aikaan 14.10.2013 klo 22:16 kohteessa Aikuisen elämää

Mua on ruvennut häiritsemään itsessäni se, että tuntuu kuin en enää osaisi ystävien kanssa puhua muuta kuin omasta ahdistuneisuudesta tai siihen liittyvistä asioista…kun ei kauheesti ehkä ookkaan muuta elämää, kun elämä on sen verran kapeeta ja se ahdistus on jollain tavalla jokapäiväistä elämää… En kuitenkaan haluais menettää mun ystäviä sen…

Käyttäjä Barbecue aloittanut aikaan 15.10.2013 klo 16:57 kohteessa Aikuisen elämää

Minulla on ollut paniikkihäiriö jo reilut 10 vuotta ja lääkityksenä siihen on ollut Cipralex 20 mg ja Alprox 1 mg 1-3 tablettia päivässä. Cipralex teki apattiseksi ja haluttomaksi tehdä päivän rutiineja ja yöunet meni huonoksi ja nyt sitten minulle aloitettiin terveyskeskuksen kautta Valdoxan-lääkitys ja haluaisin tietää että onko muille paniikkihäiriöstä…

Käyttäjä Monange aloittanut aikaan 13.10.2013 klo 22:54 kohteessa Aikuisen elämää

Käyn aina välillä täällä vielä itse, minulla menee aika vaihdellen, mutta aika kuluu ja ei olla ihan niin syvässä kuopassa kuin varsinkin alkukesästä olin. Täällä käyn aina välillä ja seurailen muiden juttuja. Kaipailen sinua AK, ja olisi ihana kuulla, miten voit. Jotenkin minulla on kyllä tunne, että et käy täällä…

Käyttäjä TheLonelyOne aloittanut aikaan 11.10.2013 klo 18:24 kohteessa Aikuisen elämää

Heippa vaan kaikille. Ruudun tällä puolen kirjoittelee 20v nuori nainen, ja masennuksesta olen kärsinyt pian 3vuotta. Viimeisen puolen vuoden aikana olo on mennyt jyrkästi laskuun.. Oikeaa lääkitystä ei tunnu löytyvän ja nytkin tuskailen toista viikkoa jo Voxran sivuoireitten kanssa, pe lääkäri onneksi soitti ja kerroin olosta, Voxra lopetettiin. Nyt olen…

Käyttäjä Kata_K (Työntekijä) (MIELI Kriisikeskus Helsinki) aloittanut aikaan 08.10.2013 klo 15:15 kohteessa Aikuisen elämää

Hei ja tiedoksi teille, joiden läheinen on kokenut seksuaalista väkivaltaa: Seuraava Välitä! seksuaaliväkivaltatyön verkostohankkeen liveryhmä Tukinetissä on tämän viikon torstaina 10.10. klo 16-18 ja keskustelun teemana on: Läheiseni on kokenut seksuaalista väkivaltaa – mitä teen, miten jaksan? Liveryhmän ohjaajina toimivat Setlementti Naapuri ry:n Välitä! -hankkeen asiantuntijat. Liveryhmä on avoin kaikille…

Käyttäjä Lolamalia aloittanut aikaan 06.10.2013 klo 17:35 kohteessa Aikuisen elämää

Hei vaan kaikille. Lukihäiriöisenä pahoittelen heti alkuun jos tekstissä on virheitä. Yritän parhaani mukaan oikolukea kaiken, mutta aina en huomaa taikka tiedä kirjoittaneeni väärin. 🙂 Olen hieman alle kolmekymppinen yrittäjä ja taistelen päivittäin kukkaan puhjennutta masennusta vastaan. Aloitin lääkityksen kesällä ja käyn psykiatrisella polilla purkamassa elämäni solmuja kaksi kertaa viikossa.…

Käyttäjä Zaphira aloittanut aikaan 05.10.2013 klo 14:41 kohteessa Aikuisen elämää

Tänne tulin purkamaan pahaa oloani, kun en muutakaan keksinyt. Olen kärsinyt masennuksesta varmaan tietyllä tasolla jo yli vuoden, kesäkuussa se johti psykoosiin ja olin auroran sairaalassa suljetulla osastolla reilu kaksi viikkoa. Sen jälkeen olin sairaslomalla ja kesälomilla ja heinäkuussa palasin töihin(ehkä turhan nopeasti) Kuukauden verran meni ihan mukavasti kunnes taas…

Käyttäjä Maailmaaneksynyt aloittanut aikaan 06.10.2013 klo 22:51 kohteessa Aikuisen elämää

En pysty puhumaan asioistani, en kenellekään. Olen yksinäinen, mutten yksin. Minulla on vanhemmat ja yksi läheinen ystävä jolle voisin puhua, mutta en kykene. Miksi? Lapsuuteni ja nuoruuteni vuoksi. Minulla OLI joskus paras ystävä lapsuudessa. Tämä ystävä manipuloi minua jatkuvasti ja oli todella voimakkaasti omistushaluinen. Samainen ystävä katsoi vieressä NAURAEN kun…

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: