Ahdistaa

Ahdistaa

Käyttäjä Despered aloittanut aikaan 09.11.2013 klo 20:33 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä Despered kirjoittanut 09.11.2013 klo 20:33

Olen tosi pahassa elämäntilanteessa, koska olen velkaantunut yksinhuoltaja. (Yhteishuoltajuus on kyllä) Olen hakemassa velkajärjestelyä, asia on jo käsittelyssä mutta pelkään että kotimme menee pakkohuutokauppaan😭 Koti on siis jo ulosmitattu. Ahdistaa joka ikinen päivä niin että joudun ottaa päivittäin ahdistuslääkettä. Jos kotimme menetän tuntuu että koko elämältä putoaa pohja…Lapset menettäisivät lapsuudenkotinsa mun velkaantumisen takia. Sossutkin kyttää meidän perhettä, sekin ahdistaa. En tiedä minten oikein jaksan…välillä tulee hetkiä että ahdistaa niin että mahassa asti tuntuu. Käyn psykologilla kyllä mutta vertaistukea kaipaan, lohdutusta. Koko mun elämä on vaakalaudalla. Velkaa on kertynyt monien vuosien varrella, remonteista sun muusta. Koko elämä tuntuu yhdeltä painajiselta kun pelkään niin mitä tästä seuraa😭

Käyttäjä pippa2 kirjoittanut 10.11.2013 klo 17:26

Ymmärrän hyvin tilanteesi, minä olen velkajärjestelyssä, ja jo voiton puolella. Se kyllä auttaa, uskon varmasti, että sinuakin. On joku joka huolehtii raha-asioista ja ottaa niistä vastuuta ettei kaikki vastuu ole itsellä. Ymmärrän, että on tietenkin rankkaa ku jos menettää kodin ja lapsienkin puolesta suree tilannetta. Hävenny sitä tilannetta on, mutta olen saanut tukea ja lohdutusta. Mulla on kans ahdistusta joka päivä ja ahdistuslääkettä menee säännöllisesti joka päivä. Ahdistaa usein niin paljon ja on paha olo. Onko lastesi isästä apua tilanteessasi? Toivottavasti tämä nyt auttoi joitain. Ahdistuneisuus on todella rankkaa ja se vie voimia, tiedän kun itseäni ahdistaa niin paljon.