Ahdistus

Ahdistus

Käyttäjä pippa2 aloittanut aikaan 12.11.2013 klo 17:11 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä pippa2 kirjoittanut 12.11.2013 klo 17:11

Tänään, kun heräsin, olo oli tuskainen,edessä oli meno päivätoimintapaikkaan. Kyllä se olotila siitä helpotti, ja ajattelin et ihan mukava mennä.☺️ Kun on paljon tekemistä päivän aikana niin ei mieti kaikkia asioita. Kun tulin kotio , ahdistava olo tuli taas. Ei sitä voi koko ajan mennäkkään, ja ei jaksaiskaan. Tuntuu, että kun asuu yksin niin on välillä vähän yksinäinenkin olo. Pojallani on oma asunto ja hänellä käy paljon kavereita ja ajattelinkin , että nuorena sitä on jotenkin erilainen tai olen kai aina ollut vähän erakkomainen. Kaipaa olla ihan yksin ja kai tämä sairauskin tekee sitä, että ei jaksa olla niin paljon ihmisten kanssa tekemisissä. Huomenna pitäs mennä ystävän luokse tekemään joulukortteja. Minkähänlaisia sitä tekisi😐 lääkkeen otin ni kyllä se auttaa olotilaan;ahdistus helpottaa. Tuo pimeyskin tuntuu välil niin musertavalta ja päivä lyhkäseltä. Millätavoin te olette helpottaneet ahdistavaa oloa😐😑❓ Tuntuu joskus että hoitajat,lääkärit,ohjaajat ym.eivät ymmärrä et jos on oikeesti jotenkin henkisesti väsynyt☹️ kun on kaikenlaista masennusta ja epävakaata olotilaa. Ja vanhempana sitä lapsestaankin kantaa huolta. Hyvää syksyä kaikille🌻🙂🌻

Käyttäjä Charlottis kirjoittanut 12.11.2013 klo 17:24

Itsekkin olen erakko juuri tämän takia olotilani tehneet minusta sellaisen ja viihdyn tehden asioita itsekseni, mutta kyllä sitä välillä kaipaa seuraa juuri sellaisia pieniä asioita ihan naureskelu on minusta paras keino ja hyvä musiikki sekä lemmikit ja oma kumppani. Usein kyllä jos ahdistaa olen mieluiten yksin tai paijjaan lemmikkiäni mutta mikään ihmisten paljous ei sillon auta vaan ihan omat tekemiset voi olla salilla käynti rauhalliseen aikaan tai kirjastossa käyminen.

Käyttäjä Charlottis kirjoittanut 12.11.2013 klo 17:27

Minustakin tuntunut tuolta että vaikka olisikin paperit jossa lukee miksei jaksa silti ei ymmärretä on väsynyt ei ole voimia. Ihan musiikki ja hyvä leffa voi auttaa lemmikit ja kumppani.