Aikuisen elämää

1 tunti sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4597
Käyttäjä mikäihmeenelämä aloittanut aikaan 01.11.2013 klo 19:14 kohteessa Aikuisen elämää

En tiedä onko tämä oikea paikka kysyä neuvoa mutta en tiedä parempaakaan. Eli olen 20 vuotias nuori mies, elämä ollu tähä mennessä helevettiä ja aiempien tyhmyyksien takia pölähti 40.000 euron eestä laskuja postiin. Olen määrä aikais työssä ja palkka ei oo mitää kovin huikeaa, toivoin pääseväni opiskelemaan ens vuonna mutta…

Käyttäjä Maggie aloittanut aikaan 04.11.2013 klo 16:20 kohteessa Aikuisen elämää

Täällä makaan,elämä ei tunnu voittavan. Mä en jaksa tätä helvettiä. Hirveen mankelin läpi on menny tää syksy. On niin hyljätty olo. Ei saa iloa irti enään mistään. Viikonloppuna tuli vedettyä viinaa oikein olan takaa,harrastettua seksiä.Helpotti hetkellisesti.Ja nyt on vaan likainen olo. Varasin jopa ajan A-klinikalle kun suo vaan syvenee.En sitte…

Käyttäjä Karamelli2013 aloittanut aikaan 04.11.2013 klo 19:02 kohteessa Aikuisen elämää

Mua käytettiin 14-vuotiaana seksuaalisesti hyväksi ja todennäköisesti raiskattiin poikajengin toimesta. Muistikuvat ovat katkonaisia illasta, koska olin humalassa. Kyseisen illan jälkeen muutuin itsetuhoiseksi ja välinpitämättömäksi oman turvallisuuteni osalta, join paljon ja harrastin paljon seksiä eri ihmisten kanssa. Kun noin vuotta myöhemmin aloin seurustella mukavan pojan kanssa, en enää pystynytkään lainkaan harrastamaan…

Käyttäjä arginin aloittanut aikaan 31.10.2013 klo 02:45 kohteessa Aikuisen elämää

Salakavala syöksykierteeni alkoi vuosia sitten. Terveyteni alkoi heiketä vähitellen, mutta mitään syytä ei löytynyt. Lääkärit pitivät minua lähinnä luulosairaana. Kun olo vain paheni ja paheni, aloin itsekin kuvitella, että vika on korvieni välissä. Epämääräisiä fyysisiä oireita oli pitkä lista, ja niiden seurauksena myös henkinen tilani rapistui. Kun kaikki tuntui harmaalta…

Käyttäjä Lehdokki aloittanut aikaan 02.11.2013 klo 18:36 kohteessa Aikuisen elämää

Hei! Ajattelin tiedustella onko ketään paikalla just NYT, kuten otsikko sanoo. 🙂 Olisi mukava jutustella näin lauantai-iltana sohvan pohjalta.

Käyttäjä salainen55 aloittanut aikaan 30.10.2013 klo 18:38 kohteessa Aikuisen elämää

Uusi tutkimus osoittaa sen todeksi, että äidinäiti on usein isänäitiä läheisempi. Tytär pitää yhteyttä äitiinsä enemmän kuin poika, joten myös lapset tulevat siten läheisemmäksi. olen surrut hirveästi ihan turhaan? Tuntenut huonoa omaatuntoa ja ollut kateellinen toiselle mummulle, kun hän saa pitää lapsia ja minä en. Toisaalta olin ihan varma että…

Käyttäjä Turma aloittanut aikaan 17.09.2013 klo 23:38 kohteessa Aikuisen elämää

Tänään tuntuu taas korostetun yksinäiseltä ja ulkopuoliselta, vaikka olen viime aikoina yllättänyt itseni useastikin siinä, että kutsun lapselle ystäviä kylään tai ylipäätään lähestyn vieraita äitejä ja pyydän heiltä hetken aikaansa: Saisiko NikoPetteri tulla meille tänään leikkimään? Tai sitten opinnoissa/töissä olen rohkeasti tehnyt tuttavuutta ihmisten kanssa, jotka eivät ole välttämättä halunneet…

Käyttäjä Pemppu aloittanut aikaan 28.10.2013 klo 10:12 kohteessa Aikuisen elämää

Olen enemmän ja vähemmän nuorella iälläni kokenut ihminen. Olen sairastunut vakaviin mielenterveysongelmiin, jotka juontavat lapsuudesta asti, mutta puhkesivat nuorena aikuisena. Kamppailen vakavan sairauteni kanssa, joka tekee minusta toisen ihmisen hetkittäin.. tai joskus minulla on kausia, että ”poistun maailman kartalta”. Olen saanut elämääni perheen joka vie minua eteenpäin, mutta huolettaa aina,…

Käyttäjä laudanum aloittanut aikaan 29.10.2013 klo 22:14 kohteessa Aikuisen elämää

Selkäni vääntyi tänään. Ehkä minussa kytee pahuus. Intiimiys paholaiseen? Muistan vain mustan valkoisella. Yksinäisyys on rituaali. Portaali hulluuteen. Anna sen täyttää sinut, niin kuulet ääniä tuonpuoleisesta. Unohdan kaiken. Ja nautin tästä kärsimyksestä. Olen valkoinen susi. Olet yksin – valkoinen susi. Luulin että tänään sataisi. Ei satanut. Kaikki kultaisena säihkyvä muuttui…

Käyttäjä helmik aloittanut aikaan 29.10.2013 klo 21:53 kohteessa Aikuisen elämää

Olen sairastanut dystymiaa arviolta seitsemän vuotta. Olen ollut jossain määrin masentunut koko tuon ajan, enemmän tai vähemmän. En kuitenkaan koskaa täyttänyt varsinaisen masennuksen kriteereitä (kaikki olen hoitanu tunnollisesti enkä fyysisesti oireile)… Lievästä jatkuvasta masennuksesta alkoi muodostua osa minua, tapani elää ja olla tässä maailmassa. En osaa enää edes kuvitella, millaista…

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: