Paljon menoa ja tekemistä

Paljon menoa ja tekemistä

Käyttäjä pippa2 aloittanut aikaan 17.11.2013 klo 20:43 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä pippa2 kirjoittanut 17.11.2013 klo 20:43

Nyt on ollut kyl paljon kaikkea tekemistä ja menoa, no,eipähän ole pahaa oloa niin paljon ei ahdistusta. Eikä mieti kaikkea omassa päässään. Keskiviikkona olin ystävälläni käymässä, torstai ja perjantai meni kolmen lapsen hoidossa ja vielä polvea särkien, tiedä mikä siinä polvessakin on, toivottavasti ei mitään pahempaa😑❓ Kolmesta villistä lapsesta sai kyl tarpeekseen perjantaina. Tuntu, että kohta ei pää kestä. Ymmärrän lapsia, mut ku on kaik sekasi ja mullinmallin ja oven kahvat irti ja sekasi kaik paikat ni hermot siin meinaa mennä. Laitoin lapset maalaan ja soitin lääkäri aikaa jalkani takia, lapset oli sil välil nmaalaillu toisiansakkin ja pöytä lainehti vedestä. Olis pitäny olla vahtimas koko ajan. Nyt en vähään aikaan mene sinne, ne kiukuttelee ja rähinöi aika paljon. On sit muitakin lapsia hoitanut ja oman kasvattanut, mut ei se ihan tommosta show:ta oo ollu No, pidän ny taukoo ja meen si ku jaksaa taas sitä perhettä🙂👍 Tänään olin si parin oikein kiltin lapsen kans Kyl mä lapsia ymmärrän ja lapset ovat kyl aitoja, ne tekee ja sanoo ihan just mitä ne aattelee. 🙂 Huomenna menen omalla lapsellani käymään ja pitäs sitä lääkäriin menoa suunnitella. En tiä jos heti aamusta soittelee ajanvarausta tai hmm, ku pitäs viä vuokrasopimustakin mennä jatkaa. No, kai kaikki hoituu ku vaan aamusta aikasin alkaa touhuaan🙂 Kiva, sitä on taas viikkoa aloittaa ja odotella vapaapäivää, millon voi nukkua vähän pitempään ja leepuutella kipeetä jalkaa. Lapsellanikin teen yleensä ruokaa ja vien sinne jotai ruokatarvikkeita, vähän siivoilen yms. Vaikka täytyy sanoa, että hän hoitaa kyl hyvin kotinsa ja asiansa🙂 Hyvää alkavaa viikkoa kaikille🌻🙂🌻

Käyttäjä pippa2 kirjoittanut 19.11.2013 klo 16:09

Heräsin maanantaina kuudelta ja 7:ltä soittelin lääkäriaikaa. sain samalle päivälle. Polvesta imettiin neulalla vettä, kyl se autto vaik on välil särkyä vielä. Asumisjutut hoisin ja kävin pojallani. Tänään taas herätys kuudelta, mietin jos vaan jatkais nukkumista😴 eikä menis päivätoimintaan,mut oon ollu sieltä pois yleensä perjantain ni kyl päätin ny mennä. ja hyvä oli et menin🙂 Kotona olis taas miettiny kaikenlaista ja ollu ahdistuneena ja pahas olos😞 Tietenkin se olotila on välil parempi ja joinain päivinä on ahdistusta enemmän ku toisina päivinä. Huomenna pitäs tavata ystävää ja kotihoidosta hoitajan tulla käymään🙂 se tuntuu mukavalle, ku hän ei o pitkään aikaan käyny mul kotona, mut ton ystävän tapaamisen siirrän muulle päivälle, että saisin nukkua ja heräillä aamul rauhas jos pitäs semmosen kotoilupäivän🙂 niinku nykyään on ihan muodikasta vaikka se taitaa kuulostaa ihan hirveältä😋 No, katkaseehan se hoitajan tuleminen sitä päivää. Torstaina meenkin veljelleni muutamaks tunniks illalla lapsenvahdiks. joten jos ei ny mitään erityistä tule niin torstainakin saa heräillä rauhas. En mä yleensäkkään nuku kauhean pitkään, ehkä kahdeksaan-yheksään. Perjantai on taas päivätoimitaan meno nyt en o pois vaan pidän kii siit et meen sinne. En ota lastenhoitojakaan sil päivälle. Voimia jokaisen päivään🙂🌻