Äiti ja sekamuotoinen ahdistus ja masennustila

Äiti ja sekamuotoinen ahdistus ja masennustila

Käyttäjä äippä6 aloittanut aikaan 13.11.2013 klo 14:32 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä äippä6 kirjoittanut 13.11.2013 klo 14:32

Hei!
Minulle syntyi 6kk sitten tyttö ja nyt sitten tilanne on huono.
Onko kellään muulla ollut oloa että mikään ei ole todellista? Ahdistaa niin pirusti.
Olin sairaalassa 3kk sen takia että fyysiset oireet alko olee jo todella pahat, pelkäsin todella paljon, pelkäsin jopa omaa lastani. Olin yksin kun se tapahtui, huomasin että minulle iskee kohtaus ja menin hakemaan rauhottavan, mutta se ei kerinnyt vaikuttaa kun lyyhistyin ja luovutin.
Kaikki oli epätodellista ja pelkäsin, mieleeni tuli typeriä ajatuksia. Soitin itkien psykologille joka soitti miehelleni että mennä heti kotiin ja suoraan päivystykseen.
Kun olin saiaalassa oireeni helpotti, ilman edes mitään lääkettä. Ilmeisesti kaikki on stressi perästä, mutta onko kellään muulla samaa?

Käyttäjä LaivaLaiva kirjoittanut 19.11.2013 klo 10:49

Toivon sinulle jaksamista ja voimia! Itse olen kanden lapsen yksinhuoltaja ja välillä paniikin omaiset tunteet saavat vallan. Olet onnekas kun sinulle on mies rinnalla, olet onnekas myös lapsestasi. Toivon todella, että saat apua ja pääse tuskastasi. En osaa enempää toimia tukena, itselläni erilainen tilanne.