Aikuisen elämää

5 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4597
Käyttäjä Unreal aloittanut aikaan 16.11.2013 klo 16:53 kohteessa Aikuisen elämää

Yksin Ilman lämpöä Ilman valoa Mutta kuinka voin nähdä tämän pimeyden…. Kuinka sammuttaa viha joka sisälläni raivoaa ( on jo raivonnut 20 vuotta ) Viha joka on pitänyt mut liikkeessä Viha mulla on vain viha Verestä ja kyyneleistä kasvoi siivet Vihan On aika nousta vapauteen unohtaa aika menneisyyden….

Käyttäjä SCIM aloittanut aikaan 15.11.2013 klo 13:31 kohteessa Aikuisen elämää

Olen väsynyt, olen surullinen, olen hukassa. En jaksa enää etsiä elämän lankaa, tuntuu että se on saavuttamattomissa. Mulla ei ole mitään, ei haaveita, ei toiveita. Tahdon vain pois, kauas, haluan luovuttaa, antaa ahdistuksen kokonaan pois. Olen rikki, eikä palasia voi enää korjata. Nyt istun sairaalassa omassa nurkassa minne kellään muulla…

Käyttäjä Despered aloittanut aikaan 05.10.2013 klo 19:18 kohteessa Aikuisen elämää

Kirjoitan tänne kun tuntuu niin pahalta. Olen velkaantunut pahasti, hakemassa velkajärjestelyä kyllä mutten tiedä myönnetäänkö sitä. Ahdistaa ihan hirvittävästi, varsinkin kun kotini on ulosmitattu 😭 Pelottaa miten mun käy… Masentaa vaikka olenkin lääkityksellä, masentanut jo kauan. Olen niiin yksin tämän kaiken keskellä, ystäviä ei ole kuin muutama joiden kanssa harvoin…

Käyttäjä Tiitiäinen aloittanut aikaan 17.11.2013 klo 19:17 kohteessa Aikuisen elämää

Olen aikaisemminkin kirjoittanut tänne, en tiedä muistatteko minua. Sairastin vakavan masennuksen, josta toipuminen on vienyt paljon energiaa. Selätin sen ja olen lopettanut lääkityksen n. 1kk sitten. Minulla on takana 33-v elämääni melkoinen kirjo oireihtimista, psykiatri oli sitä mieltä, että vakavan masennuksen lisäksi minulla saattaa olla dissosiaatiohäiriö, mikä on itsestä tuntunut…

Käyttäjä titjaana aloittanut aikaan 09.11.2013 klo 02:23 kohteessa Aikuisen elämää

Hei! Ahsituneena,masentuneena,jännittyneenä ja paniikkihäiriön elämisen kanssa,mistä olette saaneet itseluottamusta lähestyä vastakkaista sukupuolta olevaa henkilöä ? Olen 24 vuotias nuori nainen ,joka on ollut aikasemmin masentunut ja kärsinyt pahoista paniikkikohtauksista. Tänä päivänä kiusaa jännittäminen,tuskaisuus ja ahdistuneisuus. Olen törmännyt eräässä kahvilassa oikein mukavaan mieheen ,johon silmäni nauliutui samantien. En vaan uskalla antaa…

Käyttäjä Jaksaako? aloittanut aikaan 11.11.2013 klo 11:21 kohteessa Aikuisen elämää

😑❓ Oli käynti lekurilla. Miksi sen piti olla niin ilkeä? ”Miksi häiritset minua? Ei sinua mikään vaivaa!”. Olin hiljaa ja nyökyttelin. Vasta tunnin päästä tuli itku. Mitä tein väärin? Mikä tekee minusta pelkän kiusankappaleen? 🤕

Käyttäjä Shival aloittanut aikaan 15.11.2013 klo 10:27 kohteessa Aikuisen elämää

Oon jo pitkään halunnut keskustella jonkun kanssa, mutta ajan varaaminen psykologille on yksi näistä asioista mitä en ole saanut aikaiseksi. Haluan vaan neuvoja, miten mä pääsen tästä kaikesta paskasta yli ja voisin olla taas onnellinen. Mun stoorini olis kyllä vaikka kuinka pitkä ja kirjottamalla se voi kuulostaa sekavaltakin, mutta kirjottaminen…

Käyttäjä Ennah aloittanut aikaan 15.11.2013 klo 08:03 kohteessa Aikuisen elämää

Kirjoittelinkin tonne Suomi24:seen, mutta ei sieltä oikein mitään kummoisempaa apua saa. Ajattelin tännekin nyt kirjoitella. Viimeksi olen tänne kirjoittanut keväällä hieman ennenkuin jouduin sairaalaan. En oikein enää tiedä mitä pitäisi tehdä tai miten olla. Josko jollakin olisi samantyyppisiä oireita ja vois vakuuttaa minulle, että kaikki kääntyy vielä paremmaksi. Olin viime…

Käyttäjä Minkki aloittanut aikaan 12.11.2013 klo 18:42 kohteessa Aikuisen elämää

Eipä tiennyt tyttö… kymmenen vuotta sitten kuinka elämä voi TAAS koetella! Kolmen lapsen yksinhuoltajana oli vaan niin tohkeissaan kun löytyi uusi ihana rakkaus. Olihan se huumaavaa ja upeaa tuntea olevansa rakastettu, hyväksytty ja ”turvassa”. Vaan kuinkas sitten kävikään… tuli uusi yhteinen lapsi lisää ja yhtäkkiä oli sinun ja minun lapset,…

Käyttäjä disentra aloittanut aikaan 05.10.2013 klo 13:13 kohteessa Aikuisen elämää

Muutin pois mieheni luota. En ottanut mukaan kuin vaatteeni ja 15v. pojan Nyt on tyhjä koti ja mieli, tästä pitää rakentaa jotain omaa. Niin tyhjä mieli etten saa tähänkään enempää, vielä. 😳

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: