Kärsitkö huimauksesta?

Kärsitkö huimauksesta?

Käyttäjä Linkuttaja aloittanut aikaan 02.12.2013 klo 13:23 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä Linkuttaja kirjoittanut 02.12.2013 klo 13:23

Oletko kärsinyt koskaan huimauksesta? Miten olet selvinnyt tilanteesta ja onko sinulla ollut jokin tietty lääke siihen? Kuinka kauan huimausta on ollut? Itse kärsin ja jopa välillä erakoidun kotiin huimauksen kanssa. Olen kärsinyt siitä yhdeksän vuotta. Hoitona pahimpina aikoina rivatril.

Käyttäjä Autiotalon Kuunvalo kirjoittanut 02.12.2013 klo 18:49

Minun äiti kärsi lähes koko ikänsä pahasta huimauksesta, joka ilmestyi aina säännöllisesti, mutta ei ollut aivan koko ajan päällä. Sinnikkäästi kävi töissä ja hoiti arkiset asiat, vaikka yliopistosairaalaan, kun viimein pääsi tutkimukseen siellä ihmeteltiin miten voi sellaisilla huimauslukemilla (pistivät johonkin koneeseen) yleensäkään olla jalkeilla enää. Kyllä äiti usein valitti, kuinka hirveä se huimaus on. Syytä ei löydetty silloin. Äidin kärsimys jatkui. Vasta 15 vuotta sitten kuvattiin kunnolla magneetilla ja sieltähän syy löytyi: kaularangan ahtauma. Ei leikattu, mutta fysioterapialla pidetään vaiva aisoissa ja enää nykyään ei äitiä huimaa. Voi, kuinka kauan hän ehti vaivaansa kärsiä. Se on taatusti ollut kamalaa. Tämä nyt meni vähän ohi, mutta ajattelin tällaisen kokemuksen kirjoittaa.