Aikuisen elämää

14 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4597
Käyttäjä painen aloittanut aikaan 31.12.2013 klo 19:43 kohteessa Aikuisen elämää

Mulla ei oo kavereita, ei juttukaveria, masentaa, on toivoton olo. Auttakaa mua!😭

Käyttäjä tc aloittanut aikaan 10.01.2014 klo 12:22 kohteessa Aikuisen elämää

Hei! Onneksi löytyi paikka minne voi avautua! Aivan kuin omissa ongelmissa ei olisi tarpeeksi kestämistä niin työtoveri äsken pamautti raskaan keskustelun ilmoille kahden kesken. Alkuun vähän taustaa: Ollaan tässä työyhteisössä muodostunut sellanen 4-8 hengen tiivis porukka ja olemme noin vuoden verran seuranneet erään jäsenemme ongelmia. Olemme tukeneet häntä ja keskustelleet…

Käyttäjä huolestunut sisko aloittanut aikaan 07.01.2014 klo 07:37 kohteessa Aikuisen elämää

Elikkäs itse olen 22v ja minulla on oma elämäni avopuolisoni kanssa eri paikkakunnalla. Siskoni asuu äitini kanssa n.60 km päästä minusta. Siskollani on ollut tuhoja kautta aikeita tappaa itsensä.Eilen koin itse todellisen tilanteen sisko meni perus pitkähihaisella ja kalsareilla keskelle autotietä seisoon ja veteli saksilla kaulan kohdalla,pisti saunatakin vyötä kaulan…

Käyttäjä Liina123 aloittanut aikaan 01.01.2014 klo 12:56 kohteessa Aikuisen elämää

Välillä ärsyttää ja suututaa että miks mä joudun aina kaiken kestämään? ja kaikki sonta kaadetaan mun niskaan. Minulla todettiin masennus 2013 kevättalvella kun vielä opiskelin. Olen ollut masennuksen takia äreä ja kiukkuin ja kukaan ei ymmärrä sitä miksi oon kiukkuinen vaikka olen sata kertaa sanonut että olen sairastunut masennukseen ja…

Käyttäjä Apila2 aloittanut aikaan 18.12.2013 klo 23:04 kohteessa Aikuisen elämää

Olen 25-vuotias nuori nainen. Olen aina halunnut olla SUOSITTU ja pidetty ihminen. Sen sijaan olen ollut ala-asteella kiusattu, yläasteella syrjitty ja tällä hetkellä melko yksinäinen. Olen tehnyt mielestäni kaikkeni saadakseni tuttavuuksia ja ystäviä. Olen opiskellut, ollut töissä eri paikoissa, harrastanut eri asioita, ollut järjestötoiminnassa, netissä kaveripalstoilla… Tällä hetkellä käyn töissä,…

Käyttäjä Autiotalon Kuunvalo aloittanut aikaan 02.12.2013 klo 10:40 kohteessa Aikuisen elämää

Minä muuttaisin maalle omakotitaloon. Mieluummin vanhempi talo piharakennuksineen. Laittaisin kasvimaan ja kauniin pihan. Piharakennukseen kaupan, jossa myisin kauniita esineitä, uusia ja vanhoja. Harrastaisin kirjojen lukemista aktiivisesti. Taulujen maalaamista. Metsäretkiä miehen ja mahdollisesti koiran kanssa. Kissa olisi myös. Syventyisin terveelliseen elämäntapaan ja itseni ”jälleenrakentamiseen”. Olisin enemmän tekemisissä rajatiedon ilmiöiden ja ihmisten…

Käyttäjä Engine aloittanut aikaan 11.09.2013 klo 13:43 kohteessa Aikuisen elämää

Nuorena masennuin. Syitä on vaikea sanoa. Muutama kuolemantapaus lapsuudessa ja koulukiusaaminen selkeästi vaikuttivat asiaan, mutta monet ovat selvinneet pahemmastakin voittajina pinnalle. Minä hukuin. Masennukseni huomioitiin kun olin noin 16v ja takana synkkiä vuosia oli vasta 4. Silloin ei vielä keskusteltu julkisesti aiheesta ja nuorten masennusta pidettiin elämänjaksoon kuuluvana asiana. Koulu…

:S

7
Käyttäjä kriis2 aloittanut aikaan 05.01.2014 klo 20:11 kohteessa Aikuisen elämää

Mitä teha jos tänään, huomenna, ylihuomenna, ja koko ensi viikolla ei ole penniäkään rahaa?😴😭

Käyttäjä Autiotalon Kuunvalo aloittanut aikaan 25.11.2013 klo 11:57 kohteessa Aikuisen elämää

Niin. Mitä te Tukislaiset hommaatte päivisin siis ketkä eivät ole töissä tai muussa vastaavassa toiminnassa? Miten aikanne vietätte?

Käyttäjä Jokkis aloittanut aikaan 30.12.2013 klo 08:36 kohteessa Aikuisen elämää

Olen kärsinyt kyseisiä vaivoja noin viiden vuoden ajan. Onko kellään muilla kokemusta samasta vaivasta? Ja miten olette päässeet niistä yli tai miten olette alkaneet hoitaa itseänne? Itseäni jännittää ja pelottaa punastuminen. Jännitän kaikkea sukujuhlia, vieraissa käyntiä ja sun muita sosiaallisia kanssa käymisiä. Punastuminen saa minussa häpeän tunteen. Olen käynyt asian…

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: