Aikuisen elämää

8 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4597
Käyttäjä blueyes aloittanut aikaan 11.03.2014 klo 06:36 kohteessa Aikuisen elämää

..on haave, vaikeaa, helppoa, konkreettisia askeleita, töihinnousuja, mahalaskuja, pettymyksiä, toivon pilkahduksia – haasteita, haasteisiin vastaamista, väsyä ja uupumusta, uudelleen aloittamista aina kuitenkin uudelleen dc.al fine

Käyttäjä EetuT aloittanut aikaan 08.03.2014 klo 10:53 kohteessa Aikuisen elämää

Hieman kokemuksia apujen saamisista suomessa: Olen paluumuuttaja ja ollut nyt suomessa vuoden. Saavuin suomeen 5.2.2013 ja minulla oli aika varattuna sossuun 6.2 ja kelaan 7.2. kuten oli kehoitettu tekemään. Saavuttuani suomeen minut kuitenkin jätettiin kaikkialla aivan yksin. Tulin etukäteen tarkoituksena, että perheeni seuraa perästä, kun olen saanut asunnon jne hoidettua.…

Käyttäjä Asiansa Mokannut aloittanut aikaan 18.02.2014 klo 17:09 kohteessa Aikuisen elämää

Elämässä sattuu ja tapahtuu. Olin seitsemän vuoden ajan vaikeassa parisuhteessa narsistin kanssa tajuamatta poistua siitä ajoissa. Lapsikin tuli tehtyä ja nyt on huoltajuuskiista käynnissä. Katkaisin vanhan parisuhteen 2012 kesän kynnyksellä. Vanhan parisuhteen aikana elin jatkuvasti varpaillaan. Toinen saattoi suuttua milloin mistäkin, vaikka sitten siitä etten muistanut tuoda tomaatteja kaupasta. Syyttelyä…

Käyttäjä susus aloittanut aikaan 07.02.2014 klo 16:37 kohteessa Aikuisen elämää

Mistä johtuu, työkuntoista 23-vuotiasta naista ei huolita töihin? Se masentaa mua aika paljon ja harmittaa ja tuntuu, että on ihan pohjasakkaa, kun ei saa kunnon työtä. Tulee sellainen tunne, että on jotenkin alempiarvoinen kun on työtön. Ei voi ostaa ja syödä niitä ruokia mitä haluaisi jne.

Käyttäjä Nymphalis Antiopa aloittanut aikaan 03.03.2014 klo 10:42 kohteessa Aikuisen elämää

Löysin viimein nimen oireilleni joiden luulin kuuluvan vain omituiseen luonteeseeni. En kestä tiettyjä ääniä. Ne saa minut raivon partaalle ja sulkemaan korvat. Kaikissa tilanteissa se ei ole mahdollista joten ahdistun ja panikoin. Onko muilla kokemusta moisesta?

Käyttäjä ammii aloittanut aikaan 04.03.2014 klo 16:18 kohteessa Aikuisen elämää

Onko kokemusta tällaisesta combosta. Seronil ollut kohta 2 kk, mutta mieliala heittelehtii edellen, estrogeeni myös käytössä ja nyt lisättiin tolvon, entisen nukahtamislääkkeen tilalle. Olen niin hemmetin herkkä kaikille kokeiluille, pelottaa ajatuskin mahd sivuvaikutuksista. Pelasi, kertokaa lievittääkseen ahdistusta. Lääkärin mukaan tehostaa seronilin toimintaa.

Käyttäjä salvador aloittanut aikaan 19.10.2012 klo 20:58 kohteessa Aikuisen elämää

Onko kenelläkään kokemuksia aikuisena diagnosoidusta aspergerin syndroomasta? Sain eräästä testistä 116 pistettä, ja kuulemma yli 105 pistettä saaneista lähes kaikki on saaneet diagnoosin. Tietenkin voi olla että liiottelen itsearvioinnissa, mutta silti. Alan vähitellen kyrpiintyä tähän etten tiedä mikä mulla on. Jos on pelkkää masennusta niin en minä sen takia viitsi…

Käyttäjä Peter- aloittanut aikaan 27.02.2014 klo 13:15 kohteessa Aikuisen elämää

Olen 25 vuotias mies. 14v asti kärsinnyt panniikkikohtauksista. Silloin aloitin 5mg cipralex syönnin. Syönnyt niitä yhteensä 5vuotta pisin jakso 2vuotta putkeen. Nyt olen ollut ilman 3kk ja olen päättänyt että noi myrkyt saa jäädä!!! Nyt olen käynyt noi puoli vuotta terapiassa kaks kertaa viikossa. Apua on kyllä aina kun on…

Käyttäjä Mustajoutsen aloittanut aikaan 20.12.2013 klo 20:52 kohteessa Aikuisen elämää

Hei, Kirjoitan nyt aiheesta joka on ollut elämässäni läsnä aivan liian kauan. Olen yliopisto-opiskelija, jolla on opinnot venyneet ja vanuneet ja pitkittyneet. Minulla on diagnosoitu keskivaikea masennus 4 vuotta sitten, ja siitä asti olen saanut apua (onneksi!). Olen käynyt siis terapiassa jo neljä vuotta! Silti tuntuu että on yksi asia…

Käyttäjä nimimerkki2 aloittanut aikaan 25.02.2014 klo 19:34 kohteessa Aikuisen elämää

Onko kukaan päässyt irti kokonaan masennuslääkkeistä tai neurolepteistä – kokemuksia. Kertokaa, kiitos.

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: