Aikuisen elämää

17 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4597
Käyttäjä Pellehermanni aloittanut aikaan 30.05.2014 klo 21:54 kohteessa Aikuisen elämää

Onko kellään kokemusta kyseisestä lääkkeestä? Onko toiminut ja auttanut? Sivuoireita?

Käyttäjä AivanLoppu aloittanut aikaan 04.06.2014 klo 14:22 kohteessa Aikuisen elämää

Hei, en osaa oikein kertoa itsestäni tällä hetkellä paljoa. Minulta voi kysellä. Olen opiskelija ja minulla on masennus. Masennus näkyy niin, että olen aika aaltoileva tunteiltani. Välillä haluan vain kuolla ja päästä täältä pois, koska on niin raskasta. En jaksa tehdä oikein mitään ja motivaatio on hiipunut. Olen käynyt psykologeilla…

Käyttäjä inkkari2 aloittanut aikaan 06.06.2014 klo 08:53 kohteessa Aikuisen elämää

Olen pohtinut ystävyyssuhteessa syntynyttä seuraavanlaista tilannetta: tietenkin asian esitän vain omalta kannaltani. Olin paljon tekemisissä kummityttöni kanssa ja murrosikäisenä hän tukeutui apuumme (olin silloin naimisissa). Aikuisiällä hain hänet usein koirien kanssa viettämään viikonloppua luokseni ja yhdessäolo oli helppoa. Sanoinkin, että ihan kuin hän olisi ollut meillä aina. Viimevaiheessa satsaukset ystävyyteen…

Käyttäjä Pieniminä aloittanut aikaan 05.06.2014 klo 13:46 kohteessa Aikuisen elämää

Onko täällä ketään, jota mielialantasaaja on AUTTANUT hyvin? Minulle määrättiin Olanzapiinia 5mg iltaisin ja sen aloitus pelottaa niin älyttömästi 😭 Olen muutenkin ollut viime aikoina todella masentunut, itsetuhoisia ajatuksia ja jos tuo tekee yhtään lisää ahdistuneisuutta, kävisi huonosti. Luin eri sivuilta jo kauhutarinoita pakkoliikkeistä, painonnoususta jne. Nyt ei siis mitään…

Käyttäjä Lauri3 aloittanut aikaan 03.06.2014 klo 18:33 kohteessa Aikuisen elämää

Moi! Minulla on pitkään ollut tarve purkaa tuntojani,tämä vaikutti hyvältä paikalta siihen kun en osaa näistä läheisilleni kertoa. Olen 25 vuotias mies tai aika poikaseksi itseni tunnen kun en oikeen omillanikaan pärjää. Olen tuntenut itseni huonoksi ja riittämättömäksi melkein lapsesta saakka. Olen ollut myös aina hieman alakuloinen. Yläasteella aloin käyttää…

Käyttäjä Ansku95 aloittanut aikaan 28.05.2014 klo 20:44 kohteessa Aikuisen elämää

Tervehdys kaikille! Ajattelin laittaa tän tänne, koska tuolla nuorten puolella en ehkä saisi kauheasti kommentteja, koska ”yl”. alkoholiongelmaiset ovat 18+. Olen siis 18-vuotias nuori nainen Varsinais-Suomesta ja ongelmanani on mielenterveyteni ja hyvin nopeasti tullut ongelmajuominen. Muutin tämän vuoden maaliskuun alussa omaan vuokrakämppääni ja pari päivää muuton jälkeen alkoivat ongelmani. Olin…

Käyttäjä Saffron aloittanut aikaan 29.05.2014 klo 00:02 kohteessa Aikuisen elämää

En tiedä, mistä aloittaa ja mihin lopettaa, mutta koitan saada ajatuksiani jäsenneltyä kirjoittaessani ongelmastani. Olen tajunnut, että minulla on ihan sairas kontrolloimisen tarve. Asia on pahentunut alkaessani kontrolloida poikaystävääni ja hänen tekemisiään, ja sen johdosta olen ongelmani vakavuuden tajunnutkin. Olen yrittänyt kontrolloida asioita jo vuosia. Teini-iässä aloin kontrolloida syömisiäni ja…

Käyttäjä Tager aloittanut aikaan 11.07.2013 klo 23:28 kohteessa Aikuisen elämää

Tervehdys. Ajattelin kirjoitella tänne koska en tässä vaiheessa keksi muutakaan. Olotila on aika sietämätön ja tuntuu että en pysty puhua kenellekään tuntemalleni ihmiselle. Varmaan pitäisi tässä vaiheessa pohjustaa tilannetta ja kertoa jotain itsestäni. Olen kolmenkympin ylittänyt mieshenkilö, ohjelmistotuotantoalan yrittäjä. Nuorena olin koulukiusattu ja kesti yli 22 ikävuoteen asti ennenkuin pääsin…

Käyttäjä Piakristiina aloittanut aikaan 19.05.2014 klo 11:56 kohteessa Aikuisen elämää

Minulla on mies jolle ei kelpaa oikein mikään mitä minä olen tehnyt. Aina on jotain huomauttamista tai sanomista minun tekemisistäni. Ja joskus hän ei sano mielipidettään ja on vaan hiljaa. Näyttää niin että jotain on pielesä kuitenkin. Yksi esimerkki on minun ulkonäköni josta hän huomauttelee usein. Olen ylipainoinen ja ruma.…

Käyttäjä Twirly aloittanut aikaan 29.05.2014 klo 17:09 kohteessa Aikuisen elämää

Avioliittoni päättyi helpotuksekseni eroon muutama vuosi sitten. 20v ehdittiin olla yhdessä ja miehen mieklenhäiriöiden takia elämä oli todellista taistelua melkein alusta saakka. Alkoholi, rahavaikeudet ja pettäminen oli kuvioissa moneen otteeseen. Minä hoidin perheen neljä lasta ja kodin. Väsähdin ja sairastuin vakavaan masennukseen ja sitä kautta perhe hajosi, kun en enää…

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: