Aikuisen elämää

8 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4597
Käyttäjä terve88 aloittanut aikaan 19.06.2015 klo 23:29 kohteessa Aikuisen elämää

Moi Ollaan kaverini mökillä. kaverini poikaystävä on ensi kertaa mukana. Hän on juonut liikaa ja on hyvin vaikea. Haistattelee mm kaverilleni ja on saanut aikaan riidan. Pari on muuttamassa pian yhteen. Pitää toivoa etteivät juhannuksena eroa Luulin että joudun häpeämään omaa poikaystävääni, mutta hän sammui kiltisti sänkyyn juotuaan liikaa.. mietin…

Käyttäjä Iltatuuli aloittanut aikaan 10.05.2015 klo 08:07 kohteessa Aikuisen elämää

13 vuotta se pysy pois ja nyt salakavalasti on palannut pilaamaan elämääni. En ymmärrä miten se saikin kiedottua ittensä taas niin tiukasti kiinni muhun. Oliko se tää jatkuva kipusairaus, joka helpotti sen iskemistä uudestaan? Vai oliko se vaan taas mun keino koittaa hallita ees jotenkin tätä tilannetta? Viimeks olin nuori…

Käyttäjä JanneP81 aloittanut aikaan 08.06.2015 klo 19:12 kohteessa Aikuisen elämää

Vuonna 2000 olin auto-onnettumuudessa ja sain siitä aivovamman, joka ei sinänsä tähän liity muuten kuin siten, että olen sairaseläkkeellä, enkä voi käydä töissä. Kuluneen vuoden aikana olen ollut pisimmillään yksin 90 päivää putkeen, lukuunottamatta kaupassakäyntiä. Hakeutuisin hoitoon, jos ei olisi sosiaalisten tilanteiden pelkoa. En oikein tiedä mitä sanoisin, mutta sanoin…

Käyttäjä Itkettäävaan aloittanut aikaan 16.06.2015 klo 21:24 kohteessa Aikuisen elämää

Olen pian aikuisen elämään astumassa. Pitää miettiä jo ajokorttia, työpaikkaa, jatkokoulutusta, omaa asuntoa… ties mitä. Olen ajatellut paljon vaihtoehtoja ulkomaille muuttamisesta ammattikorkeakouluun ja ihan vain perus duuniin. Tajusin yhden asian: en ole mielenterveydeltäni tarpeeksi vakaa normiduuniin. Huono palkka, epävarma asema, tylsä arki, saman työn puurtaminen ja samat työkaverit ahdistaa kamaluudellaan.…

Käyttäjä M3iju aloittanut aikaan 14.06.2015 klo 11:43 kohteessa Aikuisen elämää

Eli haluaisin alkaa harrastamaan jotain liikunnallista, jossa rasvaa palaisi. Tavoitteenani on siis laihdutus. En keksi kuitenkaan mitään lajia, mitä saisi tehdä mahdollisimman omatoimisesti ilman, että joutuisi olemaan ihmisten kanssa tekemisissä. Juoksemaan en pysty lähtemään, sillä siellä kohtaa jatkuvasti ihmisiä ja kuntoni ei ole huipussaan. Mokaamisen pelkokin on suuri. Keksittekö minulle…

Käyttäjä Heidenreich aloittanut aikaan 13.06.2015 klo 22:16 kohteessa Aikuisen elämää

En ole itsemurhan hakuinen, mutta en välittäisi, jos tietäisin kuolevani huomenna.

Käyttäjä nunnulainen aloittanut aikaan 12.06.2015 klo 11:10 kohteessa Aikuisen elämää

Hei kaikille 🙂 Minulla on akuutisti taustalla pitkä muutaman kuukauden tapahtumaketju psykiatrisella puolella jonka johondosta psyykkinen vointini romahti. Haluaisin jossain jollekin puhua siitä mutten tiedä tahoa jhoon ottaa yhteyttä. Psyk polille on periaatteessa lähete mutta sieltä ei kuulu mitään, ei ole varattua aikaa ja kesälomatkin tulossa, voi olla menee pitkään?…

punkit

3
Käyttäjä BirdBell aloittanut aikaan 06.06.2015 klo 19:22 kohteessa Aikuisen elämää

Aina kun avaa radion tai telvision tulee mainos punkki rokotteesta. Punkit levittävät aivokuumetta ja bollerioosia. Myös mainoksessa kerrotaan että punkki on Suomen vaarallisin eläin. Miten on pitääkö pelätä vai ottaa rokotteet? Onko joku ottanut rokotteen(t) ?😯🗯️

Käyttäjä Piudepaude aloittanut aikaan 05.05.2015 klo 23:25 kohteessa Aikuisen elämää

Asustelen itse tässä lapin rajalla.. Olen lähtöisin muualta ja täällä ei kauheasti ole tuttuja saati kavereita.. Päivät menevät lasten kanssa..Silloin kun ovat isällään toisella paikkakunnalla tuntuu yksinäisyys enempi..Toki on muutama kaveri jonka kanssa viettää aikaa mutta harvoin.. Joskus vain olisi kiva käydä kahvilla,kävelyllä tai muuten vain jutella jonkun kanssa asiosta..On…

Käyttäjä anima aloittanut aikaan 06.06.2015 klo 14:26 kohteessa Aikuisen elämää

Olen eläkkeellä, sairauksia, ei juuri kavereita, koska en juo enkä käy tansseissa tai kapakoissa.. monesti niin väsynyt, että en paljoa mitään saanut aikaan tai kiinnostanut mikään. Ennen seurasin enempi telkkaria, erilaisia keskustelupalstoja, facebookkia. Kävin vain pakolliset kaupat ja apteekit, mutta noin kolme vuotta sitten aloin innostumaan enempi jotain muutakin sisältöä…

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: