Aikuisen elämää

4 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4597

minä.

12
Käyttäjä msp103 aloittanut aikaan 25.06.2015 klo 21:43 kohteessa Aikuisen elämää

Olen 25v nuori nainen ja elämänkumppaneina minulla on sekä kaksisuuntainen mielialahäiriö että fyysisiä sairauksia. Onko täällä ketään jolla olisi sama tilanne?

Käyttäjä casa aloittanut aikaan 21.07.2015 klo 21:54 kohteessa Aikuisen elämää

Epäilen vahvasti olevani epävakaa pershäiriöinen. Elämä on yhtä taistelua ja epäonnistumisia tuhansittain takana päin. Mulla on todella vaikea lapsuus+muita traumoja kymmenittäin… Olen ollut ahdistunut 20-vuotta. Joka päivä ahdistus hiipii mitä erilaisimmissa tilanteissa. Joskus olen varma, etten kestä enää. Mielialat heittelee häränpyllyä, enkä koskaan tiedä miten reagoin asioihin. Haluan vähintään kerran…

Käyttäjä nuoriaiti aloittanut aikaan 25.06.2015 klo 21:28 kohteessa Aikuisen elämää

Täällä kirjoittelee päälle parikymppinen nuori äiti, joka sairastunut ahdistuneisuushäiriöön. Hoitona minulla terapia ja lääkityksenä Ketipinor 50mg ja Escitalopram Actavis 20mg. Ajattelin jakaa kokemukseni täällä, jos muiltakin löytyisi kokemuksia. Sairastuin synnytyksen jälkeiseen masennukseen ja traumatisoiduin synnytyksen jälkeisestä komplikaatiosta ja aloin pelkäämään kuolemaa ja erilaisia tappavia sairauksia. Syöpäpelot olivat läsnä jatkuvasti, paikka…

Käyttäjä Ruusunen1989 aloittanut aikaan 17.07.2015 klo 21:03 kohteessa Aikuisen elämää

Mä oon niin monta kertaa saanu ”pataani” henkisesti ihmisiltä jotka väittävät mua heidän ystävikseen. Onko ystävä sellainen, ettet voi kertoa omia juttuja, mutta sitten kumminkin sun pitää kuunnella sitä? EI Lähdet mukavalle pienlomalle kaverisi kanssa ja hänestä tuleekin ihan erinlainen ihminen ja loukkaa todella pahasti. Niin pahasti etten enää tiedä…

Käyttäjä SCIM aloittanut aikaan 18.07.2015 klo 13:05 kohteessa Aikuisen elämää

Ihan uteliaana haluaisin kysyä teiltä, että meneekö teillä mitään mielialalääkkeitä ? Jos menee niin mitä ja kuinka paljon ! 🙂🌻

Käyttäjä ForeverDamned aloittanut aikaan 19.07.2015 klo 19:44 kohteessa Aikuisen elämää

Hieman itsestä kohta 30 vuotias kahden lapsen isä. n. 4kk sitten erottiin lasten äidin kanssa. taustalla oli omat mielenterveys ongelmat. mm:burnoutteja,masennusta ja epäiltyä kakssuuntasta.. lisäksi pitkään jatkuneet keikkahommat varmaan söi parisuhteen loppuun. välillä ollut parempia hetkiä mutta viimeset pari viikkoa on ollut tosi rankkoja, ite töistä kesälomalla ja tekemistä olis…

Käyttäjä BirdBell aloittanut aikaan 30.05.2015 klo 22:01 kohteessa Aikuisen elämää

Uutisia kun lukee sieltä aika usein tulee jotain Venäjästä. Kuinka suuri uhka Venäjä on. Reserviläisille lähetetään kirjeitä mikä on sijoitus jos sota syttyy. Ei kauaa kun luin uutisista että Venäjällä oli myynnissä suklaapatukoita jossa oli Suomen kuva ja teksti että 2016 Suomi kuuluu Venäjälle. Usein myös on uutisia kuinka Venäjän…

Käyttäjä Kirunaali aloittanut aikaan 04.07.2015 klo 19:47 kohteessa Aikuisen elämää

Täällä on paljon väsyneitä kanssakulkijoita, kukin mistäkin syystä. Väsymys on kauheaa, kun se on ympärivuotista, ympärivuorokautista, eikä mikään unen määrä yössä riitä helpottamaan sitä ! Olen ollut jatkuvasti väsynyt – vuosia. Pahinta on, ettei kukaan ota sitä vakavasti. Kaikki kuitataan mielialojen syyksi. Kuitenkin itse tiedän, ettei väsymys johdu masennuksesta, eikä…

Käyttäjä Stella<3 aloittanut aikaan 13.07.2015 klo 09:26 kohteessa Aikuisen elämää

Minulle on ollut iso kynnys kirjoittaa asioistani, mutta nyt päätin rohkaista mieleni. Meillä on ollut ihan helvetillinen tämä 2015 vuosi. Irtisanouduin määräaikaisesta työstä terveydellisistä syistä tammikuussa. Ja tietenkin siitä tuli kolmen kuukauden karenssi. Mieheni opiskelee Kelan rahalla, joten talous asiat meni kuralle. Nuorempi tyttäremme sairastaa vakavaa masennusta ja on neljä…

Käyttäjä elämänilohukassa aloittanut aikaan 19.03.2015 klo 21:54 kohteessa Aikuisen elämää

Tuossahan tuo aihe tulikin…mikä auttaisi😑❓ Olen sairastanut masennusta yli 20 v ja ollut lähes koko ajan myös lääkityksellä.Välillä ollut helpompaa,välillä vaikeempaa.Nyt on taas vaikeampi jakso😞 Sairastuin siis aikoinaan vaikean avioeron jälkeen,mies oli väkivaltainen alkoholisti ja jäin 2 pienen lapsen totaaliyh:ksi.Alkuun tuli unettomuutta ja siihen määrättiin tk:ssa ensimmäiset unilääkkeet,joihin jäin samantien…

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: