Kun muut eivät koe samaa

Kun muut eivät koe samaa

Käyttäjä ElliNelli aloittanut aikaan 14.08.2015 klo 03:01 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä ElliNelli kirjoittanut 14.08.2015 klo 03:01

Kun muut eivät koe samaa

Olen Kokenut puolen vuoden aikana asioita, joita kukaan ei usko todeksi. Omassa kodissani olen saanut pelätä. Koen hyvin voimakkaasti, että mua tuijotetaan tai tarkkaillaan täällä. En ole yksin, vaikka asun yksin. Myös tavaroitani on siirrelty ja olen kuullut täällä outoja asioita. Olen nimennyt näitä demoneiksi, koska mistään hyvästä ei ole kyse.

Mutta mua ei ymmärretä, kaikki sanovat että mulla on paljon harhoja. Ehkä onkin, en voi kieltää. Kuitenkin tiedän, että kaikki ei ole oman pääni keksimää… Haluan vain päästä eroon näistä, haluan elää vapaampaa elämää.

Käyttäjä BirdBell kirjoittanut 18.08.2015 klo 11:38

ElliNelli kirjoitti 14.8.2015 3:1

Kun muut eivät koe samaa

Olen Kokenut puolen vuoden aikana asioita, joita kukaan ei usko todeksi. Omassa kodissani olen saanut pelätä. Koen hyvin voimakkaasti, että mua tuijotetaan tai tarkkaillaan täällä. En ole yksin, vaikka asun yksin. Myös tavaroitani on siirrelty ja olen kuullut täällä outoja asioita. Olen nimennyt näitä demoneiksi, koska mistään hyvästä ei ole kyse.

Mutta mua ei ymmärretä, kaikki sanovat että mulla on paljon harhoja. Ehkä onkin, en voi kieltää. Kuitenkin tiedän, että kaikki ei ole oman pääni keksimää… Haluan vain päästä eroon näistä, haluan elää vapaampaa elämää.

Hei

Pystyn ehkä samaistumaan. Välillä on tullut sama koettua että tavarat siirtyy itsekseen ja tuntuu ettei ole yksin. Sitten kun kertoo jollekkin he pitävät hulluna. Olen samaa mieltä että kummituksia, henkiä, demoneita on olemassa. Että se ei ole mikään mielikuvituksen tuottama tunne.

Jos vain pystyt niin pyydä vaikka kirkko siunaamaan kotisi. Tai pyydä esim. Aavedata käymään katsomassa kotonasi. Toki voit tehdä myös jonkin rituaalin, netistä löytyy ohjeita. Toki omalla vastuilla että se ei pahennu. Tai voit vaikkka pyytää henkeä/ demonia poistumaan talostasi.

Käyttäjä Ippaliina kirjoittanut 18.08.2015 klo 14:58

Moi!

Mulla on ollut vähän samankaltaisia fiiliksiä, kun olen ollut liian kauaa ihan yksin. En demonijuttuihin usko, mutta että naapurit kyttää lähinnä.
Kannattaa lähteä ulos, lenkille tai kirppiksiä kiertelemään, kirjastoon yms, että nuo asiat unohtuu pyörimästä päästä.

Tämä on vaan mun neuvo, ja niin itse teen, kun tuntuu että seinät alkaa kaatuu päälle. Itse en suosittele noita aavedata-hommia ollenkaan; herkkä ihminen menee kyllä vielä enemmän sekaisin moisesta touhusta. Aivan kyseenalaista hommaa moinen aavedatailu.

Voimia teille.