En jaksa enää

En jaksa enää

Käyttäjä Tyttönen vaan aloittanut aikaan 27.07.2015 klo 22:41 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä Tyttönen vaan kirjoittanut 27.07.2015 klo 22:41

Oon nii väsyny elämään. Apua en saa taaskaan haettua. Ajattelen itsemurhaa päivittäin, tekis vaan mieli hypätä alas jostain, itken todella helposti ja mikään ei kiinnosta. Ihmiset syrjii mua ja nimittelee nii ku tahtoo. Voimat on nii loppu ja oon väsyny. Tätäkin kirjottaessa itkin melkein 😭 Tekis mieli viilelläkin vaan, etenkin ranteet auki 😯🗯️

Siinähän sitä valitusta tulikin.

Käyttäjä troubles kirjoittanut 28.07.2015 klo 07:45

Tiedän kokemuksesta, kuinka ylitsepääsemättömälle olo voi tuntua. Tiedän myös helpotuksen tunteen, kun sain ajan lääkärille. Jo se, että sai puretuksi ulos pahaa oloaan auttoi valtavasti. Sitä ennen tunsin tukehtuvani pahaan oloon, joka patoutui sisälleni. Yritä löytää voimia avun hakemiseen, äläkä missään nimessä vahingoita itseäsi.

Käyttäjä Tyttönen vaan kirjoittanut 28.07.2015 klo 10:18

Helppo se on sanoo, et hae apua, mut sit ku pitäs mennä hakemaan sitä, nii ei tuu mitään.. meen jotenkin vaan jumiin täysin.. Ehkä ois paikallaan joku osastojakso, missä sais voimia ja lääkityksen kuntoon..

Käyttäjä Tyttönen vaan kirjoittanut 31.07.2015 klo 10:32

Täytyy sanoo, et olo on kauhee mut en saa vaan haettua apua. Tuntuu, et voisin tappaa vaan itteni täältä maan päältä pois.. 😯🗯️

Käyttäjä hahtu-valanka kirjoittanut 08.08.2015 klo 21:08

Tyttönen vaan kirjoitti 31.7.2015 10:32

Täytyy sanoo, et olo on kauhee mut en saa vaan haettua apua. Tuntuu, et voisin tappaa vaan itteni täältä maan päältä pois.. 😯🗯️

Eihän tämä elämä mitään helppoa ole, mutta turhan suuren taakan kantaminen ei silti ole tarpeen. Onko sulla joku kenen kanssa voisit puhua puhtia itseesi sen verran, että hakeudut mielenterveyspäivystykseen. Itsemurha saattaa houkutella, mutta sitten jää näkemättä se päivä, kun risukasaan paistaa, vaikka ihan pienen hetken, aurinko.

Käyttäjä Tyttönen vaan kirjoittanut 10.08.2015 klo 14:28

Nyt oon saanu asiat järjestymään, saan keskusteluapua psykiatriselta hoitajalta ja alan käymään psykan polillakin.

Käyttäjä SCIM kirjoittanut 10.08.2015 klo 15:48

Tyttönen vaan kirjoitti 10.8.2015 14:28

Nyt oon saanu asiat järjestymään, saan keskusteluapua psykiatriselta hoitajalta ja alan käymään psykan polillakin.

Kiva et saat asiat järjestymään ☺️ tsemppiä !

Käyttäjä Tyttönen vaan kirjoittanut 10.08.2015 klo 23:38

SCIM kirjoitti 10.8.2015 15:48

Tyttönen vaan kirjoitti 10.8.2015 14:28

Nyt oon saanu asiat järjestymään, saan keskusteluapua psykiatriselta hoitajalta ja alan käymään psykan polillakin.

Kiva et saat asiat järjestymään ☺️ tsemppiä !

Onneks 🙂

Käyttäjä hanne3 kirjoittanut 15.08.2015 klo 18:56

Itsellä ihan samankaltaisia tunteita. En jaksa enää toisinaan kaikki tuntuu niin turhalta. Viiltelen vain välillä pahaan olooni. Käsissä punaisia pieniä viillon jälkiä, paisuneita arpikudoksia. Perhe- elämä ja omat taidot on ihan mennyttä. Äiti vaan koko ajan syyttää mua. Mitä et tehnyt töitä, kukaan ei ota huomioon miltä musta tuntuu kun isä yrittää leikkiä kaveria plääh. Haluaisin vaan niin ehjän perheen, en tällaista rikkinäistä.