Aikuisen elämää

18 minuuttia sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4597
Käyttäjä Auringonkukkanen aloittanut aikaan 07.09.2014 klo 19:17 kohteessa Aikuisen elämää

Hei! Olisi mukava kerärä listaa erilaisista hemmottelu/itsensä piristämiskeinoista! Itselleni tulee mieleen esim. – rauhallinen tee-tai kaakaohetki – pari palaa hyvää suklaata – kävely luonnossa – jalkahoito – ystävän kanssa keskustelu – hyvän kirjan lukeminen – leffan katsominen jne. jne. Kertokaa te omia vinkkejänne! 🙂

Käyttäjä Erilaisen miehen elämää aloittanut aikaan 05.08.2015 klo 17:12 kohteessa Aikuisen elämää

Olen päälle 40v mies. Onko kohtalotovereita? Olen ollut eläkkeellä vuosia. En tarvitse lääkkeitä tai terapiaa, mutta en eläkkeellä olosta johtuen ole saanut säännöllistä tekemistä päiviini,enkä edes saa töitä. Olen ollut erittäin aktiivinen, mutta aina on tullut seinä vastaan. Yksityiset henkilöt ovat lukuisia kertoja käyttäneet kiltteyttäni hyväksi, joten olen aika kyllästynyt…

Käyttäjä Kikka4 aloittanut aikaan 30.08.2015 klo 17:19 kohteessa Aikuisen elämää

Auttakaa! Olen toipumassa masennusjaksosta sekä pakkoajatuksista. Elämä alkaa pikkuhiljaa taas jopa hymyillä ja niin päin pois. MUTTA. Mielenkiintoa ei meinaisi riittää mihinkään. Tuntuu etten innostu enää mistään. Tasaista on (ei enää itketä joka päivä tai ole im-ajatuksia) mutta ahdistaa kun mikään ei tunnu miltään. Jeesiä kaipaan. tai jotain? mitä tehdä…

Käyttäjä Depe aloittanut aikaan 28.08.2015 klo 21:31 kohteessa Aikuisen elämää

Minulla on todettu sosiaalistentilanteiden pelko ja vaikea asteinen masennus (olen kyllä parantunut masennuksesta lähes täysin.) Kesäkuussa minulla alkoi tunne siitä että minua tuijotetaan. Tunne on jatkuvaa, eikä liity tiettyihin tilanteisiin. Heinäkuussa alkoi epätodellisuuden tunne, joka ei myöskään liity tiettyihin tilanteisiin, mutta ei ole jatkuvaa. Lääkityksenä minulla on mirtazapin joka tiputettiin…

Käyttäjä ajatuksiavain aloittanut aikaan 27.08.2015 klo 10:56 kohteessa Aikuisen elämää

Aviomieheni kävi ensimmäistä kertaa yhdessäolomme aikanana (reilut 8 vuotta) laivalla. Lupasi olla kunnolla ja ottamatta alkoholia ylenmäärin. Ei ole muutenkaan kova kännääjä, pari olutta illassa ja viihtyy perheen kanssa kotona ja on aina ollut joka asiassa uskollinen. Nyt tilaisuus teki varkaan ja päätyi kuitenkin ympärihumalassa pussaamaan toista naista suulle. Kotiin…

Käyttäjä hanna- aloittanut aikaan 02.08.2015 klo 17:41 kohteessa Aikuisen elämää

Moikka Ajattelin nyt vähän selvittää päätäni tähän. Ahdistaa. Ahdistaa neurologinen sairaus, siitä puhumine ja sen ajattelemine. Ahdistaa se kun en saa suustani mitä haluun. Esim. haluun kertoo läheisille mun ongelmista ja että mä rakastan niitä. Ahdistaa se etten uskalla tehä oikeestaan mitään uutta. Ahdistaa yrittää hakee töitä, koska on rajoituksia.…

Käyttäjä Kikka4 aloittanut aikaan 24.08.2015 klo 17:08 kohteessa Aikuisen elämää

Heippa! Niinkuin aika monella täällä, myös mulla on piiiiiiiitkä historia erilaisten mielenterveyden ongelmien kanssa. Kaikkea on tullu koettua ja oon nyt siis 25 v opiskelija-nainen. Pitkään mun meininki on kuitattu masennuksella ja hoidettu cipralexeilla aina sillon tällön ja parit terapiajaksotkin takana. Meininki on saanut tässä vuosien saatossa kuitenkin uusia muotoja…

Käyttäjä Psychosis aloittanut aikaan 22.08.2015 klo 21:29 kohteessa Aikuisen elämää

Mitä tehdä tai onko mitään tehtävissä kun oma tyttöystävä pompottelee ja kaiken pitää mennä hänen pillinsä mukaan? Olenko tossun alla? Alan olla pikkuhiljaa kypsynyt tähän kaikkeen, enkä tiedä mitä tehdä. Tykkään hänestä tosi paljon ja meillä on tosi hauskaa yhdessä mutta alan olla tosiaan kyllästynyt siihen että minun pitää aina…

Käyttäjä nobody75 aloittanut aikaan 24.08.2015 klo 01:23 kohteessa Aikuisen elämää

Ahdistaa aivan suunnattomasti suvun sisäinen tilanne…koko ajan jotain uutta murhetta. Äitini käytös minua kohtaan on ihan pöyristyytävää, en voi ymmärtää häntä. En ole antanut hänelle syytä käyttäytä minua kohtaan näin.Aina on tunne että olen huonompi ihminen hän osaa painaa minut niin maanrakoon kuin vaan pystyy. En ole hänelle mitään. Hän…

Käyttäjä Nick aloittanut aikaan 21.08.2015 klo 08:33 kohteessa Aikuisen elämää

Sellaisesta asiasta halusin tänne kirjoittaa, että olen tässä nyt puolitoista vuotta ollut sinkkuna ja tapaillut muutamia naisia, mutta mikään niistä tapailuista ei ole johtanut pidemmälle. Olen siis 30-vuotias mies. Tapasin vähän aikaa sitten naisen ja ihastuin häneen. Tunne olikin vain yksipuolista ja en saanut vastakaikua, enkä ymmärrä syytä. Koitin kysellä…

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: