Todella ahdistavat pakkoajatukset!

Todella ahdistavat pakkoajatukset!

Käyttäjä nuoriaiti aloittanut aikaan 01.10.2015 klo 22:08 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä nuoriaiti kirjoittanut 01.10.2015 klo 22:08

Alan olemaan niin väsynyt jatkuvaan pakkoajatukseen; pelkään, että muuttuisin yhtäkkiä pedofiiliksi ja kiinnostuisin lapsestani väärällä tavalla. En ikinä voisi lastani satuttaa, mutta pelottaa ihan järjettömästi, että yhtäkkiä minussa heräisi halu tehdä niin. En kestä edes ajatusta, että edes HALUAISIN tehdä jotain lapselleni, vielä vähemmän, että tekisin! Ennemmin nirhaisin itseni.

Olen puhunut asiasta läheisilleni ja käyn terapiassa, jossa voin puhua myös. Takana 1-2h välein pätkittäin nukutut 11kk (lapsi herää rinnalle tottumuksesta) ja nämä pakkoajatukset ilmaantuivat lapsen ollessa n.6kk. Homma lähtee aina liikkeelle säikähdyksestä, josta seuraa pelko ja paniikki. Sain olla rauhassa 5kk, kunnes nämä tulivat taas kiusaksi stressin takia…

Kertokaa, etten ole ainoa, kaipaan kokemuksia! Elämänilo häviää kun kokoajan saa pelätä milloin muutun hirviöksi, olen niin väsynyt! ;-( Mikä lääkitys tälläiseen olisi paras? Minulla Escitalopram 20mg ja Ketipinor 50mg, mutten tunne ekana mainitun auttaneen yhtään (määrätty paniikkihäiriöön, toinen ahdistukseen).

Auttakaa äitiä hädässä!😭😭