Aikuisen elämää

2 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4597
Käyttäjä Sgd aloittanut aikaan 21.10.2016 klo 19:58 kohteessa Aikuisen elämää

Mulla diagnosoitiin keskivaikea masennus kuukausi sitten. Sen jälkeen oon käyny lääkärillä ja psykologilla ja kohta psykiatrilla. Musta kuitenkin tuntuu, ettei mulla edes mitään oikeesti oo, että kuitenkin vaan kuvittelen kaiken ja selitän jotain puppua kaikille, paljastun jossain kohtaa ja oon typerä ja nolo. Ja että oon huomionhakuisuuttani tai lapsellisuuttani sössinyt…

Käyttäjä 10suru aloittanut aikaan 23.10.2016 klo 12:20 kohteessa Aikuisen elämää

Olen uusi tulokas näillä sivuilla, enkä tiedä miten homma täällä toimii. Tänään tuli kuitenkin tuhannennen kerran olo, että ei kertakaikkiaan enää jaksa ja oli pakko etsiä joku purkautumiskeino, joku apu. Mulla koko elämä on ollut yhtä taistelua, lapsesta asti. Elämä on sisältänyt heitteillejättöä, pahoinpitelyjä, alistamista, hyväksikäyttöä…vähän joka lähtöön noita elämän…

Käyttäjä "pikkusisko" aloittanut aikaan 17.10.2016 klo 20:54 kohteessa Aikuisen elämää

Mitä teen? Hylkäänkö siskoni, jonka tukena olen ollut noin 30 vuotta? Hänellä on kaksisuuntainen mielialahäiriö, epävakaa persoonallisuus. Aikaisemmin myös alkoholin käyttöä. Riehumista, tappelua, viimeisempänä häätö omistusasunnosta. Kolmen vuoden riitely ja lähestymiskielto naapuriin. Naapuri oli sanonut siskon koirasta pahasti ja eihän niin saa sanoa, koska siskoni osaa asiat. Jos loukkaat häntä…

Käyttäjä Kata_K (Työntekijä) (MIELI Kriisikeskus Helsinki) aloittanut aikaan 12.09.2016 klo 15:54 kohteessa Aikuisen elämää

Jos olet elänyt lapsuutesi psyykkisesti sairastuneen vanhemman kanssa, sinua saattaisi kiinnostaa ja hyödyttää seuraava ryhmä: Tukinetissä järjestetään 19.10.–7.12.2016 suljettu teemaryhmä ”Aikuiset lapsiomaiset”. Teemaryhmä on tarkoitettu aikuisille, jotka ovat eläneet lapsuutensa psyykkisesti sairastuneen vanhemman kanssa. Ryhmä toteutetaan Tukinetin ja FinFami Uusimaa ry:n yhteistyönä. Teemaryhmän ohjaajina toimivat FinFami Uusimaan työntekijät ja vapaaehtoiset.…

Käyttäjä Kata_K (Työntekijä) (MIELI Kriisikeskus Helsinki) aloittanut aikaan 02.03.2016 klo 14:22 kohteessa Aikuisen elämää

Hei kaikille ja tiedoksi: Tukinetissä on käynnissä suljettu Vertaistukea hiv-positiivisille -ryhmä. Ryhmä on Hiv-tukikeskuksen ylläpitämä ja sen tavoitteena on tarjota vertaistukea hiv-positiivisille henkilöille ympäri Suomen. Ryhmä on jatkuvasti täydentyvä eli siihen otetaan uusia jäseniä sitä mukaa, kun hakemuksia saapuu. Ryhmässä voi keskustella sekä suomeksi että englanniksi. Lisätietoja ja linkki hakulomakkeeseen:…

Käyttäjä Dolly aloittanut aikaan 16.10.2016 klo 19:44 kohteessa Aikuisen elämää

Öh olen vasta tajunnut tai luulen tajunneet, kun välillä unohdan. Voiko seksuaalisuus muuttua niin ahdiatavaksi ettei sitä saa ollaan missään muodossa? Minulla on pakko-oireita samasto syystä. Kaikki lauseet merkitsevät muuta, kun aikansa vää telee. En kestä käydä suihkussa. Luultavasti on avautumassa jotakin, mitä en vielä kestä? Kommentteja? En jaksa nyt…

Käyttäjä punasipuli1 aloittanut aikaan 12.10.2016 klo 10:04 kohteessa Aikuisen elämää

Kaipaisin henkilöä jolla on isot velat tai on niistä selvinnyt.Itselläni ollut vuosia isot velat ja ne stressaavat,ahdistavat sekä kiristää silloin tällöin parisuhdetta☹️ Haluaisin kohtalotoverin kenen kanssa vaihtaa ajatuksia..

Käyttäjä minäitse89 aloittanut aikaan 12.10.2016 klo 19:39 kohteessa Aikuisen elämää

Minkä helvetin takia tän elämän pitää olla näin saatanan rankkaa? Eno oli kaatunut kännissä rappusissa ja tuli neli-raaja halvaus. Tai saattaa kohta kuolla vasta 64-vuotiaana. Itse suunnittelen jatkuvasti itsemurhaa, kun on niin paha olo. Eikä tää nyt yhtään helpottanu… Ei Jumalaa ole. Se on tullut nyt nähtyä… Ei ole ikinä…

Käyttäjä hopeless34 aloittanut aikaan 10.10.2016 klo 21:02 kohteessa Aikuisen elämää

Kirjoitan tänne ensimmäistä kertaa. Vaikea laittaa kaikkea sanoiksi. Elämäni on sekaisin. Olen 34v vuotias mies ja uskoni elämään on kaikonnut. En näy ulospääsyä. Syön voxraa ja vastikään lääkäri määräsi sen kaveriksi fluanxolia. Käyn viikon parin välein mielenterveysyksikössä purkamassa tuntojani ja se onkin ainoa kontaktini muuhun maailmaan. Muuten pysyn päivät kotona…

Käyttäjä Cris aloittanut aikaan 10.09.2016 klo 01:59 kohteessa Aikuisen elämää

Tämä sama tarina on täällä jo varmaan 100 kertoja, mutta pakko päästä avautumaan. Minulla on ikää kohta 21 vuotta, kärsin pahasta masennuksesta, ahdistuneisuudesta, fibromyalgiasta, bulimiasta ja kaiken lisäksi minulla ei ole hajuakaan mitä olen tai haluan olla. Masennuksesta olen kärsinyt ”virallisesti” noin 6-7 vuotta, mutta uskon että paljon pidempään olen…

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: