Onko muita asunnottomia Turkulaisia?

Onko muita asunnottomia Turkulaisia?

Käyttäjä asunnoton61 aloittanut aikaan 21.11.2016 klo 21:54 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä asunnoton61 kirjoittanut 21.11.2016 klo 21:54

Käsittämätön tilanne….. Vaikuttaa todella että Turussa pitää olla alkoholisti tai mamu että saa edes TILAPÄISEN huoneen jostain.
Sossu ei tarjoa kun Sillankorvaa mitä ei pääse edes katsomaan kun bussit eivät mene edes lähelle. ☹️
Joo…. olen ulkosuomalainen ja tulin Turkuun leikkaukseen ja sitten on löytynyt yhtä ja toista tutkimuksissa joka vaatii paikalla pysymisen.
Mutta missä?
Alan olla äärettömän epätoivoinen…. Turussa asuu poika jonka kanssa en tule ollenkaan toimeenl. Olen sen luona koittanut olla mutta viimeinen poistumis päivä asunnosta on kuulema joulu. Tosin jätkä poistuu silloin myös….. Kosto elää ja kukoistaa!
En ole huonommin järjestettyä kaupunkia tavannut ikinä. Olen päihteetön, liikuntarajoitteinen ja toivon vaan rauhallisen ympäristön elää kunnes keväällä pääsen kotiin.
Missä ihmeessä edes Sillankorva on? Kävisin katsomassa jos sinne bussit menisi eli kyllä vi……!😠

Käyttäjä Axuli83 kirjoittanut 22.11.2016 klo 20:17

Hei!

Sillankorvaan pääsee bussilla 14. Mutta se on alkoholisteille tarkoitettu paikka. Ei oo kauhean kiva paikka voin sanoa. Entisenä hoitsu opiskelijana käytiin tutustumassa tuolla.

En tiedä miten toi sun ongelma voi ratketa:/ (tai ehkä tiedänkin...lue eteenpäin. Keksin juuri jotain).Itselläkin pieni yksiö ja asun vanhassa kerrostalossa, hissiä ei ole.
Et varmasti vuokraamaankaan pysty mitään? Saitsitko lääkäreiltä jonkun lausunnon että sun on pakko olla turussa tuon ajan? Ehkä sitä näyttämällä järjetyisi majoitus jotenkin.

Hmm...miten olisi jos ottaisit yhteyttä turun ja kaarinan seurakuntayhtymään? Sieltä voisi löytyä ratkaisu tuohon tilanteeseesi. Itse en ainakaan ole koskaan jäänyt tuolla ilman apua. Kerrot rehellisesti tilanteesi. Ei tarvitse olla uskovainen tai muuta että voi ottaa tuonne yhteyttä, tai että saa apua. En itsekään ole. Googlen kautta löytyy numerot tuonne.

Toivon sulle kaikkea hyvää ja terveyttä vaikeasta tilanteesta huolimatta🙂🌻