Aikuisen elämää

6 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4597
Käyttäjä rrr2 aloittanut aikaan 19.04.2017 klo 17:36 kohteessa Aikuisen elämää

halusin vaan jutella. jonkun kanssa. mutta en .. tiedä mistä. tai miten jaksais. ehkä se on se pointti. elämä vaan menee, mutta… minä en. en jaksa. en vaan jaksa. haluan nukkua. NUKKUA! mikään ei tunnu miltään, on vaan kaiken nielevä ”ei mikään”, suurin tunnereaktioni viime aikoina on ”just joo”. en…

Käyttäjä enjaksakeksiä aloittanut aikaan 14.06.2017 klo 23:49 kohteessa Aikuisen elämää

En tiedä mistä johtuu, mutta en ole ikinä pystynyt puhumaan kenellekkään suoraan. Silloin kun on mennyt todella huonosti niin nuorempana viiltelin, aikuisena revin koko kämpän maantasalle ja hajotan kaiken mikään käteen sattuu. En ole yksin tässä vaan mukana mt-puolen sairaanhoitajia ja lääkäreitä ja osan kanssa on tavattu jo 20v sitten.…

Käyttäjä susamau aloittanut aikaan 16.06.2017 klo 15:56 kohteessa Aikuisen elämää

Moikka! Itselläni on diagnosoitu paranoidinen skitsofrenia, mutta tähän minulla menee lääkitys, joka poistaa lähestulkoon kaikki oireet! Olen asunut onnellisesti yhdessä poikaystäväni kanssa jo reilu puoli vuotta! Mutta nyt on alkanut tulla ajatuksia päähän, jotka alkavat rikkomaan luottamusta. Periaatteessa kun ajattelen oikein tarkasti, niin ei ole mahdollista, että hän pettäisi mua.…

Käyttäjä aloittanut aikaan 12.06.2017 klo 10:02 kohteessa Aikuisen elämää

Olen yli nelikymppinen ja minulla ei ole perhetettä. Kavereilla on menossa hää- ja vauvabuumi. Tulen varmaan jatkossa näkemään heitä entistäkin vähemmän. Nytkin näen heitä vain hyvin harvoin. Olen miettinyt yhteisö-/kommuuniasumista, missä osa asuinyhteisön töistä tai esim. ruokailuista tehdään yhdessä. Se voisi auttaa sosiaalisemman elämän alkuun. Tosin asuinyhteisön viihtyvyys riippuu siellä…

Käyttäjä Saniga aloittanut aikaan 09.06.2017 klo 19:07 kohteessa Aikuisen elämää

Se fiilis kun tunnen taas epäonnistuneeni. Mieli on ollut tappavan tasaisen harmaa viime syksystä asti. Ei musta ……vain harmaa. Jos tässä siis jotain positiivista pitäisi löytää niin se sitten ettei ihan syvimmissä synkkyyksissä uiskennella. Minulla on valtavan hyvä tuki verkosto. Todella vahva ja välittävä. Ei iso mutta hyvä. Terapiassa juossut…

Käyttäjä marmoriikki aloittanut aikaan 09.07.2016 klo 12:05 kohteessa Aikuisen elämää

Tulin tänne taas todella pitkästä aikaa. Jossain vaiheessa meni paremmin, suorastaan hyvin. Hankin itselleni uusia apukeinoja ja tekemistä, sain mieleeni jonkinlaisen rauhan hetkeksi. Olin hetken vain minä, ja se tuntui hyvältä. Pitkästä aikaa minulla kelpasi vain itseni seura. Jossain vaiheessa kuukausi kuukaudelta olen vajonnut samaan suohon. Suolta tämä tosiaan tuntuu,…

Käyttäjä Ruusunen92 aloittanut aikaan 12.05.2017 klo 09:35 kohteessa Aikuisen elämää

Onko täällä muitakin kenellä on epävakaa persoonallisuushäiriö todettu? Miten pärjäätte sairautenne kanssa. Itse olen työkyvytön.

Käyttäjä minäitse89 aloittanut aikaan 04.06.2017 klo 14:38 kohteessa Aikuisen elämää

Olen tässä miettinyt, että mikä funktio uskonnolloilla enää on. Tuntuu vain että niiden takia soditaan ja tehdään terrori-iskuja. Ihmiset menevät tappamaan itsensä, kun heille luvataan pääsy Paratiisiin. Näyttää siltä, että uskontojen aika voisi viimein olla ohi. Onhan sitä jo monta tuhatta vuotta kestänyt. Mulla on ihan henkilökohtasia kokemuksia uskonnon pahuudesta.…

Käyttäjä minäitse89 aloittanut aikaan 01.06.2017 klo 16:54 kohteessa Aikuisen elämää

Olen aina ollut liian herkkä. Ja kova jännittämään. Haluaisin olla normaali…☹️

Käyttäjä tyynynapero aloittanut aikaan 02.03.2017 klo 21:27 kohteessa Aikuisen elämää

Moi! Tein aikaisemminkin tänne tyhjentävän keskustelun, jossa myös mainitsin jatkuvista peloistani, mutta haluaisin avata luulosairaudesta uuden oman keskustelun josko saisin vaikka hengenheimolaisilta vinkkejä. Olen siis ollut lapsesta asti enemmän tai vähemmän luulosairas. Muistan ensimmäisen ”diagnoosini” kun salatuissa elämissä eräällä hahmolla oli jokin syöpä, jonka oireena taisi olla pyörtyilyä ja yleistä…

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: