Miten sen kertoisin…

Miten sen kertoisin...

Käyttäjä jaana6 aloittanut aikaan 28.10.2016 klo 18:23 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 28.10.2016 klo 18:23

Saan kaikenlaisia älyväläyksiä, suuret tunteet ja suuret luulot, pienet tunteet ja suuret luulot,
mielialan muutokset ja mielipiteen muutokset. Miksi ne kulkisivat käsi kädessä oikeassa elämässä? Miksi kaikki olisi noin yksinkertaisen helppoa? Jos tuntuu hyvältä, miksi olisi
rakastunut? Jos tuntuu pahalta miksi olisi pettynyt? Miksi ei voisi ajatella etteivät kaikki
kohtaa elämässään samoja asioita? Joka toinen ei tule onnelliseksi sen tähden että on
kohdannut elämänsä rakkauden? Moni kaipaa taloudellista hyvinvointia, ja elämäänsä
muuta sisältöä kuin rakkaus, silloinko rakkaus ei riitä tekemään ihmistä onnelliseksi?
Itse en ole paljoa perustanut koko rakkaudesta, mutta olen kuullut että silloin kuin antaa
toiselle ihmiselle merkityksen elämään on tehnyt rakkauden teon. Kaikkea sitä ajattelee.
Onko muilla ajatuksia rakkaudesta? Millaisia?☺️❤️☺️

Käyttäjä soroppi kirjoittanut 04.07.2017 klo 20:44

Kävin pizzalla jaana joo, mutta loppujen lopuksi en sunnuntaina vaan eilen. En ehtinyt sunnuntaina ennen kuin pizzeria meni kiinni 😳

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 08.07.2017 klo 10:49

Kiitos joie
Kesä kuluu mukavasti piipahtelen välillä talliinassa risteilyllä.
Kivaa kuin paistaa taas aurinko, ajattelin että voisin mennä rannalle.
En ole vielä käynyt kastelemassa varpaitani merivedessä, uida minä en osaa, joten muun kastelemisen voisin unohtaa. Ostin uudet kengät mutta ne hankaavat pahasti. Sinulle mukavaa mökki reissua.☺️❤️

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 09.07.2017 klo 23:08

Hei, Jaana6. Olen iloinen, kun pääsit kastelemaan varpaasi. Oliko vesi kylmää? Minä en ole päässyt tänä kesänä viellä mihinkään rantaan.

Mä olin viikonlopun reisussa, ja kaikki rahat meni. Nyt sitten tosiaan syödään pakastinta ja kuiva-aine kaappia tyhjiksi. Oli kyllä hyvä matka noin muuten...

Iloa kesääsi ja aurinkoa!

JP

Käyttäjä Joie kirjoittanut 10.07.2017 klo 09:45

Kävitkö rannalla? Minusta vedet oli nyt viikonlopuks lämmenny ensimmäistä kertaa semmosiksi, että pystyi uimaan pidempään. Merivesi oli ehkä 18 astetta eikä tuntunu kylmältä, kun ilma oli kumminkin niin lämmin ja saunassa pääsi käymään.

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 15.07.2017 klo 13:06

Hei kaikki.
Minä asun km.n päässä meren rannasta, pääsisin vesibussilla saareen kesäaikaan jos haluaisin
ja takaisin kotiinpäin myöhemmin, jos ei rannalla olo tuntuisi niin mukavalta, voisin mennä kahville kahteen paikkaan rannalla, tai syömään jos on nälkä.
Silti käyn rannalla vain harvoin, käyn mielummin talliinassa risteilyllä. Lähden taas maanantaina viking linenilla katajanokalta klo.10.30 ja tulen illalla takaisin.☺️❤️

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 17.07.2017 klo 08:07

Hei, Jaana6! Kerro sitten minkälainen Tallinnan reissusi oli... Sinänsä jännää, mutta varmaan tarkoituksellista, että kun olin viikonlopun intervallilla sairaalassa, on nyt olo kuin olisin ollut lomalla. Lomalla omasta arjestani. Ja sain vähän puhuttua mieltäni painavista asioista. Mulle puhuminen on tärkeää. Että joku kuulee mun ajatukseni.

Hyvää alkavaa viikkoa sinulle!

JP

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 18.07.2017 klo 20:55

Hei JP.
Tallinan risteily meni hyvin 2 ja ½ tuntia laivalla suuntaan. Tallinassa oli Meripäivät joiden takia meninkin sinne. Otin paljon valokuvia, eri laivoista, ja myyntikojuista ja esiintyjistä.
Olen liittynyt postcrossiin jossa lähetellään postikortteja ympäri maailmaa, ja saadaan postikortteja ympäri maailmaa myös, lähetin ensimmäiset ympäri maailmaa postikorttini jo.
Nyt odottelen milloin minulle alkaa tulla postikortteja ympäri maailmaa. t. jaana

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 21.07.2017 klo 08:11

Heippa.
Minulta taisi mennä paljon rahaa pelkkiin postikortteihin. Nyt olen persáukinen koska innostun
niin valtavasti siitä postcrossingistä.

Käyttäjä soroppi kirjoittanut 21.07.2017 klo 18:10

Mie yritin kans innostua jostain vastaavasta lapsena, mutta äiti oli sitä mieltä että se on liian koukuttavaa ja kallista. En sitten ehtinyt monta korttia lähettää.

Toivottavasti taloutesi palaa pian taas normaaliin tasapainoon ettei tartte kituuttaa ilman rahoja hirmu pitkään!

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 23.07.2017 klo 12:27

Heippa.
Minun talouteni on kunnossa ja edunvalvontani lähettää minulle rahaa joka viikko 2 kertaa,
tosin yleensä 10e/pv. ja välillä enemmän kuin kulu tilläni on rahaa.
Olen lähettänyt 7 postikorttia, ja en vielä saanut yhtään, mutta ensi viikolla tulee varmaan ensimmäiset postikortit.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 23.07.2017 klo 13:41

Hei, Jaaana6!

Minkälaisessa tilanteessa ja miten edunvalvojan saa? Kuka tai mikä edunvalvoja on? Hoidan talouteni itse, mutta en saa lainaa maksettua pois. Vähennykset tulee aina käytettyä uutena lainana...

Mukavaa sunnuntaita ja viikon alkua!🌻🙂🌻

JP

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 25.07.2017 klo 11:12

Heippa JP.
Edunvalvojan saa kuin on eläkkeellä ja ei saa rahaa riittämään kaikkiin menoihin.
Minä sain edunvalvojan jatkuvien toimeentulotukien hakemisen myötä. En tiedä voiko sen saada muulla tavalla. Ota selvää KELAsta.☺️❤️