Miten sen kertoisin…

Miten sen kertoisin...

Käyttäjä jaana6 aloittanut aikaan 28.10.2016 klo 18:23 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 28.10.2016 klo 18:23

Saan kaikenlaisia älyväläyksiä, suuret tunteet ja suuret luulot, pienet tunteet ja suuret luulot,
mielialan muutokset ja mielipiteen muutokset. Miksi ne kulkisivat käsi kädessä oikeassa elämässä? Miksi kaikki olisi noin yksinkertaisen helppoa? Jos tuntuu hyvältä, miksi olisi
rakastunut? Jos tuntuu pahalta miksi olisi pettynyt? Miksi ei voisi ajatella etteivät kaikki
kohtaa elämässään samoja asioita? Joka toinen ei tule onnelliseksi sen tähden että on
kohdannut elämänsä rakkauden? Moni kaipaa taloudellista hyvinvointia, ja elämäänsä
muuta sisältöä kuin rakkaus, silloinko rakkaus ei riitä tekemään ihmistä onnelliseksi?
Itse en ole paljoa perustanut koko rakkaudesta, mutta olen kuullut että silloin kuin antaa
toiselle ihmiselle merkityksen elämään on tehnyt rakkauden teon. Kaikkea sitä ajattelee.
Onko muilla ajatuksia rakkaudesta? Millaisia?☺️❤️☺️

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 29.10.2016 klo 13:58

Tänään on uusi päivä ja uudet kujeet, jos minusta nyt oisi kujeilemaan, olen kovin yksinäinen, ja päiväni venyvät kovin pitkäveteisiksi. Tänään söin läskisoosia ja perunoita.
Kuinka mielelläni kirjoittelisinkaan pitkiä juttuja mutta en vain jaksa keskittyä edes lyhyisiin.

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 30.10.2016 klo 08:37

Heräsin aamulla ja kävin ulkona tupakalla, tulin sisään join kahvia ja söin voileipää,
kävin uudestaan ulkona tupakalla, ja tulin sisään aukaisin PCn ja menin facebookiin,
joku oli kirjoittanut että tänään pitää kääntää kelloja tunti taaksepäin, ja katsoin PCn
kelloa huomasin sen olevan 8 muut kellot olivat 9 joten käänsin kellojani tunnin taaksepäin.
Mitä nyt tekisi? On liian aikaista ruveta imuroimaan? Täytyy ajatella naapureita edes sen verran ettei kovin aikaisin sunnuntai aamuna rupea imuroimaan. Eipä minulla tässä muuta.

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 30.10.2016 klo 17:42

Lopulta lojuin kirja kädessäni ja luin.🙂🌻
Mukava sunnuntai päivä.

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 31.10.2016 klo 08:35

Tänään on kurja päivä, pitää päättää kaikenlaista, meneekö sinne vai tonne.
Aamu on alkanut ihan mukavasti... nyt pitäisi vain päättää lähteekö aamiaiselle...
Käyn aamiaisella toisinaan tossa lähellä, sieltä saan myös jonottaa ruoka-apua.
Siitä on ollut minulle paljon iloa, ei mene niin paljoa rahaa ruokakauppaan. Pääsin tämän
avun piiriin kuin muutin vuosi sitten, tähän osoitteeseen.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 31.10.2016 klo 08:47

Hei, Jaana6!😍

Mä oon osastolla. Huomenna menen käymään kotona ja olen yön yli. En tiedä, mitä ajatella asiasta. Saan onneksi tukea kotiin. Ja olen huomena illalla kiireinen. Se on hyvä...

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 31.10.2016 klo 15:25

Hei JP
Kivaa kuulla että tulet lomille. Hyvää lomaa sinulle.
Kävin pitkästä aikaa kuntosalilla, olin ½tuntia siellä kuntoilemassa, sitten lähdin kotiin.

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 31.10.2016 klo 17:11

Miksihän ei ole yksinäisten live-ryhmiä, joissa voisi helpoittaa yksinäisyyden taakkaa?
😐

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 01.11.2016 klo 10:39

Yksinäisyyttä on hyvää ja pahaa, hyvää yksinäisyyttä on se että viihtyy yksikseen ja on hyvä
olla, pahaa yksinäisyyttä on se että on olosuhteiden pakosta yksinäinen ja yksikseen, koska
ei muuta voi, vaikka ei viihdy yksin, koska on vain jäänyt ystävyyssuhteiden ulkopuolelle.
Ihmisen pitäisi päästä pois yksinäisyydestänsä jossa ei viihdy, täytyisi löytää tie jota voisi
jatkaa seurassa. Kaikki ihmiset eivät ole silti ulospäin suuntautuvia ja avoimia, sulkeutuneidenkin ihmisten pitäisi saada seuraa jollain tavalla.

Minä itse en pahemmin kärsi yksinäisyydestäni enää, mutta äitini kuoltua kärsin yksinäisyydestäni. Nykyään minulla on ilmeisesti riittävästi tekemistä, etten tunne
itseäni kokoajan yksinäiseksi. Minä olen kuitenkin niin yksinäinen kuin voi olla.☺️❤️

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 01.11.2016 klo 16:50

Minulla on tänään asukastoimikunnan kokous. Saa nähdä kuinka minä kestän sen, ja toivottavasti siellä on kahvi tarjoilu. En meinaa keittää iltakahvia kotonani. Sitä ennen
voisi mennä lenkkisaunaan, en tiedä vielä viitsinkö minä, kohta ois lähdettävä jos meinaa
käydä lenkkisaunassa ennen asukastoimikunnan kokousta.😍

Käyttäjä soroppi kirjoittanut 01.11.2016 klo 17:44

☺️❤️

Mulla on joskus ollut samanlaiset mietteet yksinolon ja yksinäisyyden (tai hyvän ja pahan yksinäisyyden) suhteen. Lapsena ja nuorena kärsin yksinäisyydestä enemmän, ja silloin koin läheisten ihmisten puuttumisen oikeasti puutteena. Myöhemmin tuntui, että ystävystyminen on helpottunut - ehkä mä olen oppinut luottamaan ihmisiin enemmän (jolloin uskallan kertoa jotain itsestäni), tai ehkä mä olen oppinut sosiaalisesti taitavammaksi (huomioimaan muut, tai reagoimaan niin, että ihmisten on helpompi tuntea olonsa mukavaksi mun seurassa).

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 02.11.2016 klo 15:38

Minä esitin toivomuksen yksinäisten live-ryhmästä, jossa yksinäiset tapaisivat toisia yksinäisiä. 😍

Käyttäjä saloka kirjoittanut 02.11.2016 klo 16:54

moi

saitko kahvia? mä en juo kahvii ja teetä juon ain silloin tällöin.
olitko saunassa.

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 02.11.2016 klo 21:07

Moi
Sain kahvia, karkkia ja keksiä. Enkä ollut saunassa, mutta kävin suihkussa.

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 03.11.2016 klo 10:06

Kävin Ankkurissa aamiaisella pitkän pohdinnan jälkeen.
Päivä on alkanut ihan mukavasti, mitä nyt röytäsyttää vähän.

En ole saanut vastausta vielä ehdotukseeni että ois yksinäisten live-ryhmä.☺️❤️

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 03.11.2016 klo 15:22

Minä kirjoittelin pohdintojani ylös muistiin ja tulin herkästi reagoivalle alueelle, nimittäin
seksuaalisuuteeni. Mietin miten kirjoittaisin aiheesta ja päädyin selibaattiin.😍