Aikuisen elämää

4 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4596
Käyttäjä armtuo aloittanut aikaan 31.01.2018 klo 10:28 kohteessa Aikuisen elämää

Olen työssäkäyvä 57 v.nainen eronnut perhehelvetin takia muutama vuosi sitten kun sain kolme lastani aikuiseksi.Lapset olleet aina etusijalla ja yksin heidät kasvattanut miehen alkoholin käytön ja väkivallan vuoksi.Minulla on pankkilainaa 31000 sekä tyhmyyttäni ottanut pikavippejä 30000 euron edestä joka päivä tulee perintäkirjeitä pikavipeistä koska en pysty niitä maksamaan pankkilainoista selviäisin…

Käyttäjä möttönen2 aloittanut aikaan 28.01.2018 klo 02:19 kohteessa Aikuisen elämää

Hei! Olen naimisissa ranskalaisen miehen kanssa ja 3 vuotta asuttuamme Suomessa päätimme muuttaa hänen kotimaahansa. Osaan itse kielen ja olen opiskellut täällä jo aiemmin (tapasimme mieheni kanssa täällä opintojen kautta). Mieheni ei sopeutunut Suomeen, vaan oli välillä masentunut ja eristäytyi, lukuunottamatta kotoutumisjaksoa ja muita lyhytä opintoja. Tämä oli iso syy…

Käyttäjä dooleys aloittanut aikaan 28.01.2018 klo 18:39 kohteessa Aikuisen elämää

Olen niin ahdistunut nykyisestä elämästäni, mutta en saa tehtyä mitään muuttaakseni sitä. Osaan esittää, että kaikki on hyvin, mutta se ei vain ole totuus. Mieheni on alkoholisti, joka ei myönnä olevansa. Asiasta kun puhuu hänelle, hän naureskelle, ei kuuntele, ei vastaa, vaihtaa puheenaihetta. Alkoholismi ja Alkoholisti on ollut aina mun…

Käyttäjä serene aloittanut aikaan 10.01.2018 klo 12:24 kohteessa Aikuisen elämää

Mua käytettiin about vuos sitten seksuaalisesti hyväksi ja viime aikoina se juttu on taas ollut pinnalla. Tää mies on edelleen tavallaan kuvioissa (On nimittäin isosiskon kihlattu). Sisko tietää, mutta päätti sillon jatkaa suhdettaan, mut mä en saa mielenrauhaa kun tollanen mies löytyy tavallaan omasta perheestä. Oonko itsekäs kun toivon että…

Käyttäjä Bulimic99 aloittanut aikaan 21.01.2018 klo 21:09 kohteessa Aikuisen elämää

Otsikon kysymys pyörii mielessä JOKA päivä. Kaikki on alkanut siitä kun marraskuussa mulla todettiin masennus ja sain lääkkeet siihen. Lääkkeitä vaan nostetaan mutta mitään eroa entiseen ei ole. Haluun vaan tän kaiken olevan ohi… ☹️ 😭

Käyttäjä Mutakakku95 aloittanut aikaan 15.01.2018 klo 20:14 kohteessa Aikuisen elämää

Onko täällä palstalla paljon ihmisiä joita vaivaa pitkittynyt masennus, eli tilanne on jatkunut jo monta vuotta, sanotaanko nyt vaikka 5v ylöspäin? Itsellä masennus ollut jo lapsesta asti ja nyt 22-vuotiaana sitä on kestänyt melkein 10 vuotta, huolimatta siitä että olen ollut jo 8 vuotta hoidossa. Lääkkeet ei tunnu sopivan yhtään…

Käyttäjä aavameri aloittanut aikaan 19.08.2017 klo 23:53 kohteessa Aikuisen elämää

Delffi, BirdBell, Lukossa, Eksynyt varpunen, Saloka, Lila3,jne kaikki. Mitä teille kuuluu? Odotatteko chatteja? Minä joo..

Käyttäjä Varjogalleria aloittanut aikaan 27.10.2017 klo 15:47 kohteessa Aikuisen elämää

Hei! Ajattelin kokeilla, josko tällaisesta elämäntilanteensa auki kirjoittamisesta voisi olla jotakin hyötyä. Olen 36-vuotias totaalisyrjäytynyt mies, sekä yhteiskunnallisesti että aika lailla myös sosiaalisesti. Minulla ei ole juuri koskaan ollut selkeää sisäsyntyistä motivaatiota saavuttaa omassa elämässäni mitään tai tehdä pitkän aikavälin suunnitelmia, joten vaikka periaatteessa tiedän olevani fiksu ja kykenevä, en…

Käyttäjä Tuhistin88 aloittanut aikaan 11.01.2018 klo 01:38 kohteessa Aikuisen elämää

Moni varmaan tietää sen fiiliksen, kun pään sisällä ajatukset pauhaa ja tekis mieli vaan huutaa? Haluais saada rauhan pään sisälle, toivois että vois vaan oksentaa sen kaiken pahan olon ja ahdistuksen ulos. Tuntuu että pää vaan hukkuu siihen kaikkeen ahdistukseen. Mun tekee mieli satuttaa itseäni. Ensimmäistä kertaa koko elämässäni. Oon…

Käyttäjä Sari4 aloittanut aikaan 05.01.2018 klo 21:44 kohteessa Aikuisen elämää

Oon sairastanut masennusta vajaat 10vuotta ja nyt tuntuu, että oon ihan pohjalla. Lääkkeet ei auta, keskusteluapua oon saanut taas ensi hätään kerran-pari kuukaudessa, enkä osaa puhua ystäville ☹️ Välillä pelottaa oma paha olo niin paljon, että tekee mieli lähtee päivystykseen hakemaan apua. Tähän mennessä oon pärjännyt melko hyvin omillani lääkkeiden…

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: