Ketamiinihoito

Ketamiinihoito

Käyttäjä ainaeijaksa13 aloittanut aikaan 02.03.2018 klo 16:29 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä ainaeijaksa13 kirjoittanut 02.03.2018 klo 16:29

Hei, onko kellään kokemusta ketamiinihoidosta? Onko ollut minkälaisia vaikutuksia, niin positiiviset kuin negatiiviset kokemukset kiinnostaa. Tuli sinä aikana kun infuusio laitettiin niin jotain oireita esim aistiharhoja? Jos positiivisia kokemuksia niin kestikö parempi olo kuinka kauan? Kaikki mahdollinen info tosiaan kiinnostaa. Kiitos jo etukäteen jos joku jaksaisi vastata.

Käyttäjä ainaeijaksa13 kirjoittanut 06.03.2018 klo 12:30

Eikö kukaan tosiaan ole kuullut mitään kyseisestä hoidosta masennuksen hoidossa? Eikö kenelläkään ole kokemuksia?

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 06.03.2018 klo 18:07

Hei, Ainaeijaksa13.

Olen kuullut hoidosta noin yleisesti, mua en ole itse eikä kukaan tuttuni ole saanut ko. hoitoa. Valitan, etten voi auttaa...

Käyttäjä vyyhdike kirjoittanut 06.03.2018 klo 21:31

Ketamiinohoito? Taidat tarkoittaa vesikuuria eli paastoa. Olen lukenut, että Venäjällä on hoitolaitoksia, jossa sitä tarjotaan. Ihmiset ovat siis hyvässä valvonnassa, vaikkakin paastoa voivat terveet ihmiset harjoittaa vanhojen perinteiden mukaisesti vallan mainiosti mielestäni. Esim. luontaistuotekaupoissa on kohta Pääsiäisen alla saatavissa hyviä paastopaketteja, mutta tietoa etsimällä ei mielestäni kummia tarvita, vain laimeaa mehua ja apteekista huuhtelupussi, ettei suoliston kuonaineet pääse verenkieroon.

Käyttäjä sisältäkuollut kirjoittanut 06.03.2018 klo 22:42

Mä oon ollut ketamiinihoidossa useamman kerran. Ensimmäisillä kerroilla infuusion aikana oli paljonkin aistiharhoja, taisin jopa luulla olevani jossain muualla. Mutta se tuntui kyllä hyvältä et ei ollut mitenkään pelottavaa. Aluks yks hoitokerta helpotti oloa viikon verran mutta helpotus kyllä väheni joka kerralla eikä noita aistiharhojakaan sitten lopulta enää tullut. Viimeisimmällä kerroilla siitä ei enää ollut mitään apua ja siksi se lopetettiinkin. En nyt tarkkaan muista monta kertaa olen käynyt siinä mutta varmaan kymmenisen kertaa. Suosittelen sitä kyllä 🙂

Käyttäjä ainaeijaksa13 kirjoittanut 07.03.2018 klo 10:38

Kiitos vastauksista. Ja kiva kuulla että siitä apua vaikka aistiharhoja hoidon aikana tullutkin. Itse nyt annoin suostumukseni kyseiseen hoitoon ja huomenna pitäis alkaa, ahdistaa ja jännittää ja apua. . No kai siitä selviää ja toivottavasti apua.