Mitä jos en enään vain jaksa??

Mitä jos en enään vain jaksa??

Käyttäjä ainaeijaksa13 aloittanut aikaan 27.02.2018 klo 05:42 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä ainaeijaksa13 kirjoittanut 27.02.2018 klo 05:42

Auttakaa joku kiltti mua. En enään tiedä mitä tehdä, miten selvitä seuraavaan päivään. Päänsisäiset ajatukset tekee mut ihan hulluksi. Pelkään että tapan itseni. Musta mieleni käskee niin tehdä lähes koko ajan ja jos ei ole itsemurha ajatuksia niin on itsetuhoisia ajatuksia. En vain jaksa tätä p*skaa oloa enään. En oikein uskalla kertoa kenellekään tästä pahasta olostsni ja esitän lähes kaikille että vointi on on mennyt parempaan suuntaan ja totuushan on jotain aivan muuta.. miten selviän tämän kaiken yli?? Ehkä vain pitäis yrittää päästä osastolle, ehkä siellä säilyisi hengissä..

Käyttäjä Tyttönen vaan kirjoittanut 05.03.2018 klo 16:24

Keski-Suomessa oon hoidossa ollu. Asun palvelukodissa, nii siks täällä henkilökuntaa ympäri vuorokauden. Et on kyllä tukea ympärillä.

Käyttäjä ainaeijaksa13 kirjoittanut 06.03.2018 klo 09:58

Aivan, mutta toihan on tosi hyvä että on ympärivuorokauden apua saatavilla. Voimia sulle kovasti ❤️

Käyttäjä Tyttönen vaan kirjoittanut 06.03.2018 klo 13:58

Kiitos 🙂 eiköhän se tästä lähe taas käyntiin..

Käyttäjä ainaeijaksa13 kirjoittanut 06.03.2018 klo 15:51

Kyllä aivan varmasti ❤️

Käyttäjä lylle kirjoittanut 06.03.2018 klo 21:24

Ainaeijaksa13 eihän se sun vika ole jos ei saa apua. Joskus se itsensä satuttaminen auttaa kun ei muuta ole tarjolla. Se on todella ikävä vaihtoehto, mutta luulisi, että joku havahtuu sun avun tarpeeseen. Oon niin pahoillani sun Puolesta.

Samoin tyttönen vaan. Toivottavasti elämä voittaa niin sanotusti ja itsetuhoisuus jäisi vähemmälle.

Toivotan teille paljon tsemppiä! Todella! 🌻🙂🌻 jos voisi vaan jotenkin auttaa.