Aikuisen elämää

2 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4596
Käyttäjä ainaeijaksa13 aloittanut aikaan 02.03.2018 klo 16:29 kohteessa Aikuisen elämää

Hei, onko kellään kokemusta ketamiinihoidosta? Onko ollut minkälaisia vaikutuksia, niin positiiviset kuin negatiiviset kokemukset kiinnostaa. Tuli sinä aikana kun infuusio laitettiin niin jotain oireita esim aistiharhoja? Jos positiivisia kokemuksia niin kestikö parempi olo kuinka kauan? Kaikki mahdollinen info tosiaan kiinnostaa. Kiitos jo etukäteen jos joku jaksaisi vastata.

Käyttäjä aprilkitten aloittanut aikaan 06.03.2018 klo 03:34 kohteessa Aikuisen elämää

Asun ulkomailla ja lopetin viikko sitten lääkitykseni josta sain karmeat vieroitus oireet. Päässä tuntuu sellaisia sähköiskumaisia tuntemuksia ja epätasaisuutta, en pysty tekemään mitään muuta kuin nukkua, en pysty syömään kunnolla(eilen söin vain kerran ja sekin tuntui pakonomaiselta).. Haluaisin vain takaisin Suomeen ja hoitoon siellä.. Ongelmana on että olen naimisissa ulkomaalaisen…

Käyttäjä ainaeijaksa13 aloittanut aikaan 27.02.2018 klo 05:42 kohteessa Aikuisen elämää

Auttakaa joku kiltti mua. En enään tiedä mitä tehdä, miten selvitä seuraavaan päivään. Päänsisäiset ajatukset tekee mut ihan hulluksi. Pelkään että tapan itseni. Musta mieleni käskee niin tehdä lähes koko ajan ja jos ei ole itsemurha ajatuksia niin on itsetuhoisia ajatuksia. En vain jaksa tätä p*skaa oloa enään. En oikein…

Käyttäjä sinisiipi86 aloittanut aikaan 04.03.2018 klo 18:57 kohteessa Aikuisen elämää

Väsyttää koko ajan ihan hirveästi. Minulla on säännöllinen lääkitys ja diagnoosina ahdistuneisuushäiriö. Olen 2.vuotiaan tyttäreni kanssa päivät kotona ja keskiviikko iltaisin käyn koulussa. Myös maanantai iltaisin käyn kurssilla. Nyt viime vuonna on vointi parantunut ihan selkeästi aiemmista vuosista paljon. Aina välillä tulee hirveä väsymys ja sitten se menee itsellään ohi.…

Atarax

3
Käyttäjä lylle aloittanut aikaan 01.03.2018 klo 14:53 kohteessa Aikuisen elämää

Millaisia kokemuksia teillä on Atarax-lääkkeestä ahdistukseen? Sain sen kun kauheasti muuta ei voinut määrätä kesken olevien astmakokeiden takia. Kiinnostaisi kuulla! Kiitos!

Käyttäjä Tiuhtiviuhti30 aloittanut aikaan 25.02.2018 klo 23:03 kohteessa Aikuisen elämää

Hei, elämässäni on tapahtunut paljon viimeisen kolmen vuoden aikana (avioero, isän kuolema, työpaikan muutos) ja muutoksista huolimatta olen jaksanut porskuttaa eteenpäin. Viime aikoina olen alkanut saamaan paniikkikohtauksia öisin, hengitys vaikeudet ja sydämen tykytykset säikähdyttivät minut tosi pahasti ensimmäisellä kerralla. Nämä oireet jatkuivat ja hakeuduin hoitoon. Diaknoosi oli määrittämätön stressi ja…

Käyttäjä Laura87 aloittanut aikaan 21.04.2017 klo 17:32 kohteessa Aikuisen elämää

Onko muilla noussut paino masennuslääkkeiden aloituksen jälkeen? Minulla on lääkityksenä sertralin 50 Mg ja paino on hieman noussut, eikä sitä saa tiukasta ruokavaliosta huolimatta laskemaan. Onkohan lääkkeellä tosiaan lihottava sivuvaikutus vai lisääkö se vaan ruokahalua? Muuten lääke tuntuu sopivan hyvin mutta rasittavaa tuo painon nousu.

Käyttäjä viulu aloittanut aikaan 19.02.2018 klo 14:18 kohteessa Aikuisen elämää

Moikka, kyselisin Sertralin Orion annoksen laskuun liittyvistä vieroitusoireista. Mitä oon teillä muilla ollut? Nostin just vajaa 2kk sitten annoksen 100mg:aan mutta sitten pian sen jälkeen alkoi virtsaamisongelmat. Vaikea saada suihkua alkuun ja se pätkii/on heikkoa eikä rakko tyhjene kunnolla: tämä todettiin ihan rakon ultraäänitutkimuksessakin. Siksi lääkärit päättivät että minun pitää…

Käyttäjä minäitse89 aloittanut aikaan 26.02.2018 klo 19:08 kohteessa Aikuisen elämää

Haluaisin kuulla neuvoja miten ihmiset on päässy rauhoittavista eroon? Oon itse käyttänyt niitä jo säännöllisesti aika monta vuotta… Haluaisin päästä jo niistä eroon, mutta se tuntuu erittäin vaikealta. Tuntuu jo jotenkin siltä, etten ole oma itseni kun en ole ottanut pilleriä. Jotain kattelin netistä että vissiin pitäis aika varoen pudottaa?…

Käyttäjä Meteoriitti aloittanut aikaan 27.02.2018 klo 16:46 kohteessa Aikuisen elämää

50vuotias mies adhd,ero,en pysty laskuja maksaa.Olen kelan sairauspaivarahalla ,josta ei ole tullut viela paatosta.Kohta tulee vestia kirjanpitomme mukaan et ole maksanut laskua.Saisiko sosiaalitoimistosta,pahoin pelkaan.Elamani on ollut aina taistelua masentuneisuuden,adhdn kanssa .Lopetin taas kerran tyot .en pystynyt suorittamaan sita tyotehtavaa taman adhdn kanssa.Olen nyt paattanyt etta hoidan itseni kuntoon tasta taudista…

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: