Ahdistaa ja masentaa

Ahdistaa ja masentaa

Käyttäjä Kirzikka aloittanut aikaan 02.04.2018 klo 16:38 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä Kirzikka kirjoittanut 02.04.2018 klo 16:38

Kamala olo, mun hoito loppui helmikuussa 2018
Psyk. Pkl. Koska hoidossa saa olla vain 1 vuoden kuulemma samalla lähetteellä.
Pari viikkoa sitten olo alkoi tulla huonommaksi ja huonommaksi ja 2 viikkoa sitten psyk. Sairaanhoitaja soitti mulle terveyskeskuksesta ja lääkäri aika on vasta 18.4. Ja 25.4. On tällä psyk. Sairaanhoitajalle.
Sanoi kyllä että voin ottaa yhteyttä aiemmin tarpeen vaatiessa.
Työterveyshoitaja oli aika kauhuissaan kun puhuin itsemurhasta yms. En kyllä halua tehdä itsaria vaikka ne ajatukset pyörii päässä.
Varasi mulle ajan työterveyspsykologille mutta sekin on vasta 9.4.
Huomenna pitäisi mennä töihin pääsiäisloman jälkeen mutta ei millään jaksaisi ja jostain syystä koko elämä ahdistaa tosi paljon.
Välillä päätän että soitan huomenna lääkärille mutta sitten taas pää sanoo etkä soita, pärjäät kyllä itsekin. En pysty päättää mitä teen 😭

Käyttäjä Alati Ahdistunut kirjoittanut 02.04.2018 klo 17:36

Itselläni on ihan kamalan huono tilanne tällä hetkellä myös ja ajatukset poukkoilevat päässä samaan tyyliin kuin sinulla. Kaikki vaihtoehdot pelottaa ja en osaa päättää mitä teen. Nyt olen kuitenkin päättänyt, että minun on soitettava huomenna lääkärille (psykiatrille), tai siis se tarkoittaa sitä, että soittelen mielenterveystoimistoon, (tai mikä nimike nyt onkaan oikea) ja pyydän soittoaikaa tohtorille. Veikkaan että aika menee pitkälle ja tuntuu että en pärjää. Minun on keskusteltava lääkkeen vaihdosta ja ties mistä. Hirvittää.

Olen tuolla toisessa ketjussa puinut tilannettani (Koko ajan paha olo, hirveä ahdistus. Vertaistukea?) En tiedä auttaako se mitään lukea toisen kärsimyksistä, mutta käy katsomassa jos jaksat.

Soita ihmeessä lääkärille huomenna! 🙂🌻

Käyttäjä ^^ kirjoittanut 02.04.2018 klo 18:26

Kirzikka kirjoitti 2.4.2018 16:38

Välillä päätän että soitan huomenna lääkärille mutta sitten taas pää sanoo etkä soita, pärjäät kyllä itsekin. En pysty päättää mitä teen 😭

Soita ihmeessä ja pyydä apua. Älä anna periksi.

Käyttäjä Kirzikka kirjoittanut 02.04.2018 klo 19:47

Vaikea aina selittää asia puhelimessa hoitajalle joka päättää varaako mulle ajan lääkärille samalle päivälle vai ei 😢