Parisuhde, koti ja perhe
Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.
Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit
Parisuhde, koti ja perhe
Parisuhde, koti ja perhe aiheet
Kaikki aihealueet
Hei Olen viisikymmentä täyttänyt nainen ja aikuisella ( yli 20v) lapsellani on asperger, masennusta ja hyvin erikoista ajattelua eikä hän halua itsenäistyä. On myös pelkoa psykoosista. Kertokaa minulle miten jaksan tämän asian kanssa, että voin tukea aikuista lastani aikuistumaan ja löytämään paikkansa. 😯🗯️Poikani on saanut apua, mutta hän on hyvin…
Meillä on 9 kk ikäinen tyttö, ja siitä lähtien kun hän täytti 4 kk olen ollut enemmän ja vähemmän väsynyt. Joinakin päivinä tuntuu, etten kestä lapsen itkua laisinkaan ja olenkin ollut viime aikoina aivan uskomattoman stressaantunut, kireä ja hermostunut pienimmistäkin vastoinkäymisistä. Tyttö on myös sairastanut tässä kuukauden sisään 2 korvatulehdusta…
Niin,siis petetty olen ja ehkä pahimmalla tavalla,mikä loukkaa minua naisena suunnattomasti.Olen ollut kolmisen vuotta suhteessa,joka tuntui aivan ihanalta,kaikki toimi parisuhteessa ja lasten suhteen.Ja sitten..pam…isku kasvoille.Sain selville,että mies pettää ja vielä miesten kanssa…Miehellä on ollut koko ajan alkoholin liika käyttöä ja sen myötä myös erillaisa vaikeuksia elämässään.Meidän yhdessä olon aikana hän…
olen 4 vuotta kärsinyt bulimiasta ja masennuksesta. poikaystäväni haaveilee yhteen muutosta, yms. ajatus kauhistuttaa, koska hän ei tiedä sairaudestani. sitä olisi ahdistavaa salata saman katon alla, miltein mahdotonta. koska minulla on joskus todella huonoja päiviä, enkä jaksa silloin ketään, näinä päivinä olen tähän asti keksinyt tekaistuja menoja, ja lukkiutunut kotiin.…
Moikka! Olen 27-vuotias kahden lapsen äiti. Luulen olevani masentunut ja tätä on kestänyt jo melko kauan. Oma äidilläni on kaksisuuntainen mielialahäiriö ja mummollani oli myös. Mummo teki itsemurhan noin neljä vuotta sitten. Olen ollut henkisesti aika kovilla äitini sairastumisen takia, koska hoitoon hänet saimme vasta viime kesänä, vaikka oireita ollut…
Mies ilmoitti perjantaina, että on ihastunut. Olin jo aikaisemmin epäillyt sitä yhtäkkistä intoa tavata kavereita ja jäädä niille kylään. Annoin monta mahdollisuutta kertoa uudesta suhteesta jo aikaisemmin, mutta hän sanoi, ettei ollut halunnut loukata minua. Mitä tämä sitten oli? Puimme asiaa lauantain ja sunnuntaina hän otti 4 kassia mukaansa. Olin…
Olisikohan joku teistä joutunut tilanteeseen, jossa minä nyt olen, ja voisi antaa neuvoja, kuinka toimia? Vanhempani ovat koko elämänsä juoneet paljon, lähes joka toinen päivä. Isäni on pahoinpidellyt äitiäni useaan otteeseen mm. puukolla. Viime viikonloppuna tilanne kärjistyi niin, että ulkopuolinen soitti poliisit, koska oli kuullut jälleen isäni tappouhkauksen. Itse asun…
Onko kenelläkään kokemuksia työpaikkakiusattuna olemisesta ja miten saitte selvitettyä asian?
Riidat
1Missä on vika, kun riidat muuttuvat aina vain pahemmiksi? Miten sen etenemisen saisi loppumaan? Ensimmäinen riita oli pelkkää tiuskimista, seuraavissa korotettiin ääntä jo vähän enemmän, lopulta tuli pieni töniminen, sitten kaataminen, riuhtominen, heitteleminen, lyöminen ja nyt uhkaillaan jo veitsellä. Joka kerta myös jäljet ja kipu on pahentunut, eli otteet on…
Takana pitkä suhde ja kaksi kertaa puoliso jäänyt kiinni pitkästä sivusuhteesta. Nyt on ero haussa. Mutta eihän mikään riitä tälle miehelle. Hänen pitäisi saada pitää molemmat, saada koko omaisuus, lapset, kaikki. Ja se sinkoilu meidän kahden naisen välillä on järkyttävää. Valehtelua. Kattettomia lupauksia suhteen lopettamisesta ja aina se vaan jatkuu.…