Parisuhde, koti ja perhe

2 päivää sitten

Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.

Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Parisuhde, koti ja perhe

Parisuhde, koti ja perhe aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 3781
Käyttäjä Pitty aloittanut aikaan 24.10.2006 klo 21:53 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen 20 vuotias tyttö ja olen seurustellut mieheni kanssa pari vuotta. Olen potenut vauvakuumetta pienestä pitäen, mutta järki on takonut vastaan jo vuosia. Nyt on tilanne sellainen että valmistun keväällä ammattiin ja elämäntilanne olisi omalta kohdaltani otollinen lapsen tekoon. Mieheni ei ole ollut paljon tekemisissä lasten kanssa ja erittäin pelokas.…

Käyttäjä Joneka aloittanut aikaan 20.11.2006 klo 07:17 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

En tiedä mistä tämän aloittaisin tai mihin päätän. Yirtän kuitenkin..😳 Viimeisen vuoden aikana olen ollut enemmän ja vähemmän apaattinen ja seksuaalisesti haluton ja itkuinen. Nyt kaikki pahentuneet. Tuntuu että voisi purskahtaa itkuun mitä pienimmistä syistä tai tapahtumista ja niiden ei tarvitse edes minulle tapahtua vaan se voi tapahtua televisioissa. Jos…

Käyttäjä männynkäpy aloittanut aikaan 21.11.2006 klo 19:45 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Persoonallisuushäiriö on siis sinun miehelläsi. Minun vaimollani on myös sellainen. Onko kysessä sekamuotoinen persoonallisuushäiriö? Minun puolisollani on sellainen. Lisäksi on paniikkihäriö ja pelkotiloja mm sos.til.pelkoja. Eläkkeellä näiden vaivojen vuoksi jo 3 vuotta. Kumpi sinun mielestäsi on suurempi ongelma alkoholinkäyttö vain mielenterveysongelmat? Sitä kysyi minulta vuosia sitten mielenterveystoimiston sairaanhoitaja. Vastasin silloin…

Käyttäjä masa38 aloittanut aikaan 21.11.2006 klo 18:40 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Tapasin jokin aika sitten tytön, josta ajattelin, että hän on elämäni rakkaus. Niin hänkin sanoi minulle ja meillä oli jo paljon yhteisiä suunnitelmia ja toiveita elämältä. Kaikki tuntui olevan kunnossa kunnes hän jokin aika sitten ilmoitti, ettei haluakaan jatkaa suhdetta. Monien itkujen ja muiden tunteenpurkausten jälkeen kysyin syytä ja hän…

Käyttäjä Helmi2 aloittanut aikaan 20.11.2006 klo 16:04 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Melko monella tuntuu olevan sama tarina: mies haluaa lähteä suhteesta. Meillä se tapahtuu tosin joka syksy ja joka kerta se tuntuu minusta maailmanlopulta. Nytkin se on päällä ja tuntuu, että tämä on se kerta kun hän todella lähtee. Tänä syksynä hän on mennyt pitemmälle kuin koskaan aiemmin: ollut ilmoittamatta yön…

Käyttäjä ropo aloittanut aikaan 04.11.2006 klo 14:54 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

olen myrskyn silmässä ja ajelehdin tunteiden kirjossa. 12 vuotinen avioliittoni on kaatumassa. Olimme alussa kuin paita ja persus todella pitkään. Elämä oli ihanaa ja rakastimme toisiamme syvästi. Jossain vaiheessa suhteemme alkoi muistuttaa kuitenkin ehkä itsestään selvyydeltä. (näin jälikäteen ajatellen) Suhteeseen alkio tulla ylä- ja alamäkiä ja yhden alamäen seurauksena petin…

Käyttäjä enkelinsiipi aloittanut aikaan 05.10.2006 klo 18:39 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

olisi kiva saada uusia ystäviä jonka kanssa jutella tai tehdä jotain kivaa sairastan masennusta ja minulla on kaksisuuntainen mielialahäiriö olen elämässä kokenut paljon olen keskiikäinen nainen ja naimisissa. en oikein tiedä mitä ystävä oikein nykyään merkitsee kun menin naimisiin niin ystävät hylkäs minut eikä tietenkään ne välitä hullusta syön lääkkeitä…

Käyttäjä kissa82 aloittanut aikaan 08.11.2006 klo 13:16 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei, Kirjoitan tänne nyt ensimmäistä kertaa. En jaksa enää olla yksin tämän tunteen kanssa. Olen surullinen enkä jaksa innostua oikein mistään. Elämiseltä on kadonnut merkitys. Olen päättänyt hakea apua tähän. En vain oikein tiedä miten? Olen käynyt kuusi vuotta sitten viimeksi lääkärillä ja silloin vain annettiin paketti lääkettä mukaan. En…

Käyttäjä Pepa aloittanut aikaan 12.11.2006 klo 18:46 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

MOI! Olemme olleet parisuhteessa kolmisen vuotta. Miehelläni on edellisestä suhteesta 6vuotias poika ja meillä yhteinen vuoden ikäinen tytär. Mieheni edellinen suhde kesti 12 vuotta, hän todella rakasti silloista emäntäänsä ja heidän ero lähti tämän naisen aloitteesta. Tunnen olevani edelleen vain korvike, parisuhteemme alussa tosin en tuntenut tätä tunnetta, mutta kun…

Käyttäjä rhea aloittanut aikaan 18.08.2006 klo 00:17 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen täynnä voimatonta vihaa, pettymystä, surua ja erityisesti ahdistusta. En kuvainnollisesti kykene hengittämään. Itken aivan liian usein – olen perusluonteeltani jo hyvin sensitiivinen ja herkkä, mutta tämä olotila tuntuu sietämättömältä, suhteellisuudentajuni ahdistuksen hyökyessä päälle katoaa joskus pelottavalla tavalla. Näen ympäristöni tällöin ikään kuin mustan harson läpi, utuisesti, pyörin kehää ahdistavissa…

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: