Parisuhde, koti ja perhe

1 päivä sitten

Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.

Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Parisuhde, koti ja perhe

Parisuhde, koti ja perhe aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 3751
Käyttäjä Joneka aloittanut aikaan 04.10.2006 klo 20:38 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Mitä ihmettä pitää tehdä että tilanne muuttuisi? Meillä riidellään tulisesti ja huudetaan, paiskotaan ovia.. Ja rakastetaan.. Mutta enemmän on näitä riitely päiviä ja syyttely päiviä kuin niitä hyviä!😞 Eilen juuri keskutelimme että mikä meillä on ja oli niin ihana ilta ja tämä aamu ja alku ilta kunnes… Lähdimme saunaan ja…

Käyttäjä Maikku05 aloittanut aikaan 13.09.2006 klo 10:42 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Haluaisin kommentteja miten muut selviävät murkkuikäisen kasvatuksesta?? Tuntuu, että olemme kokeilleet kaikkia mahdollisia konsteja, mutta kapinointi on kovaa ja kohdistuu liki asiaan kuin asiaan.☹️ Kiellot ja rajoitukset on tosi syvältä ja kaikkea mahdollista on kokeiltava ja varsinkin tämä kulunut kesä on ollut vaikeaa aikaa.☹️ Olemme käyttäneet rangaistuksena eri mittaisia aresteja…

Käyttäjä mateor aloittanut aikaan 01.09.2006 klo 12:51 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Reilu vuosi sitten sain diagnoosin ja minun on ollut vaikea hyväksyä sitä. Omasta mielestäni sairastin vain masennusta. En nähnyt, enkä kokenut minulla olevan vauhtivaiheita. Myös ikäni sai minut epäilemään sairautta, sanotaanhan sairauden alkavan nuorena aikuisena ja minä sentään olen keski-ikäinen. Nyt olen aloittanut oireiden hallintaryhmän ja olen katsonut elämääni taaksepäin…

Käyttäjä ROCKY aloittanut aikaan 25.09.2006 klo 09:57 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Minua on alkanut päässäni kulkemaan ajatus, että jos ei mieheni opi käsittelemään meidän viisi vuotiasta poikaamme ja lopeta alituisen komentelun. Eli komentelu ja jatkuva syyttäminen sekä uhkailu lopu niin ehkä minun pitäisi erota. Poika on jo nyt luonteeltaan sellainen, että hän huutaa ja haukkuu takaisin isälleen. Mitä sitten kun tuo…

Käyttäjä nymasa aloittanut aikaan 26.09.2006 klo 12:08 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Tääl joo nymasa,olen ilmoittanut joka puolelle ja mahollisimman tarkasti,mutta hullu on hullu eikä sitä voida pitää pakkohoidossa jollei se tapa jotain,se on psykopaatti joka puhui mun asianajajankin puolelleen,eikä mulla ollu enää voimia ettiä uutta as.ajajaa.six peruin läh.kiellon ja muutin pois pääkaupunkiseudulta.Nyt oon vaa toimittanu vankiloihin kirjeen etten ota vastaan hänen…

Käyttäjä Pumpula aloittanut aikaan 20.07.2006 klo 10:54 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

En ole ennen tänne kirjoitellut, mutta nyt hetki sitten löysin tämän paikan ja ajattelin minäkin osallistua keskusteluun… Olen juuri joutunut käymään lääkärissä ahdistuksen vuoksi, kun tuntui kerrassaan, etteivät omat voimat enää riittäneet asian kanssa taisteluun… Lähes päivittäinen sydämentykytys pelotti ja vaikka tuntui, että elimistö kävi ”ylikierroksilla” ja unentuloakin sai odotella…

Käyttäjä nymasa aloittanut aikaan 24.09.2006 klo 20:18 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Puran tuntojani tässä ahdistuksen allokossa,exäni pahoinpiteli minua alusta asti nyrkein,olin jättämässä häntä mutta jotenkin sai minut jopa menemään naimisiin,tiestysti virhe,sen jälkeen se helvetti kasvoi kasvamistaan,kiristystä,uhkailua jopa 3kpl 100kg kaveriansa laittoi oven taakseni kun lemppasin hänet,vihdoin kun oli sen verran voimia lempata..olihan hän hakannut minut tajuttomaksi,kuristanut sitä ennen kun nukuin ja…

Käyttäjä AnttiJ aloittanut aikaan 18.09.2006 klo 16:35 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Terve kaikille! Olen 34v mies, vakituinen työ, työsuhdeyksiö, ei lapsia. Avoliitto (11v) kariutui 1.5v sitten. Aloitin rankan ryyppäämisen. Sitä jatkui kunnes löysin uuden. Aluksi suhde oli raju ja tulista rakkautta. Mutta sitten emmin hänen suhteen enkä osannut olla hänen lasten isä. Nyt sekin suhde loppui erittäin traagisesti. Mutta kiitän häntä…

Käyttäjä olenko_ epävarma? aloittanut aikaan 24.08.2006 klo 15:47 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen nyt tilanteessa, johon itse löydä ratkaisua. Mutta itse asiaan… Muutama viikko takaperin sain kuulla että hyvin läheisellä ystävälläni, jonka kanssa olen ollut ystävä jo pikkutenavasta saakka, on vahvempia tunteita(jopa rakkautta tai ainakin enemmän kuin ystävyys) minua kohtaan ja että hän on tuntenut näin minua kohtaan jo pidemmän aikaa. Itsekin…

Käyttäjä aavaton aloittanut aikaan 13.09.2006 klo 14:35 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

”Väitös: Läheisen itsemurhan kokeminen lisää itsemurhariskiä Läheisen itsemurhan kokeneilla on muita suurempi riski tehdä itsemurha. Itsemurhaa sureva omainen voi menettää elämän merkityksen ja saada itsetuhoajatuksia. Hänen suruunsa liittyy usein myös syyllisyys ja katkeruus. Kasvatustieteiden maisteri Tuula Uusitalo on ensimmäisenä Suomessa tehnyt väitöstutkimuksen itsemurhamenetyksen kokeneista. Hän haastatteli 24:ää miestä ja naista,…

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: