Joulu erossa

Joulu erossa

Käyttäjä arik aloittanut aikaan 16.12.2006 klo 19:41 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä arik kirjoittanut 16.12.2006 klo 19:41

Tervehdys kaikille,aattelin kysellä mielipidettä miten viettää joulua joka on yleensä ollut perhe juhla ja minulla on avioero takana,luultavasti vietän joulun yksin ja vietänkin kun en osaa pitää tunteitani kurissa kun aina kun nään lapseni niin alan itkeä koska ero on minulle ollut todella kova paikka,vaikka olenkin mies.

Käyttäjä yrmy kirjoittanut 18.12.2006 klo 10:34

Yksinpä varmaan viettelen - avoero kesältä.

Tai vietän ja vietän, ei nyt varsinaisesti ole tarkoitus edes mitenkään juhlistaa koko pyhää. Pari päivää on töistä vapaata. Koetan jotenkin rentoutua omissa oloissani. En tiedä miten vaikeaa se tulee olemaan.

Yrmy

Käyttäjä lis4 kirjoittanut 22.12.2006 klo 21:26

Hei!

Vietän ensimmäistä yksinäistä Jouluani.
Olen eronnut puolisen vuotta sitten.
Nuorempi lapseni lähti tänään isän luo, halasimme ja tuli kyllä kyynel silmään ja vanhempi lapseni lähti oman isänsä luo myöskin.
Toisaalta olen odottanut tätä iltaa kun molemmat lapset lähtevät isilleen Jouluksi ja talo hiljenee. Voi olla vain omien ajatustensa kanssa, se tekee hyvää.
Varmasti tulee surullisia hetkiä eteen pyhinä, mutta toisaalta, kun nautin myös yksinäisyydstä, luulisin että täällä pärjäillään😉
Ja jos itkettää niin sitten itketään, kyllä se helpottaa.

Voimia ja hyvää Joulua niille jotka viettävät erilaista Joulua tänä vuonna 🙂👍

Käyttäjä lis4 kirjoittanut 22.12.2006 klo 21:30

Vielä piti sanoa, että ei se ole heikkoutta, jos on surullinen kun ei näe lapsiaan, tai voi viettää heidän kanssaan Joulua.
Kyllä mieskin voi (joskus 😉) olla surullinen.