Ainainen riitely

Ainainen riitely

Käyttäjä Joneka aloittanut aikaan 04.10.2006 klo 20:38 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä Joneka kirjoittanut 04.10.2006 klo 20:38

Mitä ihmettä pitää tehdä että tilanne muuttuisi?

Meillä riidellään tulisesti ja huudetaan, paiskotaan ovia.. Ja rakastetaan..
Mutta enemmän on näitä riitely päiviä ja syyttely päiviä kuin niitä hyviä!😞 Eilen juuri keskutelimme että mikä meillä on ja oli niin ihana ilta ja tämä aamu ja alku ilta kunnes…
Lähdimme saunaan ja mies survoi minun kaappiini tavaroita jotka olivat minulta jääneet ”väärään paikkaan” ja sieltä tippui sitten muita tavaroita jotka laitoin sitten tyynesti vain roskiin kun eivät mahtuneet kaappiin ja mies veti tästä pultit ja lähti pois eikä tullut saunaan vaikka kysyin että mistä moinen. Hänellä ei kuulema ole rahaa heitettäväksi roskiin..
No minä vedin siitä pultit ja taas oli sota valmis joka päättyi siihen että mies on maannut koko illan makuuhuoneessa ja minä lasten kanssa taistellut jälleen (kuten aina kun näin käy) hän ei siis tee mitään.. Ja se ärsyttää minua enemmän..

Tiedän sen että en osaa olla normaali enää tänään sillä mitä hän teki oli lapsellista ja typerää (kuten minunkin)
Ja tilanne voi jatkua jopa 2 päivää.. näin siis..

Sanokaa siis mitä teemme?? Tai minä teen? Sillä tämä syö kovasti ja minun vatsani ja suoleni eivät tätä taas hyvällä katsele..

Rakastamme toisiamme mutta…