Parisuhde, koti ja perhe
Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.
Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit
Parisuhde, koti ja perhe
Parisuhde, koti ja perhe aiheet
Kaikki aihealueet
Ero edessä.
16Olen ollut mieheni kanssa kuusi vuotta,naimisissa siitä vajaa kolme. Asunnon ostimme yhdessä 2004.Meillä on kaksi lasta 2v9kk ja 4kk. Nyt kuitenkin olemme eroamassa.Syynä siihen mieheni uskottomuus.Hän ei ole mennyt koskaan sänkyyn muiden kanssa,mutta muuten sählännyt.Yhdessä olo aikanamme tämä on tapahtunut kolme kertaa.Edellisillä kerroilla olemme päättäneet että tämä ei ole tarpeeksi…
Olen aina tiennyt sen että meillä riidellään ja rakastetaan. tiedän senkin etten ole maailman helpoin ihminen. Varsinkin kun sairastan ärtyneen paksunsuolen oireyhtymää niin meillä vatsani päättää mitä minä milloinkin teen tai mihin menen. Nyt viime aikoina tuntuu että meillä riidellään tai huudetaan joka päivä ihan melkein mistä vain. Sanoinkin miehelle…
Olen kahden lapsen yh-äiti, lapset 6- ja 8-v. Mikä neuvoksi, olen seurustellut 3 v. miesystäväni kanssa.Emme asu yhdessä, siitäkin ollut puhetta monta kertaa. Rakastuimme ensi silmäyksellä ja ensimmäiset 3 kk olin aivan taivaissa, kunnes putosin ja rajusti. Eli ensimmäisen riidan tultua hän vain kylmästi lähti eikä suostunut puhumaan kanssani, ei…
Hei! Kirjoitan nyt ekaa kertaa, kun olen oikeastikin eka kertaa hukassa tässä parisuhteessa. Ja pahoittelen etukäteen pitkää viestiä, mutta minun pitää saada ”suoltaa” tämä ulos. Olen 20 vuotta naimisissa ollut, periaatteessa onnellinen aviovaimo. Nyt kuitenkin tarvitsen ulkopuolisen näkemystä asiaan, joka painaa minua raskaasti, ja mieheni kuittaa sen vetoamalla salassapitovelvollisuuteen ja…
Moikka kaikille! Käyn myös aikalaista tunnekuohua tällä hetkellä. Olimme mieheni kanssa n.kolme vuotta yhdessä,vuosi siitä naimisissa.Ikäni alkaa kääntymään kohti 4:kymppiä,hartain toiveeni että olisin pienen lapsen äiti(viim.vuoden lopulla keskenmeno,jonka seurauksena löytyi kasvain(hyvälaatuinen),käynyt laser-hoidossa ja eilen viimeksi otettiin koepaloja,jotain hämminkiä? ”Asiaan”, eli lasta yritettiin yhdessä,omakotitalo ostettiin vuoden alussa(johon kuuden kuukauden kestävä remontti,meistä…
Hei kaikille! Olen uusi palstalla ja ajattelin kertoa tarinani, joka ikävä kyllä- vielä jatkuu samanmoisena. Mieheni kanssa olemme olleet naimisissa kaksi vuotta ja meillä on 1½ -vuotias lapsi. Suhteemme alkuaikoina, vuosia sitten, kaikki oli hyvin. Hän oli huomaavainen, kiltti ja kohtelias. Hänen ystäviään en juurikaan tavannut, mutta silloin en siihen…
Olen 21-vuotias nuori nainen ja elämäni on ollut yhtä vuoristorataa jo hyvin pitkällä aika välillä. Lapsena kärsin perheväkivallasta ja äitini typeristä valinnoista miesten saralla. Sain kolme vuotta sitten tietää, että oikea isäni ei olekkaan oikea isäni. Nykyään äitini on naimisissa oikean isäni kanssa ja asuu n.200km päässä minusta. Kaikki tapahtui…
Hei, Kirjoitan tänne ensimmäistä kertaa… Takana on 18 vuoden suhde, josta 13 vuotta oltu naimisissa. Lapsia on kolme, vanhin 17 ja nuorin 6 vuotta. Kuukausi sitten mies muutti kotoa pois vaikkakin lähelle. Vuosi kuljettiin terapiassa, kumpikin omalla terapeutilla ja vasta tajusin mikä meidän suhdetta vaivasi. En jaksa vieläkään oikein sisäistää…
Hei kaikki kanssaihmiset! Haluaisin apua ja kommentteja tilanteeseeni, olen kamalan ahdistunut ja tuskainen…😭 Menimme naimisiin kesällä -05, olin raskaana ja osaksi sen myötä häät päätettiin pitää melkoisen pikaisella aikataululla. Olimme puhuneet avioliitosta jo paljon aikaisemmin, mutta mitään konkreettia (kihloja) ei ollut kuitenkaan vielä päätetty. Lapsen tulo oli iloinen ja toivottu…
Olen tyoskennellyt taalla Englannissa hotellin tarjoilijana kohta 3kk. Tyooloni ovat tosi vaikeat. Yritan parhaani, mutta pomo vain valittaa ja tekee sen huutamalla minulle kokkien, muitten tarjolijoitten, siivojien ja toisinaan osittain asiakkaidenkin kuullen. Han katsoo minua valilla hyvin halveksien. Yritan koko ajan tyoskennella niin hyvin kuin osaan ja olen sen hanelle…