Hyvää joulua!

Hyvää joulua!

Käyttäjä Takku-tukka aloittanut aikaan 21.12.2006 klo 13:38 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä Takku-tukka kirjoittanut 21.12.2006 klo 13:38

Haluaisin toivottaa Teille kaikille täällä oleville oikein levollista, suloista ja lämpöistä joulua! Yrittäkää olla stressaamatta liikaa, nauttikaa joka hetkestä, syökää hyvin, muistakaa läheisiänne ja hemmotelkaa myös itseänne!

Haluaisin tässä samalla kiittää Teitä kaikkia, sillä Te olette jaksaneet jakaa kokemuksianne ja mielipiteitänne, mikä taas on varmasti auttanut monia elämässä eteenpäin.

Kaikkein suurimman kiitoksen haluan kuitenkin sanoa tukihenkilöillemme. Liian harvoin tulee Teitä kiitettyä, mutta muistakaa, että työ, jota teette on hyvin arvokasta ja tärkeää, ja ainakin minua olette auttaneet elämän-sotkujen selvittelyssä, siitä vielä kerran kiitos!

Elämä on joskus vaikeaa, mutta yhdessä toisten kanssa se sujuu paremmin! Onneksi tässä maailmassa ei tarvitse/ole edes tarkoitus selvitä yksin! Kiitän Taivaan Isää Teistä kaikista…

*Lämpöiset jouluhalaukset kaikille*

Käyttäjä kirjoittanut 21.12.2006 klo 14:13

Kun tumma on taivas ja pohjoisesta tuulee
silloin enkelin laulavan tuulessa kuulee
se rakkautta ja lämpöä koteihin laulaa
ja kaikille toivottaa joulurauhaa.

Hyvää Joulua teille kaikille.

Käyttäjä yrmy kirjoittanut 21.12.2006 klo 15:57

Hyvää joulua jokaiselle.
Voimaa, valoa, lämpöä.

Yrmy

Käyttäjä mirlat kirjoittanut 21.12.2006 klo 22:03

JOULUA JA UUSIA VUOSIA KAIKILLE TASAPUOLISESTI!!

🙂👍 MIRLAT

Käyttäjä kypsynyt kirjoittanut 22.12.2006 klo 11:44

Hyvä Joulu!
Se on suurten tunteiden paloa ja kynttilöiden valoa.
Se on antamisen tunnetta jaloa ja riemullista aaton odottelua.
Se on muisto lapsesta seimessä ja rauha ihmisten mielessä.
Sa on perheen kanssa yhdessä olon aikaa ja joululauluja voi laulaa niin, että raikaa.

Kiitos tuestanne täällä netissä ja toivon , että Teillä kaikilla on sellaisen Hyvän Joulu, kuin haluatte sen olevan🙂🌻 kypsynyt

Käyttäjä arik kirjoittanut 22.12.2006 klo 19:56

Haluan myös toivottaa Hyvää Joulua kaikille.

Käyttäjä mirlat kirjoittanut 28.12.2006 klo 20:21

Hei kypsynyt!

Mitä sinulle kuuluu? Miten joulu meni? Mulla kaikki suht hyvin olosuhteet huomioon ottaen. Tapaillut uusia ihmisä ja huomannut, että on paljon sellaisia jotka ymmärtävät tällaiset tilanteet. Tsemppiä sinulle ja muillekkin täälä käyville!

HYVÄÄ UUTTA VUOTTA 2007! 🙂🌻

mirlat

Käyttäjä kypsynyt kirjoittanut 29.12.2006 klo 15:35

Hei Mirlat ym

Hyvin on Joulu mennyt. Massu on kinkkua ja rosollia pullollaan. Mielialakin on parempi, kun nuo säryt ovat hellittäneet ja sain tuossa joulun alla noita työasioitakin järjesteltyä. Lapsenlapsi kastettiin.Pojat kävivät perheineen kotona syömässä ja sitten noita vanhempia kävimme katsomassa.Tuo nuorimmainen tässä kotona joululomalla vielä.Vähän olen väsynyt, mutta muuten tyytyväinen olooni.

Uudenvuoden aattona on 6.s hääpäivämme, pitäisi miehelle keksiä jotain ylläriä tässä vielä. Onkos ehdotuksia?

Minulla Joulu meni odotusten mukaan, mitenkäs Teillä muilla, onko ollut rauhallista?

Toivotan Teille kaikille sekä iloista ja onnellista Uutta Vuotta 2007 ,että voimia selvitäksenne näistä elämän mukanaan tuomista karikoista.

t:kypsynyt🙂🌻

Käyttäjä ropo kirjoittanut 30.12.2006 klo 18:56

Hei Kaikille!

Joulu meni jotenkin ohi. En iloinnut siitä läheskään niin paljon kuin normaalisti.
Hienointa oli että törmäsin exex:ään kymmenen vuoden jälkeen ja myös hän oli päätynyt vasta eroon. Uskomatonta miten avoimesti pystyimme keskustelemaan kaikesta. Koska arvostamme toisiamme edelleen on ihanaa jutella ihmiselle, joka tuntee sinut läpikotaisin ja voit olla aivan oma itsesi.
Nyt me olemmekin vuoroin tsempanneet toisiamme.

Minun täytyy myös kiittää kaikkia täällä olevia. On ihanaa tietää että täältä löytyy aina tarvittaessa olkapää johon itkeä.

Toivoin teille kaikille oikein onnellista UuttaVuotta 2007!🙂🌻
Edessä taitaa olla vielä pitkä matka tunteakseen itsensä jälleen ehjäksi, joten ensivuonna kuullaan...

-ropo-

Käyttäjä kirjoittanut 01.01.2007 klo 14:12

Mun joulu meni aika vahvassa lääkityksessä mutta oli mulla joulumieltä aina välillä. mutta mulla tuli mun kuolutta äitiä aika tavalla ikävä ja taas sillä tavalla, että se nujersi mut siksi ikävän ajaksi kokonaan. En niinku jaksanut silloin muuta kun äitiä ikävöidä, sitten sen taas hetkeksi unohdin.

Luin sellaista tekstiä, että sureva tekee väärten kuollutta kohtaan, kun sitä aina vaan suree. Mie tajusin sen tekstin niin, että kuollut olisi ikäänkuin sieluna tuossa jossain ja olisi onnellinen kuollut, jos sitä ei surtaisi. Mutta esmes mun suruni estää mun äitiä olemasta onnellinen isäni kanssa jossain hevon kuusessa eli jossain sielujen olotilassa. Että kellään ihmisellä ei ole oikeutta kahlita toista enää kuolleena vaan pitää päästää se kuollut olemaan vapaa ja onnellinen.

Jotenkin vaikea ymmärtää tuollaista kuolleiden sielujen juttua ja tavallaan miekin haluaisin olla vapaa surusta. Mikä minuun sitten tulee aina välillä, kun veinaan kuolla suruun. Äitini sieluko? jos mun pitäisi antaa äitini olla rauhassa kuolleena, eli se olisi kai kuolleenakin tuuliviiri kuten eläissään, niin eikö äitini sitten pitäisi vastavuoroisesti antaa mun rauhassa olla onnellinen mun uuden perheen kanssa.

Käyttäjä kirjoittanut 01.01.2007 klo 14:14

Unohdin vallan sanoa, että kiitos kaikesta tuesta mitä olen teiltä saanut ja Onnellista Vuotta 2007 kaikille.

Käyttäjä yrmy kirjoittanut 02.01.2007 klo 12:17

Yllättävän leppoisasti tuo joulu meni, näin jälkeenpäin ajatellen... itse kaipasin kyllä jotain *tekemistä* - harvoin on niin mieluusti lähtenyt takaisin töihin... jonkin verran yksinäistä, jonkin verran haikeaa, mutta ei niin pahaa kuin mitä oletin.

Kiitoksia todellakin kaikille foorumilaisille, kirjoittajille, moderaattoreille kuin niillekin jotka käyvät vain kurkkimassa tekstejä. Hyvää alkanutta vuotta,
Yrmy

Käyttäjä mirlat kirjoittanut 14.01.2007 klo 00:16

Hei yrmy!

Mitä kuuluu näin uuden vuoden alla? Muule kuuluu suht hyvää. Mä todella toivon, että meillä kaikilla alkaisi mennä suht hyvin. Kaikesta pahasta huolimatta. Jossain vaiheessa se elämän on voitettava tää tuska vai mitä? Tsemppiä sinullekkin jatkooo ajatellen. Mulla tosiaan muuten kaikki hyvin paitsi et tänään riitelin yhden ihanan ihmisen kanssa kaikki menee ohi oli oikku minkälainen tahansa et joo!! Kirjoitellan jatkossakin vielä toivon niin sopiiko?

🙂👍🙂🌻 mirlat

Käyttäjä yrmy kirjoittanut 15.01.2007 klo 11:38

Tervehdys, mirlat.
Vuosi on oikeastaan alkanut yllättävän sosiaalisesti... ja aktiivisesti muutenkin. Työtä, opiskelua, ihmisten kanssa höpöttämistä...

Välillä iskee ontto olo, mutta näinhän sitä elämässä yleensä.

Vieläkään en oikein usko ystävyyteen eron jälkeen, mikä saattaa olla hitusen murheellista... kai tuo eroprosessi on sitten vielä kesken, tai sitten luonteeni vaan on sellainen että en vaan osaa olla jälkeenpäin 😐

Hyvää kevättä 🙂🌻

Yrmy