mistä kaikki johtuu

mistä kaikki johtuu

Käyttäjä kalatar aloittanut aikaan 22.01.2007 klo 21:52 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä kalatar kirjoittanut 22.01.2007 klo 21:52

Olen ns seurustellut vajaan vuoden miehen kanssa, joka on eronnut kaksi vuotta sitten. Omaisuuden jako on vielä kesken.
Tapaamme vain kahden kuukauden välein silllä hän asuu eri paikkakunnalla.
Tapaamistemme jälkeen hän ei vastaa tekstiviesteihini, puheluini ainakaan viikkoon.
Avioerostaan hän ei halua puhua. Ainoastaa suhteen alkuvaiheessa puhuttiin jonkin verran.
Minusta itsestäni tuntuu että mies on vielä aivan lukossa. ei ole päässyt irti vieläkään aikaisemmasta suhteestaan.
Käyttääköhän minua vain hyväksi itsetunnon pönkittämiseen.
Itse olen kovasti ihastunut, ehkä jopa rakastuntu mieheen.
Kun olemme yhdessä , hän on tosi hellä ja huomaavainen.

Käyttäjä ruuth kirjoittanut 23.01.2007 klo 13:05

Hyvä Kalatar

Täytyypä sanoa, että suhteenne on aika erikoinen? Ei ole välttämättä hyvä merkki, ettei miesystäväsi vastaile puhelimeen. Jotenkin tulee sellainen kuva, että hänellä saattaisi olla jotain salattavaa? Mene tiedä? Suhteenne on muutenkin hyvin alkutekijöissään, jos olette tapailleet alle vuoden vaan kahden kuukauden välein. Ja varsinaisen seurustelun hoitaneet puhelimitse.

Arvelen, että olisisko miehessäsi jonkinlaista jahkailijan vikaa? Jos kaksi vuotta eron jälkeen on omaisuudenjako vielä tekemättä. Mahtaako hän vielä puntaroida mahdollisuuksiaan palata entiseen suhteeseen? Ja minusta on todella omituista, ettei hän vastaa puhelimeen. Oletko kysynyt häneltä syytä tällaiseen käytökseen? Nyt olisi todella tärkeää pystymään puhumaan kaikesta. Miten muutoin voisit oppia tuntemaan toista niin hyvin, että ajattelisit elämää hänen kanssaan eteenpäin?😐

Ymmärrän jos ystävääsi harmittaa puhua joka kerta hänen erostaan, mutta jos asia sinua vaivaa, niin voithan sanoa hänelle sen. Sanot vaikka, että puhutaan tämä asia nyt kerralla selväksi, niin ei sinun tarvitse sitä itseksesi miettiä ja turhaan vatvoa. Jos asia on ystävällesi kuitenkin vielä liian kipeä puhuttavaksi, niin ehkä sitten kannattaisi heittää se omastakin mielestä ja alkaa etsiä muita keinoja vahvistamaan teidän seurustelua🙂

Minunkaan mieheni ei vastaa aina puhelimeen, mutta se johtuu siitä että hän on alkoholisti ja putki on yleensä silloin päällä. Tiedän miltä se tuntuu. Olo on melko epävarma ja sitten tulee se suuttumus toista kohtaan, että miksi??😑❓ Sinun tilanteesi on kuitenkin toinen, jos miehesi ei juo, eikä vastaamattomuuteen ole mitään erityistä syytä selvinnyt. Toivottavasti selviää ja hän alkaa vastaamaan. Mielestäni on loukkaavaa olla vastaamatta toisen puheluihin, varsinkaan kun ei tiedä vaikka millainen hätä tavoittelijalla on🙄

On vaikea antaa mitään käytännön neuvoja, kun tiedän tilanteestanne niin vähän, mutta tsemppiä sinulle kovasti. Olet ajatuksissani.Kirjoittelehan kuulumisiasi.

Ystäväsi Ruuth🙂🌻🙂🌻