Pahoinpitely

Pahoinpitely

Käyttäjä jenna* aloittanut aikaan 28.04.2007 klo 17:11 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä jenna* kirjoittanut 28.04.2007 klo 17:11

Minulla on ollut suhde naimisissa olevan miehen kanssa useita vuosia. Hän on hyvässä asemassa. Viimeisellä tapaamisellamme hän hakkasi minua. Se sattui aivan älyttömästi, itkin ja huusin. Hän hävitti puhelimestani ennen tapaamistamme lähettämänsä tekstiviestit. Otti minua kurkusta kiinni ja totesi, että koska kukaan ei tiedä hänen olevan luonani, hän voi vaikka murhata minut, pyyhkii vain sormenjäljet ja häviää. Osittain tämä pahoinpitely tapahtui ulkona eli silminnäkijöitä saattaisi olla. Kuusi päivää tapahtuman jälkeen kävin lääkärissä, lääkärintodistus siis on. Hain tästä suhteesta helpotusta vuosikausia kestäneeseen yksinäisyyteeni, kuvittelin saavani läheisyyttä ja rakkautta. En tiedä mitä teen ja onko pahoinpitelysyytteelle edellytyksiä? Hän tulee varmasti kiistämään kaiken ja jos todistajia ei löydy niin siinähän on vain hänen sanansa minun sanaa vastaan. Sähköpostiviestejä on, mutta todistavatko ne mitään. Soitanko vain hänen vaimolleen ja kerron kaiken? Mitä hän sitten minulle tekee? Toteuttaa uhkailunsa? Hänellä on hallussaan minusta ottamiaan alastonkuvia ja pelkään hänen kostavan myös niillä.

Käyttäjä Pitty kirjoittanut 30.04.2007 klo 16:00

Käyt ehdottomasti poliisin juttusilla ja kerrot koko tarinan siellä. He osaavat kyllä auttaa. Hyvä että kävin lääkärillä, niin vammat ovat paperilla. Kerrot kaiken informaation mitä sulla on antaa, eli kertovat jos syyte voidaan nostaa.

Mielestäni miehen pitää saada tuomio tuosta, ja vaimon pitäisi saada tietää. Jopa vaimo voi olla vaarassa, ehkä jopa elänyt vuosia väkivaltaisessa suhteessa! Ja entä ne naiset sinun jälkeesi? Ehkä he eivät ole yhtä onnekkaita kuin sinä. Luultavasti saat vähintään horjutettua miehen asemaa (sanoit että hän on korkeassa asemassa) ja hänen todellinen luonteensa paljastuu.

Voimia kovasti sulle, toivotaan että saat kaiken jäjestymään!

Käyttäjä migi kirjoittanut 01.05.2007 klo 00:14

Hei
Minusta tuo vaikuttaa poliisiasialta. Kyllä kai sieltä voi käydä kysymässä vaikkei nimistä vielä puhuttaisikaan. Joskus tällainen pahoinpitelijä on jo valmiiksi poliisin kortistoissa, jolloin olisi oikeastaan hyvä saada ketju katkeamaan. Sanoisin että, kyllä ne siellä osaa neuvoa nämä lähestymiskielto ja kuvilla kiristys asiatkin. Ja olettais, että vaikka naiskonstaapelinkin kanssa sais puhua jos välttämättä haluaa.