Parisuhde, koti ja perhe

14 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.

Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Parisuhde, koti ja perhe

Parisuhde, koti ja perhe aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 3776
Käyttäjä Mirlat aloittanut aikaan 29.09.2007 klo 00:27 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Kysympä nyt mielipiteitä asiaan mustasukkaisuus!!!! Mulla on tällainen tilanne. Mulla on 2 lasta toinen asuu isänsä luona ja nuorempi täälä kanssani. Nuorimman isästä erosin noin vuosi sitten ja nyt ole seurustellut uuden kanssa puolivuotta. Hän on mustasukkainen mut onko se tervettä sitä. Asia on näin tässä olen joutunut selvitteleen vanhimman…

Käyttäjä Nipsuliini aloittanut aikaan 02.10.2007 klo 20:12 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

menetimme vauvan tässä muutama kuukausi sitten kolmas keskenmeno nyt perättäin ja kova oli tämä isku ja tuntuu ettei kipu ja ikävä hellitä otettaan ollenkaan. olen töissä päiväkodissa eikä olo siellä tunnu vaikealta vaan helpottaa kun saa kuitenkin jakaa sitä huolenpitoa jollekin.. nyt on vaan työkaverit alkanut miettimään kuinka jaksan ja…

Käyttäjä Syysaamu aloittanut aikaan 24.09.2007 klo 10:21 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Kirjoitin tuon otsikon, vähän niinkun kokeeksi. Olen miettinyt tuota jo jonkin aikaa, ja todennäköisesti tuo on ihan totta. Olisi helppoa, jos olisi väkivaltaisuuteni purkanut nyrkeillä puolisooni, mutta sitä en ole vielä tehnyt. Ongelma on, että en ole ollenkaan varma, ettenkö joskus vielä sitäkin tekisi. Nyt varmaan kaikki naiset huudatte yhteen…

Käyttäjä Linoge aloittanut aikaan 18.07.2007 klo 15:38 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei Maailmani on romahtamaisillaan vaikka tämän pitäisi olla ihmisen parasta aikaa . Olemme alta kolmekymppinen pari ja yhteistä matkaa on jo yli kymmenen vuotta, lapset on pieniä ja talot tehty jne.. Olemme vaimon kanssa aika erillaisia monessakin asioissa ja riitoja on ollut niin lastenkasvatuksesta kuin perheen kotiasioista, kun lapsiperheen arki…

Käyttäjä Annukka aloittanut aikaan 25.09.2007 klo 22:18 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Voi mistä sitä aloittaisi? Ihan perustietona oltiin 3 vuotta etäsuhteessa ja puoli vuotta sitten minä pakkasin kimpsuni ja kampsuni ja muutin miehen luokse. Taakse jäi hyvä työpaikka ja lähisukulaiset, joten orpo olo johtuu osaltaan siitäkin. Taloudellinen tilanteeni huononi myös huomattavasti, joka ahdistaa tietysti osaltaan sekin. Mutta kaikki tuntui räjähtävän käsiin…

Käyttäjä Cia aloittanut aikaan 18.09.2007 klo 21:10 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Iltaa! Ajauduin tänne palstalle puolivahingossa toissailtana. Tukinetissä ilahduttaa kirjoittajien lämpö ja empatia toisiaan kohtaan. En ole (vielä?) törmännyt solvaamiseen, järkyttävään provoimiseen ja provosoitumiseen, jotka ovat aika tavallisia muilla keskustelupalstoilla. Asiallinen, fiksu ja empaattinen keskusteluympäristö: kuinka virkistävää! Olen lueskellut toisten jättämiä viestejä ajatuksella ja pohtinut kulloisenkin ihmisen elämäntilannetta. Olen aidosti ja…

Käyttäjä kirjat aloittanut aikaan 06.09.2007 klo 11:57 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Tämän vuoden kevät ja kesä on mennyt sulatellessa sitä, että mieheni ihastui työkaveriinsa. Ensin hän jäi asiasta kiinni viime keväänä kun huomasin hänen lähettelevän tekstareita todella useasti. Samaan aikaan hän puhui eräästä naistyökaveristaan ja ei ollut vaikea ajatella kenelle tekstarit menivät. KUn kysyin asiasta, mieheni pelästyi ja puhui ensin, että…

Käyttäjä syys aloittanut aikaan 20.09.2007 klo 19:15 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen seurustellut kuusi vuotta miehen kanssa ,joka on kontrolloiva ja määräävä.Emme asu yhdessä,mutta hän asuu lähellä minun asuntoani tällä hetkellä.Suhde on ollut melkoista vuoristorataa.Alkuun pidin siitä,että mies vei minut töihin ja haki,kyseli päivän kuulumiset jne.Nyt se kaikki ahdistaa,olen huomannut,että miehellä on narsistinen ja väkivaltainen luonne.Olen hakenut kerran hänelle lähestymiskiellon.Seurustelumme aikana…

Käyttäjä äppelträd aloittanut aikaan 24.09.2007 klo 18:37 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Lueskelin syysaamun viestiä ja ymmärrän kyllä hätäsi. Tunnet huonoa omatuntoa siitä, että tunnet kai jonkinlaista vihaa vaimoasi kohtaan. No onneksi et ole häntä lyönyt ainakaan fyysisesti, mutta mitä tarkoitat sillä että hän on sinusta taloudellisesti riippuvainen ja muutenkin. Onko ongelma siinä että haluaisit kenties erota, mutta et vain jostakin syystä…

Käyttäjä madle aloittanut aikaan 24.09.2007 klo 16:53 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen jo muutaman viikon potenut huonoa omaatuntoa asioista, joita en ole edes tehnyt… Olen seurustellut jo useamman vuoden poikaystäväni kanssa. Olen nuori ja tämä suhde on ensimmäinen kunnon seurustelu suhteeni. Poden huonoa omaatuntoa siitä, että olen kaverillisesti antanut suukkoja miespuolisille ystävilleni. Onnittelu tilanteessa, tai muuten vain hyvän mielen tilassa. Ennen…

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: