avioero

avioero

Käyttäjä rimpiläinen aloittanut aikaan 04.11.2007 klo 19:13 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä rimpiläinen kirjoittanut 04.11.2007 klo 19:13

mieheni petti minua pahimman kerra,, löysi naisystävän heinäkuussa ja nyt on ollut hirveää😭Mies asuu viikot minun ja lasten kanssa ja viikonloput naisystävänsä kanssa. En tiedä miten jaksan, avieropaperit tuli mutta mieheni ei taida tietää itsekkään mitä haluaa. Hän huutaa ja riitelee minulle ja kaikki tuntuu olevan minun syytä😭Rakastan miestäni ja kuvittelen että voitas vielä elää yhdessä koska toivon sitä todella! Miehen naisystävä painostaa miestäni ajamaan minut pois kotoani että voisi tulla tänne asumaa ja lasten pitäisi lähteä kanssa☹️
Keskustelua emme ole saaneet aikaan, miehen mielestä minä alan riitelemään kun vaadin saada selityksen miksi hän lähti ja teinkö minä jotain väärin.
Alan pikkuhiljaa kyllästyä tilanteeseen mutta en osaa päästää irti koska pelkään että menetän hänet kokonaan.
Kotona meilä työt sujuu yhdessä hyvin mutta kaikki muu mättää😑❓
Mitä voin tehdä, yritänkö pitää kiinni vai onko pakko jo päästää irti?😯🗯️

Käyttäjä soma kirjoittanut 05.11.2007 klo 18:26

Itse olen kokenut saman, eli mieheni petti minua, tosin viikko sitten. 15 avioliittovuoden jälkeen se oli aika karmaisevaa. 😭Sen jälkeen katosi minulta ruokahalut ja uni. Meillä on mielestäni ollut ihan hyvä liitto. Riitoja on ollut ja mieheni alkoholin käyttö on välillä ollut ihan mahdotonta, mutta aina on selvitty kuiville vesille.😭 Olemme yrittäneet keskustella asiasta, mutta mieheni välttelee koko asiaa. Hän on sanonut lähtevänsä ja jättävänsä kaiken minulle. Ottaa vain omat vaatteet mukaan. Minulle jää kaikki muu. Olen kuulema sitten rikas yksinhuoltaja. Itse sanoin tuohon olevani mielummin rakas kuin rikas. Asia on vielä niin tuore, että se koskee koko ajan. Meillä on murkkuikäinen tyttö ja asia on hänelle varmaan vielä pahempi kuin minulle. 😐 Kukaan ei varmaan pysty minulle antamaan ratkaisua asiaan, eikä varmaan Sinullekaan.Se vaan tulee jostain, ainakin itse uskon näin.
Olemme päättäneet, että ns. koeaika on vuoden loppuun ja silloin tehdään sitten lopullinen ratkaisu. Mieheni ei tosin halua yrittää mitään, vaan puhuukin koko ajan, siitä, että ei tästä mitään tule. 😭 Itse olen aikonut panostaa asiaan tosissaan, saa nähdä sitten kuinka käy.
Sinulle toivon voimia ja jaksamista omassa liitossasi. Pitkään olet jaksanu sinnitellä, mutta älä anna miehesi tyttöystävälle periksi kodin suhteen. Pidä koti ja lapset jos aiot miehesi päästää. Koti kuuluu Sinulle !!!!🙂🌻 Kaikkea hyvää Sinulle jatkossa 🙂

Käyttäjä rimpiläinen kirjoittanut 07.11.2007 klo 15:47

Hei Soma! Kiitos viestistä🙂 Välillä mieheni kanssa asiat luistaa kuten yhteiset työt täällää maatilalla mutta hän ei päästä lähelle eli minusta tuntuu että hän pelkää murtuvansa☹️yritän auttaa kaikessa vaikka aviero onkin vireille ja hän hermostuu pienestäkin asiasta, tänäänkin hän sanoi että, turha yrittää hyvitellä häneen ei tehoa enää mikään ja että kotiamme on jo kyselty ja hän myy sen pois ja minun ei tarvii tietää kuka haluaa talon ostaa, mutta hän ei tiedä ettei voi myydä yhteistä kotia ilman minun lupaa☹️En tiedä kuinka jaksan rakastan häntä mutta kaiketi minun on pakko päästää irti ja yrittää elää lasten kanssa keskenään😭
Toisinaan tuntuu siltä että minulla olisi parempi ilman miestäni en tarvitsisi kuunnella riitaa ja elämä olisi muutenkin paljon helpompaa mutta minkäs tunteelle voi☹️
Toivon sinulle uskoa ja voimia oman miehesi kanssa ja toivotaan että myös hän alkaisi panostamaan tosissaan teidän asioiden korjaamiseksi, ei elämä ole aina niin yksinkertaista kun sitä kuvittelee😐 Moni ystävä on sanonut minullekkin etteivät voi ymmärtää miksi miehestäni on tullut noin ilkeä koska hän on ollut niin mukava ja miellyttävä mies☹️
Yleensäkki kaikille petetyille voimia ja toivoa🙂👍