3v suhde päättyi eroon

3v suhde päättyi eroon

Käyttäjä Nimetön_ aloittanut aikaan 11.08.2007 klo 08:03 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä Nimetön_ kirjoittanut 11.08.2007 klo 08:03

Erosin eilen avomiehestäni, jonka kanssa seurustelimme 3vuotta. Hän oli minulle kaikin puolin hyvä ja ihana ja rakastan häntä yhä niin mielettömästi. Meillä oli paljon haaveita ja unelmia joita halusimme yhdessä toteuttaa. Pääsimme läpi vaikeistakin ajoista, hän auttoi minua masennuksen ja syömishäiriön kanssa.

Tuntuu ettei mitään jää jäljelle. Mies petti ja jätti. Minulla ei ole ystäviä.
En ole pystynyt nukkumaan ja tuntuu vain koko ajan pahalta. Asumme vielä saman katon alla, mutta etsin jo asuntoa itselleni. Tuntuu pahalta muuttaa pois yhteisestä ihanasta kodistamme. En haluaisi erota, mutta mies on jo tehnyt päätöksensä. Hän ihastui tähän naiseen viikko sitten.

En olisi ikinä osannut tälläistä arvata ;( En koskaan olisi häntä halunnut menettää.

Olemme molemmat 18vuotiaita. Joudun nyt lopettamaan koulun sillä minulla ei ole varaa opiskella.

En kestä tälläistä ;((

Käyttäjä pajukukka kirjoittanut 13.08.2007 klo 14:09

🙂🌻 Jaksa rakas olet vielä niin kovin nuori mutta paljon kokenut. Hae tukea esim. sosiaaliviraston kautta ja opiskele, se kannattaa ja saa ajatukset toisaalle.
Henkilökohtainen mielipiteeni vastaavanlaisista parinvaihdoista on; ne eivät tule kestämään. Kyky kasvaa ja kehittyä henkisesti on aivan muuta kuin ihmissuhteesta toiseen hyppäämistä.
On ihan tervettä olla vähän yksin ja ajatella, etsiä kaikenikäistä seuraa, hankkia koira tai muu lemmikki. Kirjoittaa tai muullatavoin esim. harrastuksien kautta etsiä sisältöä elämäänsä.
Voimia toivon sinulle ja pian eheytymistä ja uuden oman elämän alkua.
Ole rohkea ja hae apua kun tunnet että tarvitset. Jäädä roikkumaan mieheen joka petti ja jätti ei tunnu oikealta vaikka kuin rakastaisit.
Halit ja voimia😉

Käyttäjä ruutana kirjoittanut 13.08.2007 klo 14:44

Voi sinua pientä! Olen tosi pahoillani sinuun kohdistuneesta pahastaolosta. Elämä on joskus kovin kummallinen koukerovyyhti. Ajattele, että olet vielä nuori, olet tällaisen yläpuolella, vahvempi vaikka kuinka nyt tuntuu kipeältä. Miehesi on selvästi pojan nulikka, joka ensimmäisen vastoinkäymisen, tässä tapauksessa vieraan naisen, tullessa vastaan , loikkaa heti suin päin uuteen suhteeseen. Mieshän ei aikuistu ennenkuin hän täyttää no, sanotaan 50 vuotta. Eikä aina silloinkaan. Me naiset yritämme pitää perhettä ja kotia jaloillaan, hoidamme lapset ja yleensä kaiken ,mikä kuuluu joustavaan kotiin. Anna olla. Sure aikasi, nosta ylevästi pääsi ja ei kun eteenpäin kohti uusia tuulia. Elämä on liian lyhyt taival ainaiseen suremiseen. Mene keskustelemaan jonkun ammatti-ihmisen kanssa.Kaikkea hyvää toivoen!

Käyttäjä jännittäjä kirjoittanut 26.10.2007 klo 19:02

Muistan hyvin,kun olin sinun ikäinen ja nelivuotinen parisuhteeni päättyi ja minusta tuntui etten pysty enään jatkamaan elämääni eteenpäin.Minä rakastin entistä kumppaniani erittäin paljon.Minusta tuntui,että juuri hän auttoi minut selviämään masennuksestani ja paniikkihäiriöstäni.Vaikka hän oli alkoholisti ja erittäin kahlitseva ja mustasukkainen ihminen.

kuitenkin jälkeenpäin ajateltuna oli minun onneni,että erosimme. Eromme jälkeen vietin hetken villiä sinkkuelämää ja kävin paikoissa johon hän ei ikinä minua päästänyt. Ostin myös kauan haaveilemani koiranpennun.🙂 Aikanani löysin nykyisen kihlattuni ja edellistä huomattavasti paremman. Sain myös muutaman ystäväni takaisin.Enään ei ollut mustasukkaista miestä estämästä ystävyyttämme.

Suosittelen sinulle,että alat harrastamaan jotakin sinulle tärkeää asiaa ja tutustut sitä kautta ihmisiin ja saat uusia ystäviä.Ehdotan myöskin,että jollet ole vielä varannut aikaa psykologille tai muulle henkilölle kenelle voisit jutella luottamuksellisesti,tee se vain rohkeasti mahdollisimman nopeasti🙂👍 Itse olen käynyt pitkän psykoterapian läpi ja voin kertoa,että siitä todellakin oli apua.Vaikkakin terapiassa ollesssa väilliä tuntui ettei siitä ole laisinkaan apua.Lopuksi haluan lähettää sinulle erityisen paljon voimia ja rutistaa sinua kovasti🙂