joku jossain sun vanha tekstisi 3.7-07

joku jossain sun vanha tekstisi 3.7-07

Käyttäjä Perunateatterin Dooris aloittanut aikaan 13.11.2007 klo 15:09 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä Perunateatterin Dooris kirjoittanut 13.11.2007 klo 15:09

Joskus särjetty löytää asioiden ytimen paremmin kuin yksikään nk.ammatti auttaja.Ja minusta jokujossain,
olet jo useasti niin tehnyt ,että minun on tehnyt mieli kiittää sanoistasi.
Kopsu tekstistäsi.
”Olen miettinyt, miksi monet jotka kirjoittavat vihasta itseään kohtaan ja elämästään narsistin kanssa ovat uskovia ihmisiä… ”
” Luulen, että ”huumeiden” orjat paranevat myös uskon voimalla juuri siksi, etteivät he enää ole muiden ihmisten rakkauden varassa. Sillä sehän on armotonta… itselleni yritän opettaa tuskaisasti tuota itsensä rakastamista. ”joku jossain

Niin naulan kantaan ..
Ja nyt lisättynä nuo ongelmat alkoholisti lapsien kanssa. ..

Kuinka läheltä minä ainakin näen omat ”tiikeri raitani” jotka on piilossa selkärangassa koska olen kuin tuo sinun ystäväsi..

Alistettuna alkoholistin lapsena on tosiaan etsittävä se mahdottomin puoliso itselle, jotta voisi kärsiä mahdollisimman paljon??
Vai siksi . Että ei usko saavansa parempaa rakkautta !!
Voiko tuossa ”nassun rakkaudessa ” edes lopulta rakkaudesta puhua , mutta kuitenkin.

Minä myös aloin nähdä elämäni sairauden läheltä vasta muutama vuosi sitten.
Kuinka koko elämä on mennyt vain toisia pitämällä hyvällä tuulella , mutta itse ei saa mitään.
Kuinka alistaminen ja manipulointi ja tuo esittäminen on tärkeämpää kuin omat tunteet , joita ei saanut olla.
Eikä varsinkaan saa olla heikko ja se joka tarvitsee apua. Koska sinut kuitenkin taas petetään tai manipuloidaan mukaan jonkun muun tarpeisiin.

Hulluinta oli että eron jälkeen huomasin että pettäminen ei loppunutkaan..
Äitini paljastui lopulta vielä pahemmaksi nassuksi kuin olin koskaan halunnut häntä nähdäkään.
Onko se sitten lapsen sokeutta että ei halua nähdä lähimmän ihmisensä pettävän itseään kerta toisensa jälkeen. Ja kuinka uskomattomiin valheisiin ja teatteri esityksiin äiti kykenee vain pitääkseen oman petoksensa pystyssä, ja painimalla sanoin että kuolen jos haet omaa oikeuttasi käräjiltä.

Joku jossain ym.
Teillä on sentään lähimmät ihmiset jotka rakastavat . .. !
Mutta entä jos kaikkein läheisimmät ihmiset äitisi, ja oma siskosi
pettäisivät sinut. Aviomiehen jälkeen..
Ja näkisit syyt jotka ovat tapahtuneet jo
vauva -iässä . Jolloin oma äiti vammauttaa oman lapsensa ja valehtelee siitä koko 40v ajan ?
Mietin monesti olenko tiikeri tai muu eläin maailmasta , jossa vammautuneet pennut jo jätetään kuolemaan tai niitä ei ainakaan aktiivisesti huolleta. Koska minun äitini toimi näin minun lapsuudessa. Jolloin valittiin kuin eläimet kumpaa pentua imetetään ja kumpaa syrjitään, koska se on jo muutenkin heikko.

Se että lapsuudessa , joka päivä ostin sen oikeuden olla perheessä tekemällä palveluksia sisarelleni tai äidilleni , piti kai tuon sairaan kuvion pystyssä.
Minun nimenomaan on vaikea edes kuvitella että joku rakastaisi minua, ellen minä palvo häntä .
MItäs tästä sanot ?

Ehkä se että tein myös huumetyypin veroisesti. Pitää minut hengissä nykyisin.
En pidä enää yhteyksiä ihmiseen joka päätti ”lääkärinä ” että en tarvitse lääkäriä hengitysvaikeuksiini. Olin saanut tuttina korun suuhuni sisareltani. (3v,)
Kun 2 pv kuluttua hän ei enää pärjännyt minun kanssa minut vasta vietiin lääkäriin. Josta sain sitten ikuisen vamman, oltuani happivajeessa 2 päivää.
Nykyisinhän tästä voisi sanoa että se olisi heitteille jättö. Minun aikanani se oli vain ”voi voi tapahtuma ” .

Rakastaminen on silti minulle helppoa kun se kohdistuu vaikka kaupan kauraleipään.
Kunhan se ei kohdistu minuun…

Ahdistun kaikesta välittämisestä ja ammun tosiaan helposti ihmiset
toiseen planeettaan..

Hienoa tosiaan huomata että en sittenkään ole kummajainen. Vaan noita piikikkäitä astronautteja näyttää olevan enemmänkin..
niin että näin ..