Pitääkö päätää parisuhde?

Pitääkö päätää parisuhde?

Käyttäjä samooja aloittanut aikaan 30.10.2007 klo 11:25 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä samooja kirjoittanut 30.10.2007 klo 11:25

Hei,

Olen ollut yhdessä tyttöystäväni kanssa yli neljä vuotta. Suhteseen on mahtunut tulta ja tappuraa.

Itse olen rauhallinen joskus jopa flegmaattinen 🙂 ja tyttöystäväni taas tempperamenttinen ja ailahtelevainen. Rakastan häntä, mutta tunnen kokoajan vain kasvavaa pahaaoloa tässä parisuhteessa. Välillä kaikki on ok, mutta sitten taas sattuu ja tapahtuu.

Olen saanut useat kerrat turpiin tyttöystävältäni ja minusta tuntuu, että hän vain olkaa kohauttamalla olettaa, kaiken olevan hyvin seuraavana päivänä. Minussa taas jokaisen riidan ja lyönnin jälkeen särkyy jotain. Jotain peruuttamatonta.

Haluaisin päästä suhteesta irti ja toisaalta en koska rakastan häntä niin paljon. En halua tuottaa hänelle pahaa mieltä. Hän sanoo minulle, että ei halua menettää minua ja olenkin kysynyt, että miksi?

Olen kysynyt, että miksi haluat pitää minusta kiinni vaikka teen kaikki asiat väärin. En osaa lukea ajatuksia ja siinä varmaan suurin ongelma, en ilmeisesti huomaa hänen tarpeitaan?

Kun käymme keskusteluja parisuhteestamme, hän ottaa mukaan kaikki sukulaiset äidit siskot.. olen yrittänyt sanoa, että kyse on meistä kahdesta ei kenestäkään muusta.

Tekstistäni ei varmaan saa mitään selvää, mutta haluaisin tehdä asiat selkeiksi.. haluaisin päästä ratkaisuihin. Olen jo muutaman kerran koittanut lähteä, mutta en ole pystynyt.. En vain tiedä mitä tehdä.☹️